Op verzoek werd een mooi ontwerp aangeleverd!

Duidelijke site, goede informatie en contact, op tijd en goed verzorgd leveren. Één tegenvaller is de aanzienlijke prijsverhoging tov afgelopen jaar.

Van offerte tot levering alles keurig behandeld

Snelle offerte en bestelling snel geleverd en ziet er mooi uit

Prima bedrijf met persoonlijk contact

Makkelijk uploaden (beeld) bestanden. Na een vraag over de verzending meteen mailcontact. Voelt vertrouwd aan. Prima spandoek laten maken bij hen!

Product voldoet aan verwachting.

Makkelijk te ontwerpen en bestellen. Bezorging was 2 dagen vertraagt door drukte...... In de hoofd-kleurprint zaten veel lijnen, waarschijnlijk door de gebruikte print/druk techniek. De letters op de hoofdkleur waren wel scherp. Al met al acceptabel gezien de prijs.

Snelle reactie op ontwerpen en snel geleverd

Prachtig doek

Iets betalen en niet weten wat je krijgt was voor mij een ding. Maar door info te vragen en wat mail, was voor mij duidelijk dat het goed ging komen. Ik heb dan ook een mooie budget banner ontvangen en deze met veel plezier gebruikt.bedrijf reageerde super snel op vragen. Netjes verpakt ontvangen. Een tevreden klant

Na 4 keer heen en weer mailen alsnog de verkeerde vlag

Ik ben al lang klant. Heb reeds vele vlagen besteld. Wil weer een vervolg bestelling doen, werkt mijn klantomgeving op de website niet. Vervolgens krijg ik de bestelling voor een laatste goedkeuring, zit er een fout in. De betreffende vlag moet het loge Willemsoord krijgen maar in het voorbeeld heeft hij Wilhelminaoord. Dit zal worden aangepast. Vervolgens krijg ik eindelijk de bestelling geleverd heeft de betreffende vlag het algemene logo. Erg rommelig allemaal. Komt helaas niet professioneel over.

prima banner voor prima prijs!

Voor 50-jarige schoonzus banner besteld: snel, prima kwaliteit en goed afgedrukt!

Uitstekende service en goede prijs-kwaliteitsverhouding

Spandoek besteld die op tijd werd geleverd. kwaliteit van het spandoek perfect, en mooi geprint. Zelfs de foto's, die van iets mindere kwaliteit waren wat resolutie betreft, zagen er op het spandoek prachtig uit!

service is top

telefonische uitwisseling

Mooi product voor redelijke prijs.

Mooi product. Goede prijs. Snelle levering

Prima spandoeken.

Al jaren kopen we bij Reclamespecialisten spandoeken. Altijd tot onze tevredenheid.

Perfecte medewerking

Zeer goed geholpen on een perfect product te creëren

Prima werkstuk en niet te duur

Het gaat om een foto die op pvc spandoek is afgedrukt. Kwaliteit is goed, snelheid is ook voldoende en de prijs is prima.

Mooi product snelle levering

Super, goede afstemming

Wederom volledig naar tevredenheid. Snelle service en perfect product.

Snelle levering van prima product

Mijn tuindoek werd perfect geprint en mooi op tijd geleverd.

Positieve ervaring met bedrijf

Snelle actie en duidelijk email verkeer. Telefonisch ook correct en verhelderend te woord gestaan. Website kan iets duidelijker mbt het uploaden via we transfer van bestanden

Betrokken, kwaliteit

We hebben 5x sandwichborden besteld. Bestelling verliep prima. Aangezien gaten dicht op de rand zitten, maakt dat de borden wel kwetsbaar. Proactief en denken mee met goede oplossingen

Snelle communicatie. Proactief!

Al aantal keer een Spandoek PVC besteld. Met eigen foto collage ontwerp. Goeie communicatie. Je kan snel je ontwerp in pdf bekijken goedkeuren en laten opsturen.

Super bedrijf!

Heel vriendelijke geholpen, scherpe prijs en topkwaliteit. Ik bestel hier de volgende keer weer!

Super service snel en gemakkelijk

Vorig naar 2 vlaggen besteld maar kon het ontwerp niet meer vinden, na 1 belletje even het order nummer van toen doorgegeven en gevraagd om precies dezelfde vlaggen toe te sturen, dat is gelukt binnen no time, bedankt

Top service en vriendelijke personeel

Top service en vriendelijke personeel

Markweg 43651

6883 JC Velp

088 - 2630055

Over Reclamespecialisten.nl

Reclamespecialisten is hét bedrijf voor al uw reclamemiddelen. Wij hebben alle productie in eigen beheer en staan daarom garant voor de kwaliteit. We bieden echt persoonlijke service en zelfs montage op locatie als dat gewenst is. Ons assortiment bestaat uit allerlei verschillende soorten vlaggen, spandoeken, magneetplaten, raamstickers, textieldoeken, banners, fotobehang en nog veel meer.