Zeer vlotte contacten gehad met Stef, gaat above and beyond om goede service te bieden!

Snelle levering, prima racket

Ik heb een squashracket gekocht. De levering was de volgende dag al en het racket is prima! De site is overzichtelijk, kleine kanttekening dat de rackets die niet meer verkrijgbaar zijn ook nog zichtbaar zijn op de site.

Zeer klantvriendelijk en goede service

Mooie producten en aanbiedingen, snelle levering, daarnaast een vlotte en goede klantenservice! Squashpoint is een aanrader.

Prima shop, supersnelle levering

Scherpe prijzen, snelle levering.

Snelle levering en goed product

Snelle levering en goed product

Snelle vriendelijke service

Na eerst een verkeerd product te hebben besteld, werd de retour door squashpoint snel geregeld en kreeg ik ook heel snel het nieuw bestelde product.

Zondag besteld maandag al geleverd

Support service. Zondag een bestelling geplaatst maandag al geleverd

Goed snel duidelijk

Snelle levering Goede verpakking

Super snelle levering en concurerende prijs

Super snelle levering, goed verpakt en goede prijs.

Snelle levering en goede communicatie

Retourzending snel afgehandeld. Snelle levering en goede kwaliteit

Snel delivery een Goede prijs. Dank je!

Snel delivery een Goede prijs. Dank je!

Erg snelle levering!

Op vrijdagavond een squash racket besteld en de volgende dag al in huis. Erg tevreden met de supersnelle levering!

Alles is verlopen zoals beloofd

Mijn bestelling is tijdig en goed aangekomen. Product was heel sterk geprijsd.

Top service met snelle reacties en begrip

Mijn racket was binnen 1,5 maand kapot gegaan (zonder duidelijke reden, met foto's en binnen de garantietermijn), dus ik stuurde een mail rond 19 uur 's avonds en had binnen 7!! minuten reactie. Ze gaven gelijk aan dat aan dat ik een nieuw racket kon verwachten en de volgende dag had ik hem alweer binnen. Zonder gezeur, zonder onbegrip, gewoon handelen vanuit liefde voor de sport. Het is gewoon top service, snelle reacties, begrip en snel gehandeld. Ik zal hier altijd weer een racket bestellen in de toekomst. Stef van de klantenservice, petje af voor jou en bedankt!

Snelle goede service

Bestellen en 1 dag later geleverd

Geweldig om als beginner op al je vragen een antwoord te krijgen alvorens te bestellen.

Als beginnende squasher ken ik zelf zo goed als niks van het materiaal. Het was dan ook geweldig dat telefonisch contact mogelijk was met Squashpoint om op al mijn vragen een gepast antwoord te krijgen.

Perfecte levering en retour zending

Doen wat ze zeggen.

Goede prijs en snelle levering

Een heerlijk licht racket besteld en binnen no time geleverd. Een goede prijs kwaliteit verhouding

Gewoon prima , zoals het hoort te zijn !

Reageren snel en correct via mail , leveren de volgende dag dus niets op aan te merken. Nette prijs voor een overjarig racket (duimpje)

Zeer goed en snel

Snelle zending, eenvoudig retourneren en snel geld terug

Bij Squashpoint 2 paar schoenen besteld, 2 verschillende maten en 2 soorten omdat ze van het voorkeur soort niet die beide maten meer hadden. Het type schoen die net wat lekkerder viel was helaas te klein, dus een 2e bestelling geplaatst met die schoenen in een grotere maat. Vervolgens retour aangevraagd en op de dag van aankomst direct geld terug gestort gekregen, mega snel en dus heel fijn! Schoenen zitten overigens heerlijk, aanrader deze website!

Goede schoenen en snelle levering

Ik ga de volgende keer weer bij jullie bestellen, misschien kunnen jullie de volgende keer een squash balletje meesturen…(tip)

Ik zocht een nieuw squash racket en kreeg hem heel snel binnen.

Squashpoint doet wat ze moeten doen. Reageren snel en zorgen dat alles zo goed als mogelijk verloopt. Er blij met afhandeling van bestellingen en eventueel geschil.

Goeie service

Perfect en snel geleverd