Simpelweg perfect!

25 vlaggen, twee scoreborden. 8 verschillende ontwerpen, meer dan 20 logo’s. En alles perfect zoals bedoeld. Dat is superieure kwaliteit leveren. Niet voor niets dat we al jaren gebruik maken van reclemespecialisten!

Snelle service en prima meedenken over een perfect resultaat.

Snel geregeld, kan afgehaald worden. foto's en tekst aanleveren en zij maken een perfecte en supermooie opzet. Via de mail krijg je bericht voor accordering en dan wordt spandoek supersnel geleverd. Persoonlijk contact is ook prettig. Je wordt teruggebeld en er is veel persoonlijk aandacht voor je.

snel en eenvoudig

Snel en eenvoudig met acceptable kwaliteit. wel vind ik de prijs voor 1 vlag zeker hoog. Wanneer ik meerdere vlaggen ga bestellen zal ik zeker verder kijken.

Prima !

Prima snelle service! Een prettige meedenkend bedrijf die goede kwaliteit levert !

Snelle service & mooie kwaliteit

Ik heb een Banner voor mijn Kinderdagverblijf laten maken kwaliteit is top!! Zeer tevreden!!

Heel goede samen werking

mooi resultaat en degelijk materiaal

En snelle en goede service uitgebreid aanbod en goede kwaliteit

super, netjes geholpen, goede service, goede kwaliteit en prijsverhouding!

goede service maar maken de klant wel onzeker over een "groot" doek

ik had een 8K foto deze zou niet genoeg DPI hebben. voor een doek van 3x2,5m mag het wel wat ruwer zijn. na berekenen hadden we nog 3 dots per mm. het doek is prima bij zo'n doek sta je op een afstand. Dat heeft ons wel onzeker gemaakt om hier wel te bestellen.

Geweldige ontwerp-service en snelle, correcte levering

Ook telefonisch contact was top! Duidelijke afspraken die correct werden nagekomen

Snelle service en levering

Prima communicatie en levering.

Aanbevolen!

Prima aankoop. Prima aflevering.

Supergoed

We hadden even wat opstartproblemen met het insturen van de gegevens, maar het is super opgepakt, en we kregen keurig op tijd een heel mooi spandoek. Dank

Geweldig !

Goede service !

Super materiaal

De juiste maat Perfect wat ik gevraagd hebt. Nu nog afwachten wat het in de volle zon en regen doet .????

Perfect verlopen.

Vlotte manier om te bestellen en vlotte levering.

Top en snel geregeld.

Super geholpen met het juiste formaat foto te zoeken. Klein puntje, (maar is meer naar DHL toe) Bezorger heeft het spandoek van 3 mtr Gewoon voor de deur onder het raam gelegen zonder briefje o.i.d. Gelukkig heeft de buurvrouw het gezien en ons hierop geattendeerd. Wat waren op dat moment niet thuis.

Mooie druk en goede kwaliteit.

Afspraken worden waar gemaakt.

Al mijn banners bestel ik bij de spandoeken specialist, dit met grote tevredenheid. Daarom beveel ik een ieder deze site aan. Goede service, goede communicatie, prijs kwaliteit zeer goed en goede levertijd. Top bedrijf. van mij krijgen ze een 10

zeer behulpzame medewerkers

Telefonisch contatct gehad over een spandoek welke ik wilde laten bedrukken. Zeer goed geholpen en een mooi resultaat

Uitstekende service en goede kwaliteit product!

Snelle service waarbij werd meegedacht door de medewerkers. Het uiteindelijke product was echt tot volle tevredenheid! Mijn volgende spandoek bestel ik absoluut weer bij de spandoekenspecialist.

voortreffelijke service en kwaliteit product

Prachtig spandoek laten maken waarbij hulp is aangeboden om tekst te plaatsen rondom het logo. Top service. Kom hier zeker terug voor aanschaf toekomstige drukwerken.

Snelle levering en goed verpakt.

Simpel te bestellen en snelle levering. Ik kreeg alleen geen melding wanneer het doek verzonden werd. Dus levering was een verassing en gelukkig ook op tijd.

Hele goede service

Prima service en snelle levering. Prijzen zijn scherp.

Helemaal super

De foto die we hadden was oud en niet goed maar op jullie spandoek is hij gewoon geweldig geworden .En dan de prijs echt heel redelijk voor wat jullie leveren gewoon top

Top kwaliteit en service voor een betaalbare prijs

Goede service en goede kwaliteit dus van mij de volle 5 sterren en in de toekomst voor herhaling vatbaar ⭐⭐⭐⭐⭐ groetjes Leon Basley

Markweg 43651

6883 JC Velp

088 - 2630055

Over Reclamespecialisten.nl

Reclamespecialisten is hét bedrijf voor al uw reclamemiddelen. Wij hebben alle productie in eigen beheer en staan daarom garant voor de kwaliteit. We bieden echt persoonlijke service en zelfs montage op locatie als dat gewenst is. Ons assortiment bestaat uit allerlei verschillende soorten vlaggen, spandoeken, magneetplaten, raamstickers, textieldoeken, banners, fotobehang en nog veel meer.