Retour zending gedaan binnen 1 dag schoenen waren te groot Na 3 weken is mijn geld nog steeds niet teruggestort Erg jammer dat ik zo lang moet wachten

Goede kwaliteit

Mijn piyama is goed het past me heel goed en het is een goede kwaliteit

EEN keer besteld maar nooit weer !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sneakers van Q1905 besteld maat 41. Op de doos staat maat 41 maar in de schoenen een sticker met maat 42. Ik moest foto's opsturen waarna er contact met de verkopende partij wordt opgenomen. Ik kreeg van To Be Dressed een zeer onduidelijk en niet geloofwaardig verhaal terug. Kortom de schoenen waren geleverd met de verkeerde stickers in de schoenen. Ik heb de maat nagementen (op de site van Q1905 staat een maattabel) en er klopt niets van het verhaal. Toch maar op reviews To Be Dressed gaan zoeken en daar wordt je niet vrolijk van. Teruggestuurde zaken komen niet aan, hoe zit het met de kosten van verzenden etc. etc. Ik had 1 geluk de schoenen zijn te groot en niet te klein dus ik heb het maar zo gelaten. Weer een les geleerd, kijk altijd even op kiyoh. To Be Dressed: waardeloos bedrijf, een keer besteld maar nooit weer !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Veel keuze!

Veel keuze, verschillende merken, redelijk snel verzonden tot nu toe nog niks terug hoeven te sturen dus daar geen ervaring mee. Voor de rest zeer tevreden!

Waardeloze service!

Twee verschillende regenjassen besteld via deze website. Echter slechts één jas ontvangen, na melding hiervan moet ik een foto opsturen van de bestelling zoals ik deze heb ontvangen? Sorry, maar dit is wel heel erg slecht. Waarom zou ik hier over liegen. Wij bestellen hier nooit meer!!

Waardeloze site

Heb schoenen besteld via de site maat 41.5 op de site, maar de schoenen zijn maar 41 groot, terug moeten sturen en voor de verzendkosten op moeten draaien terwijl de verkeerde maat op de site staat. Eerste en laatste keer besteld bij jullie !!!!!!!!

Slecht

Zelf erachteraan dat je retour verwerkt wordt, vervolgens moet je er paar keer! achteraan dat je terugbetaling geregeld wordt...... en vinden ze het heel normaal dat de klant opdraait voor de incassokosten! Hoezo kunnen wij er wat aan doen? Zeer slechte klantenservice, NOOIT meer aan beginnen!

Wat een top ervaring!

Aanrader! Ik was niet bekend met ToBeDressed. Ik zocht een blazer die op andere plekken uitverkocht was. Uiteindelijk kwam ik bij ToBeDressed uit. Zij hadden de blazer voor een leuke prijs. Het pakket kwam op tijd binnen en was erg leuk ingepakt. Zeker voor herhaling vatbaar. Bedankt ToBeDressed!

Erg tevreden met mijn aankopen

Divers aanbod van kleding en schoenen. Leuke aanbiedingen. Heb al verschillende keren iets via deze site besteld en ben telkens erg tevreden, zowel over het geleverde als over de levertijd. Ik heb nog niets terug hoeven te sturen, dus daar heb ik geen informatie over. Maar verder kan ik wel melden, dat ToBeDressed een van mijn favoriete sites is geworden inmiddels.

Leuke korting en snelle levering

Mooie artikelen vaak met korting snel geleverd

Leuk shoppen bij To Be Dressed! Mijn favoriete merken hebben ze heel vaak al met korting. Ik kom er graag weer terug.

Goed bevallen

Tot nu toe 2 keer wat besteld en goed bevallen. Werken met verschillende partners waardoor het aanbod groot is! Daardoor kan de verzending soms wel wat langer duren. Achteraf betalen mogelijk, waarbij het bij Billink gratis is, maar bij Riverty moet je er extra voor betalen. Zelf geen ervaring met de klantenservice of retour sturen gehad nog..

Helemaal happy met mijn aankoop, snel geleverd ook.

Uitstekende ervaring, keurig verpakt, de volgende dag binnen en precies het items wat ik wilde hebben met een mooie korting.

Supersnel en zoals het hoort

Niets op aan te merken, alles perfect verlopen en mooi assortiment.

