Zeer goede prijs-kwaliteitsverhouding

Snelle service, goed resultaat

Na een fout gemaakt te hebben is dit meteen snel hersteld

Snelle en professionele reactie !

Mooi geworden!

Handige site, extra ogen mbt de lay-out, snelle levering en het resultaat mag er wezen!

Een foto op vlaggenstof besteld. Ziet er uit zoals ik verwacht had. Netjes rondom afgezoomd en voorzien van ringen. Levertijd conform afspraak.

Kwaliteit voor een goede prijs

Werken netjes Kreeg nog een belletje om alles samen te controleren en druk vrij te geven Enige minpuntje is eerste keer geen track and trace en bezorger stond opeens voor de deur 2e keer track and trace Netjes afgeleverd

Prima spandoek

Goede kwaliteit spandoek, echter misten de koppelstukken bij het frame bij plaatsen. Die hebben we zelf nog ter plaatse moeten regelen.

Spandoek

Super mooi geworden. En goede kwaliteit!! Wij zijn er blij mee! Top

Goede kwaliteit, meedenken en goede prijs~.

,service is prima

Goed geholpen met samenstelling Op Tijd geleverd Goed verpakt

Prima service. Vooraf controle of kwaliteit goed is. Uitstekende prijs-kwaliteit-verhouding.

Goede service en vriendelijk geholpen

Goede service en vriendelijk geholpen. Snelle reacties en levering

Goed geadviseerd en meegedacht

Heel mooi spandoek gemaakt. Mooie compositie gemaakt van meerder foto’s. Aanrader en het online proces werkt super!

Snelle service, duidelijk wat je moet doen

Gaat snel door het programma heen, prijs gelijk duidelijk. Zelfs in deze tijd snel geleverd.

Top Service en Top Kwaliteit!

Het e-mail contact heb ik als zeer correct en snel ervaren, er is goed gehoor gegeven aan onze wensen. De order werd keurig op tijd geleverd en wij zijn zeer tevreden, een goede aanrader voor het geval je een spandoek zoekt. Niet duur maar wel goede kwaliteit!

Mooie poster

Mooie poster, alleen zitten er vouwen in. Mss een tip om het om een rol te rollen ipv zo opvouwen. Uiteindelijk wel kunnen spannen met een nietapparaat. Resultaat is erg mooi.

Prachtig spandoek voor een verjaardag

Voor een verjaardag van een vriend hadden we een spandoek gemaakt in photoshop. Het resultaat is erg mooi en tegen een zeer schappelijke prijs. Er is voldoende gelegenheid om hoge resolutie bestanden van groot formaat aan te leveren. Al eerder gebruikt en wederom een zeer goede ervaring. Benieuwd naar de reacties als we het spandoek ophangen.

Mooi spandoek voor verjaardag

Heel mooi spandoek besteld voor verjaardag en goede opmaakservice. Wensen door gegeven en foto opgestuurd. Goede kwaliteit prijs verhouding en snel geleverd. Ideaal! Erg mooi spanddoek, zeker aan te raden.

Super ervaring met dit bedrijf

Goed geholpen. Snel geleverd. Mooi spandoek

EEN DIKKE 10!

Prachtig spandoek met geweldige foto! Alles naar wens!

Top en goede service

Een hele mooie spandoek Ook mooi opgemaakt perfect. Zeker aanrader.

mooi geprint

Snelle levering en uitstekende kwaliteit

Het was voor mij de eerste keer dat ik hier een spandoek bestelde en het is mij uitstekend bevallen. Goede kwaliteit, prijs en levertijd !

Prima kwaliteit voor een goeie prijs

Geheel volgens afspraak op tijd bezorgd.

Prima, dikke prima

Alles snel, precies volgens afspraak. Prettig zakendoen

Hier bestel ik nooit meer, doek vol kreukels slechte afwerking

Hier voor een beurs een doek besteld, had de specificaties gestuurd: 1 x Full colour afbeelding, geprint op Dispro M1 Gecertificeerd, formaat 358 x 275 cm (breedte x hoogte). Afwerking: rondom schoongesneden. Boven- en onderzijde voorzien van een tunnel voor een buis van 15 mm. Printmachine: Roland Soljet. 1 x Full colour afbeelding, geprint op Dispro M1 Gecertificeerd, formaat 268 x 275 cm (breedte x hoogte). Afwerking: rondom schoongesneden. Boven- en onderzijde voorzien van een tunnel voor een buis van 15 mm. Printmachine: Roland Soljet. 1 x Full colour afbeelding, geprint op Dispro M1 Gecertificeerd, formaat 268 x 104 cm (breedte x hoogte). Afwerking: rondom schoongesneden. Boven- en onderzijde voorzien van een tunnel voor een buis van 15 mm. Printmachine: Roland Soljet. Vervolgens een offerte ontvangen, op de offerte stond een buis van 40 mm. Heb bij de offerte acceptatie een opmerking hierover geplaatst. Wordt niet naar gekeken blijkbaar. Het doek werd geleverd in een doosje in plaats van op rol. Het doek zat vol kreukels en vouwen. Ik belde de klantenservice, zij zeiden dat ik het doek kon strijken. Ik heb toen twee strijkbouten gekocht en heb twee uur gestreken en alsnog gingen de kreukels er niet helemaal uit. We waren een beursstand aan het opbouwen, konden geen kant op. Resultaat was een doek dat eigenlijk niet om aan te zien was. Zijkanten zaten ook nog enkele rafels. 3 maanden later nog geen oplossing. Ze boden de helft te crediteren van het betaalde bedrag. Hier ben ik niet mee akkoord gegaan.

Markweg 43651

6883 JC Velp

088 - 2630055

Over Reclamespecialisten.nl

Reclamespecialisten is hét bedrijf voor al uw reclamemiddelen. Wij hebben alle productie in eigen beheer en staan daarom garant voor de kwaliteit. We bieden echt persoonlijke service en zelfs montage op locatie als dat gewenst is. Ons assortiment bestaat uit allerlei verschillende soorten vlaggen, spandoeken, magneetplaten, raamstickers, textieldoeken, banners, fotobehang en nog veel meer.