Snel geleverd en uitstekende service. Had zelf het verkeerde adres doorgegeven maar na 1 mailtje de volgende dag alles al in huis!

Nette communicatie

Vanwege leveringsproblemen heb ik veel langer moeten wachten op mijn bestelling dan ik had verwacht. Dit kan gebeuren. Zeker als je netjes telefonisch op de hoogte wordt gehouden zorgt dit niet voor een teleurstelling. Goed gedaan.

TOP!!!

SNEL, EFFECTIEF, GEBRUIKSVRIENDELIJK ---> TOP DUSSSS....

Prima rackets en levering alleen was de korting niet toegepast

Ik heb 2 rackets besteld en daar zou een korting bij komen. Die is niet toegepast bij het afrekenen, ik het hier een opmerking over gemaakt bij de betaling en daar is niemand op terug gekomen, jammer. Verder lijken de rackets en balletjes top en was de bezorging prima op tijd, dus wat het product betreft mankeert er niks!

Afspraak is afspraak!!!! Top!!!!

Duidelijke info en leuke aanbiedingen. Levertijd klopte ook.

Perfecte service

Besteld en goed op de hoogte gehouden mbt levering

Goede producten en snelle levering!

Rackets gekocht, goeie prijs/kwaliteitsverhouding! Levering in 1 dag :)

Snelle levering, mooi product!

Ben begonnen met squashen. Ben heel blij met het fijne en mooie racket!

Snelle service, mooi verpakt

Squashracket gekocht bij Squashpoint omdat die voor het betreffende racket het voordeligste en betrouwbaarste was. Bij een andere leverancier doorgeklikt op een 'keurmerk' en daar bleek men de betreffende leverancier helemaal niet te kennen. Dus toen was keus voor Squashpoint snel gemaakt. Levering volgens afspraak. Inmiddels 1x met racket gesquasht en ook dat beviel goed. Gewoon prima dus!

Snelle levering. Beantwoorden snel de vragen die je hebt

Top advies en marktconforme prijzen!

Leuk!

Goed georganiseerd en mooie squash ruimte

Snel geleverd en goed te woord gestaan aan de telefoon.

Uitstekend! Schoenen zijn ook perfect en zal zeker meer aanschaffen gaan doen in de toekomst.

Juiste aankoop

Precies zoals omschreven gelukkig. Super fijn racket met de juiste specs. Ik kan dus moeiteloos overstappen van mijn oude rackets naar de nieuwe

Top! Aanrader

Snelle levering en goede prijzen!!

Groot assortiment en goede service na klein defect aan m’n squashracket hbuiten de schuld om van Squashpoint). Aanrader!

Prima, persoonlijk, goede prijs

Op mijn vraagmail werd snel en netjes gereageerd. En het mooiste is, als de bestelling naar tevredenheid is afgehandeld, dan wordt er niet gehengeld naar die positieve review, geen mailtjes achteraf of je wilt reviewen. Dat is wat mij betreft dan weer die extra ster erbij. Bedankt Stef!

Besteld materiaal is snel geleverd en van goede kwaliteit. Ik had gebeld voor duidelijkheid over een item en werd binnen een uur teruggebeld. Ik werd vriendelijk en met geduld te woord gestaan en kreeg helder antwoord.

Super lekker

Awesome service, value for money and very fast delivery. I recommende it

Goede service en klantvriendelijk

Het product wat ik besteld had bleek toch niet op voorraad te liggen. Ik kreeg telefonisch een alternatief product toegewezen die wel iets duurder was maar waarvoor ik het restbedrag niet hoefde te betalen. Uiteindelijk hebben ze het product toch gevonden wat ik besteld had. Ondanks deze situatie heb ik mijn bestelling toch nog op tijd ontvangen en heb ik de samenwerking met Squashpoint uitstekend ervaren.

fijn en snel geleverd

snel en overzichtelijke website en mooie prijzen

Snelle levering, zeer betaalbaar goede service van klantenservice.

De artikelen werden in een grote doos aan huis afgeleverd op de afgesproken dag en dagdeel. Jammer dat bij verschillende artikelen de meest gangbare schoenmaten en kledingmaten uitverkocht waren en dat nalevering niet mogelijk was anders was het 5 sterren.

Top service!

Super vriendelijk en snel geholpen! Ik bestel de volgende keer zeker weer hier.

19 Bloemendalstraat

Vaals 6291 CL