Prettige verkopers

Altijd prettig geholpen Wordt niets opgedrongen Alle aankopen worden met heel veel plezier gedragen. We komen er graag voor naar Deventer, vanuit Winterswijk Top zaak

Goede ontvangst

Geholpen door een fantastische vrouwelijke verkoooster die ook nog eens een goed advies gaf, dus wat wil je als klant nog meer.

Betalen retour niet teruh

Geld kwijt! Dit bedrijf is onbetrouwbaar. Bestel hier niet. Heb op 16 september een colbert retour gestuurd met met ordernummer 1000279134. Na niets te horen zelf maar achteraan gegaan op 24 september (retour was 16 september ontvangen door Jac Hensen). Jac Hensen beweert op 17/09 terugbetaald te hebben maar dat is niet het geval. Op mailtjes wordt slecht geresgeerd en telefonisch slecht bereikbaar.

Goed en vakkundig geholpen.

Niet best helaas

Was maandagmiddag voor pantalons gaan kijken! Irritant dat andere personeelsleden de verkoper en verkoopster aanspreken zonder naar de klant toe (ik dus) zich te excuseren. Onbeleefd, zelfs onbeschoft gedrag. ja verkoopchef ik was die kale man die op zoek was naar Jeans met steekzakken. Ben de winkel uitgelopen en direct naar van der Kam gegaan uitmuntend geholpen, gelukkig maar heb daar gevonden wat ik zocht rekening €389,00! Tip train uw personeel.

Zeer positief

Ik ben zeer te spreken over de mensen daar.

Goed geholpen en erg vriendelijk

Wij werden op een zeer nette en vriendelijke manier geholpen

Een broek besteld en binnen een paar dagen kon ik hem halen

Bij jac hensen wordt je goed geholpen.

Ik ben goed geholpen hier door de medewerkers. Daarnaast hebben ze veel keuze uit lengtematen wat het voor mij allemaal een stuk makkelijker maakte om aan kleding te komen.

Klantvriendelijk goed geholpen

Er werd goed meegedacht ondanks dat ik wel ongeveer wist wat ik wilde.

Deskundig personeel

Kwam voor een overhemd met mouwlengte 7 en paste dat. Mijn vrouw wilde zien hoe de manchetten onder een jasje uitkwamen en er werd door het personeelslid uitgebreid gezocht naar een perfect zittend jasje zodat het overhemd beoordeeld kon worden.

Mooie kleding

Mooie kleding in vele maten en je wordt er heel goed geholpen het was de eerste keer dat ik bij jullie was maar zeker niet de laatste keer.

Bij Jac Hensen lopen ze met veel plezier een extra mijl zodat ik ervaar dat ze er echt voor mij zij

Veel oprechte aandacht zonder push. Bij Jack Hensen laten ze je helemaal in je waarde en doen er alles aan, ook al duurt het lang, jou blij te maken. Een topzaak!

We werden erg fijn geholpen

De verkoper heeft duidelijk veel ervaring en hielp ons heel prettig. Mooie ruime winkel met veel keuze.

Goede en snelle bediening

Ik werd snel en vakkundig geholpen.

Uitstekende klant vriendelijkheid en deskundigheid.

Prima interventie van winkel medewerkster (kleding adviseuse) bij overnemen van collega zonder deze het gevoel dat hij wordt afgewezen. Heel erg op mijn gemak gesteld (ASS) prima kleding advies. Uitstekende kennis van zaken en klantvriendelijkheid. Laatste bezoek was jaren geleden , had moeite om naar de winkels te gaan. Ga nu in ieder geval ontspannen weer naar de winkel.

Dank voor de goede service

Ik was op zoek naar een colbert en ben erg tevreden over de geboden service. Duidelijke uitleg over het materiaal en pasvorm. Daarnaast ook een eerlijk advies gekregen of iets wel/niet bij me past. Ik ben erg tevreden over de service! Bedankt Jac Hensen Apeldoorn!

Top geholpen met een eerlijke mening!

De verkoopster in Enschede was erg prettig in haar contact. Ze gaf eerlijke feedback en duidelijk. Ze kwam met goede adviezen waar ik echt aan had. Kleding zit daardoor als gegoten.

Mooie kleding in keurige winkel

Gewoon erg mooie materialen en stijlvolle kleding. Natuurlijk wel wat hogere prijzen. De lengtematen zijn super voor mjj.

Hele fijne en gezellige begeleiding medewerkers Henzen Veenendaal

We werden geholpen door een jongeman, hij werkte nog niet lang bij Henzen, maar was heel behulpzaam en zeer vriendelijk en eerlijk en liet zich goed inlichten door mijn vrouw en samen gingen ze voor mij kleding uitzoeken. Het was super! Bij het afrekenen gaf de jonge man aan dat hij vanmiddag weer veel geleerd had.

Uitstekend geholpen

Ik ben goed geholpen en geadviseerd, tevens erg goede koffie gehad!

Top geholpen, goed inlevingsvermogen verkoopster

Nadat wij zelf even rustig hebben rondgekeken heeft de verkoopster ons fijn geholpen. Goed advies om de juiste keuze te maken! (waar we zelf nog niet uitkwamen) Blij met de nieuwe trui en het mooie overhemd!

Geweldige service

Binnen een uur klaar, medewerker erg behulpzaam maar laat ook je eigen keuze en had er heel veel verstand van en gevoel bij!! Super blij met onze aankoop, tot de volgende keer

Een zaak waar je nog geholpen wordt

Super fijne zaak waar je nog echt geholpen wordt als je dat wil. Voor ieder wat wils en zeker als je op zoek bent naar vlotte maar ook chique werkkleding helemaal top.

Gewoon Top!

Ruime keuze, ook in grotere maten Prettige sfeer in de winkel Betaalbaar

langestraat 114

3811 AK Amersfoort