Vlot geleverd, prima

Alleen vervelend dat ik ipv 1x gemaild werd voor de beoordeling 2x werd gemaild, 1x is voldoende, daarna wordt t snel spawm

quickest !

great customer service and quickest delivery

Goede prijzen en heldere productinformatie

Bestellen ging prima. De website heeft veel productinformatie en goede filters om makkelijk een passend racket te kiezen.

Fijne site, snelle levering, top.

Fijne website met een groot aanbod. Bestelling ook nog eens super snel geleverd. Helemaal goed.

Shoes damaged but exchanged

I ordered shoes and other squash accessories on Squashpoint, everything except the shoes was good but the shoes outer sole damaged just after a few uses. But after reporting the damage, Squashpoint sent me a new pair of shoes free of charges. Very good customer service, fast and comprehensive

Binnen een dag in huis. Producten zijn top, en service ook!

Geleverd volgens wat op de website staat

Het artikel netjes en goed ontvangen. Ook binnen de termijn die op de website genoemd werd. Verder niet meer of minder.

Top Service!

Erg vriendelijk geholpen!

zeer klantvriendelijk, prima prijs

Ik ben snel en kwalitatief goed geholpen. Een speciaal aanbod voor twee rackets is zee gewaardeerd. Snelle verwerking en levering. Top!

Goede en snelle service contact gehad met Stef

Prettige informele sfeer.

1 les gehad duidelijke uitleg een gewoon een prima trainer.

Snel en goed!

Snelle levering, goede kwaliteit!

Top: snel geleverd & mooie aanbieding

Top: snel geleverd & mooie aanbieding

Één woord Top

Rop

Zeer positief!

Door een foutje in de voorraden was mijn squashracket niet meer op voorraad waardoor ik langer op mijn racket moest wachten dan in eerste instantie was aangegeven. Ik werd hier al netjes voor gebeld door iemand van Squashpoint. Een dag later kreeg ik een mailtje met daarin dat het racket alsnog voorradig was en zij deze meteen zouden opsturen, dag erna had ik mijn racket in goede orde ontvangen!

Al jaar en dag vaste klant. Als ik wat wil dan wordt het door Stef geregeld of een passende oplossing gezocht

Volgens afspraak geleverd

Binnen 1 dag alles binnen.

fenomenaal

's avonds om 22 uur besteld en de volgende voormiddag werd alles al geleverd tegen +- 11 uur. Proficiat!

Overzichtelijke site en vlotte levering

Zoals het hoort

Goede en gerichte service

Telefonisch om advies gevraagd voor een racket passend bij mijn speelstijl. Na een paar wedstrijden gespeeld te hebben met het racket moet ik zeggen dat het advies goed heeft gepast bij mijn speelstijl en ik meer dan tevreden ben met het racket.

perfect, volgens afspraak

compleet qua advies, gewoon goed

Jammer

Jammer dat ik geen hoes meegeleverd kreeg bij mijn racket, vind wel dat dit erbij had mogen zitten voor die prijs

snel & customer focused

top service

Ruim aanbod squashrackets voor een goede prijs

In de zoektocht naar een nieuw squash racket hier uitgekomen en goed geslaagd. Een mooi racket voor een goede prijs, met snelle levering.

19 Bloemendalstraat

Vaals 6291 CL