Helemaal tevreden

Goed werkende webshop en topservice. Er was wel veel niet op voorraad maar ik werd netjes gebeld of in een ander artikel ook goed vond. En een broek in verkeerde maat kon makkelijk worden geretourneerd voor een andere maat. Top!

Snel, betrouwbaar, goeie deal

Keurig op tijd geleverd

Eenvoudig bestelproces en razendsnelle levering

Eenvoudig bestelproces en razendsnelle levering

Top ervaring gehad met Squashpoint. Racket gekocht en binnen 1 werkdag binnen. Helaas knapte de bespanning na één sessie squashen. Contact gezocht op een zondag en er werd dezelfde dag nog gereageerd. Er werd meteen een oplossing gezocht en dezelfde dag uitgevoerd en verzonden. Ik zal hier zeker vaker bestellen met z’n service! Met andere woorden een aanrader!

Gewoon goed

snelle en prima levering.

zeer tevreden.

Goed en bestellen gaat makkelijk.

Makkelijk bestellen en binnen 2 dagen was het racket thuis.

Overzichtelijke site, mooie producten en goed geprijsd

De mensen achter Squashpoint hebben passie voor deze sport.

Supersnelle service

Levering daags nadien

prima ervaring

mooi assortiment rackets en toebehoren! vlot besteld en nog vlotter geleverd! Top ervaring

Great service, fast deliveries and competitive prices

I've made a couple of orders over the years and have always been satisfied.

Snel

Ik heb alles snel gekregen.

Gunstige prijs ruim aanbod

Mooi squashracket voor een prima prijs Snel geleverf

Extreem slecht

DHL heeft er een puinhoop van gemaakt. 1x aangeboden en dagen later bij een iphaalpunt 2 km verderop afgeleverd, terwijl in ik midden in Haarlem woon Laatste keer!!!

Snel en correct

Uitstekende service na probleem met bespanning nieuw racket

Helaas ging de bespanning van mijn nieuwe racket tijdens het warmspelen al kapot. Na contact met Squashpoint hebben we samen in korte tijd een oplossing gevonden, een erg prettige ervaring overall, uitstekende klantenservice!

Super ervaring, zoals beloofd was het racket er al de volgende dag.

Tweede keer dat ik bij squashpoint een racket bestel en beide keren ging de bestelling en verzending super. Ook nog gebeld met squash point en echt iemand die weet waar die over praat. Op alle vlakken die bij squash horen.

Snel duidelijk en goed

Bestelling gedaan op deze site ivm duidelijke uitleg per product, scherpe prijs. Levering was super snel. Erg blij met mijn aankoop!

Exact zoals beloofd

Fijn om weer eens een online webshop te zien dat exact levert wat je besteld en zoals beloofd de volgende dag in huis.

Erg blij mee Maandagavond besteld, dinsdagmiddag op de squashbaan. Goede prijzen en goede service.

Snelle service en goede website

Goede prijs kwaliteit verhouding en snelle service. Enige minpunt was dat er aanbiedingen op de site stonden die al niet meer leverbaar waren, dus het was even zoeken naar de beste deal.

Ik koop mijn squashspullen al een tijdje bij Squashpoint. Dit keer had ik een extra bumpertje nodig voor mijn racket. Ik kreeg snel reactie op mijn mail, en werd keurig op de hoogte gehouden van het bestelproces. Wat betreft rackets en accessoires altijd scherpe prijzen. Schoenen en kleding niet zo. Maar je kunt niet alles hebben. ;-)

Maken waar wat ze op de site beloven.

Duidelijke site. Groot aanbod. Snelle levering.

Deskundig en goed geholpen

Fijn mail contact en ondersteuning bij het kiezen van onze eerste squash rackets. Bestelling ook snel binnen.

19 Bloemendalstraat

Vaals 6291 CL