Schoenen gekocht die niet op voorraad waren

Na 1,5 week wachten op mijn bestelling en er zelf achteraan gebeld te hebben, bleken de schoenen niet op voorraad. Zo te lezen proberen ze vaker op deze manier klanten te lokken, niet in trappen.

Heel blij met de mooie sandalen - met zorg verpakt - kwalitatief goed exemplaar.

Waardeloos

Complete set besteld, broek en blazer wordt er zonder kennisgeving maar 1 item geleverd kan dus retour moet ik ook nog 5,75 euro retourkosten betalen, geprobeerd te bellen wordt de verbinding na 12 minuten in de wacht verbroken, hoe waardeloos is dit Wel inmiddels retour ticket gekregen maar moest nog wel 3,95 betalen voor riverty achteraf betalen

Duidelijke site, mooie kleding, goede prijzen, snelle levering

Eerste ervaring met jullie website, via via bij jullie terecht gekomen. Meer dan tevreden, boven verwachting goed! Blij met de kleding voor een goede prijs en snelle levering! Tot de volgende keer!

Aanbiedingen zijn leuk, service geweldig en bereikbaarheid top

Geen levering - maar nog wel op de site??

Schoenen besteld en betaald. Mail ontvangen dat niet geleverd kan worden. Artikel staat nog wel op de site.... dat kan volgens de zeer vriendelijke (NOT!) dame van de klantenservice. Enige antwoord... ' Ze kunnen niet geleverd worden, zijn niet op voorraad' Waarom staan ze dan nu na een paar dagen nog steeds op de site?!?!?! Antwoord: "ze kunnen niet zo snel van de site gehaald worden, duurt even..." Wat is even? Antwoord: ze kunnen niet geleverd worden! Betekent dus dat men ze nog steeds kan bestellen, en dat iedereen die ze besteld, een mail ontvangt dat ze niet geleverd kunnen worden. Aan de klantvriendelijkheid van de klantenservice kan nog heel wat verbeterd worden. De dame leek me in ieder geval erg gemotiveerd, zo kwam ze in ieder geval over (HAHAHAHA NOT !!! - gevalletje, ik moet werken maar ik heb er geen zin in)

Ik heb inmiddels een paar bestellingen via To-be-dressed geplaatst en ben over elke bestelling bijzonder tevreden. Er wordt snel geleverd en de producten wijken niet af van de foto's.

Waardeloos

Adviseer je toch echt weg te blijven van deze site het gaat je een hoop gedoe besparen. Communicatie is waardeloos. Duurde een eeuw na heel veel contact voor ik mijn bestelling mocht ontvangen. Hierna met retour zelfde verhaal retour gestuurd. Komen ze 2 weken later aankloppen niks ontvangen. Volgende slechte communicatie 7 dagen wachten voor je een mail terug krijgt en er uiteindelijk nog steeds geen oplossing is. Ondertussen was het betaalverzoek verlopen (extra kosten je raad het al) terwijl je je retour al een maand geleden gestuurd heb. Nog nooit zo iets waardeloos meegaat als hier gebeurt op deze site.

Klachtafhandeling is ondermaats.

Ik bestelde schoenen en kreeg een verkeerde maat. Dat kan gebeuren. Ik maakte hier een melding van. Van de partner kreeg ik na 5 dagen nog geen antwoord. Van To-Be-Dressed kreeg ik, nadat ik een mail gestuurd had, een correct antwoord. Ik zou een gratis retourlabel krijgen maar na 3 dagen heb ik ook nog niets gezien. Jammer. Er kan iets foutlopen, maar klanten maak je blij met een soepele opvolging die er nu niet is.

Waanzinnig slechte service

Ik had hier een broek besteld die bij de eerste keer aantrekken kapot ging. In eerste instantie werd me het aanbod gedaan voor een nieuw exemplaar of mijn geld terug. Hartstikke fijn dacht ik! Graag wilde ik een nieuw exemplaar. Op wonderbaarlijke wijze was dit ineens niet meer mogelijk. Geen service. Ik bestel hier nooit meer.

Geisha broek zocht ik maar niet voor €99,-. Gezien de broek nogal "druk "is . Dacht ik dat kan misschien goedkoper. En ja bij ToBeDressed ! Voor €50,- suoer levering mooi verpakt . Heel blij mee .

Diemermere 1

1112 TA Diemen