Snelle en nette levering

Netjes werk geleverd, nu alleen nog wat meer zon ;)

Beste Evelyne, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus.

Deskundige en snelle plaatsing

Dreigde in eerste instantie nog even mis te gaan met de leveringstermijn door wat miscommunicatie maar ze hebben er alles aan gedaan om dat toch recht te trekken. Op de dag van de plaatsing ging het supersnel en lagen de panelen in een paar uurtjes al op het dak, aangesloten en wel.

Beste Ron, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlu

zeer tevreden!

Zeer content, afspraken meer dan 100% nagekomen. Goede after-sales. Tijdens het eerste contact, geen verkoopdruk en goede uitleg. Heel prettig bedrijf, Remco een fijne adviseur.

Beste Patrick, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

zeer correcte service ontvangen

uitleg, administratieve afhandeling, plaatsing en instalatie verliep voortvarend en duidelijk

Beste Ivo, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

goed advies en netjes gewerkt.

Goed uitgebreid advies ontvangen en afspraken werden nagekomen, ook de monteurs hebben netjes gewerkt.

Beste Leon, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Ervaring met afspraken waren correct

Afspraken zijn goed nagekomen over en weer. Info ook steeds duidelijk gecommuniceerd Algemene opmerking is dat het geen uithangbord is wanneer de monteurs althans een ervan geen Nederlands kan verstaan en praten. Dit is een vlekje op jullie visitekaartje

Beste Gerard, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wat vervelend dat u dat zo heeft ervaren. Wij zullen dit zeker intern meenemen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Goede service en snelle levering, alles zoals afgesproken geleverd .

Beste Ajw, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Volgens mij, wij zijn tevreden met zonnepanelen plus.

Beste Ahmed, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Alles goed geregeld

De ervaring met zonnenpanelen plus is goed . Nu nog een goede ervaring krijgen met de zonnenpanelen. Die zijn net geplaatst dus hoe deze zich gaan gedragen moet de tijd uitwijzen. Nu hopen dat het weer ook gaat meewerken.

Beste Demas, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Komen afspraken na, duurt even, maar verwachting wordt gemanaged.

Goed geholpen Duidelijke uitleg Doorlooptijd is lang. Maar ook aangegeven Netjes gewerkt wel veel dakpannen kapot. Denken mee. Flexibel en ziet er ook strak uit.

Beste Stan, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat ondanks het wat langere doorlooptijd, alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Alles netjes afgeleverd en uitgelegd

De installateurs hebben netjes werk geleverd en een oplossing gezocht voor het feit dat de panelen niet zo konden geplaatst worden als gepland. In overleg met hen tot een nieuwe indeling gekomen. Dit was meer werk, maar verder geen probleem. De uitleg van de installateurs was ook heel goed. Na installatie hebben we alle benodigde informatie van Zonnepanelen Plus ontvangen zodat ze netjes konden worden aangemeld. Ook heeft men navraag gedaan of alles goed was verlopen. Het had misschien ook goedkoper gekund, maar dan hadden we niet deze top panelen gehad met ieder een eigen omvormer. Dat scheelde ook weer plaats, want echt veel plaats voor een grote omvormer is er niet.

Beste Willy, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is opgelost. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Goede afspraken en uitvoering

Beste Roldie, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Het voorgesprek is prima verlopen, geeft inzicht in elke fase en biedt voldoende mogelijkheden voor vragen. De voorbereiding en afstemming kan iets beter. De uitvoering is goed verlopen en de veiligheid op het dak werd voldoende gewaarborgd.

Beste Rob, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Goede verzorging

Correcte mannen die de panelen plaatsen

Beste René, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

goede service van begin tot einde.

Vanaf begin van de beslissing om zonnepanelen te instaleren tot en met de daadwerkelijke installatie op het dak een prima en duidelijke begeleiding. Inclusief aanvragen. Goede en snelle realisatie. Top

Beste Hub, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Goede ervaring zijn flexibel en leveren kwaliteit panelen

Beste Harry, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Goed en duidelijk gesprek vooraf en uitstekende monteurs.

Duidelijke uitleg over de voor- en nadelen van de zonnepanelen vooraf waarbij duidelijk werd dat de hogere aanschafprijs te maken had met de topkwaliteit van de panelen. De montage verliep voortreffelijk en zonder problemen. Beide installateurs waren vakkundig, correct en prettig in de omgang.

Erg behulpzaam

Behulpzaam correct optijd eerlijk dat zijn de belangrijkste punten die ik vind dat in deze tijd gelden Heb ze bij andere mensen zeker aan bevolen

Beste Henjo, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Prima vaklui.

Deskundig duidelijk en netjes opgeruimd.

Beste Paul, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

goed oke

Goed resultaat maar alleen de schow was verkeerd berekend

Beste Robert-jan, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw projectbegeleider zal nog contact met u opnemen. Ondanks alles wensen wij u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Top verkoper en service!

Vriendelijk en alles is op rolletjes verlopen. Goede communicatie binnen het bedrijf. Kortom een aanrader.

Beste Wendy, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Very professional service and smooth process

It is a very pleasurable collaboration. And still is because postsales service is also provided with an utmost care. Zonnepanelen is taking charge and leading you through the whole process, making sure everything is done properly and on time. During all the time I felt well informed and with minimum effort from my side everything was done. Properly.

Dear Bartlomiej, Thank you very much for your message. We are glad to hear that everything went according to plan. We wish you all the best with the system and many hours of sunshine. kind regards, ZonnepanelenPlus.

Solide bedrijf met uitstekende service

Prima uitleg tijdens het eerste informatieve gesprek. Prima plaatsing van de panelen . Betrouwbaar mbt het nakomen van de gemaakte afspraken

Goedemorgen, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Goede Service van begin tot eind.

Eigenlijk van beginfase opname van offerte etc tot de eindfase van installatie, goede communicatie, duidelijke uitleg wat er mogelijk is en wat alles inhoud en van stap tot stap netjes op hoogte gehouden wat er gaat gebeuren. Zeer vriendelijke mensen van verkoper, service-desk, & monteurs. Zekers aanteraden voor uw zonnepanelen.

Goede kwaliteit panelen, vriendelijke en deskundige medewerkers en monteurs.

Van de aanbieding tot offerte, van levering tot montage en oplevering, ik ben een tevreden klant en kan Zonnepanelen Plus aan iedereen aanbevelen die op zoek is naar goede kwaliteit en service zonder zorgen!

Macroweg 22

5804 CL Venray