Heel tevreden

Ik heb laat in de avond een racket besteld en deze kreeg ik de volgende dag al binnen. Heel fijn racket, goede prijs én bizar snelle levering. Dank jullie wel!

keurig netjes, en snel

zondag middag besteld en maandag middag geleverd. en goei spul. tevreden.

De racket werd snel geleverd.

Ik wist al welk squashracket ik wilde bestellen. Zaterdag-voormiddag werd het racket geleverd ;-))

Snel, goed, betrouwbaar en betaalbaar

Vrijdagavond een squashracket besteld tegen een scherpe prijs en zaterdagmiddag had ik deze al in huis. Top!

Fijne shop met relevante info

Ik was op zoek naar squash schoenen. Worden in normale winkels niet veel verkocht, dus ik was ook op zoek naar advies over de maatvoering en die trof ik hier aan!

Snelle en correctie levering

Duidelijke site met veel informatie over de producten. Bestelling s avonds geplaatst en volgende dag had ik mijn racket al op de stoep. Top

Levering zeer snel en product precies zoals aangeboden. Ook betaling achteraf geen probleem.

Beste squash-centrum van Nederland

Hee persoonlijk, super fijne sfeer en een hele fijne bar met heerlijke biertjes

Goede prijs, kwaliteit en service

Mijn bestelling is vlot afgehandeld en ook het retourneren van een paar schoenen die te klein vielen verliep netjes. Eerste bestelling was een prettige ervaring.

Zeer snel

Zondag besteld, maandag geleverd! Goed verpakt, en alles was in orde!

Snel en goed verpakt

Snelle levering en item als beloofd op de website.

Snelle levering en item als beloofd op de website.

top

Snelle levering en goed contact

Snelle levering en goed contact

top!

Bestellen op de site werkt goed en is duidelijk. Levering was ook snel!

Supersnel levering

Mijn pakketje is ontvangen op de volgende dag na het plaatsen van de bestelling. Ik ben zeer tevreden met de Head rackets die ik heb besteld.

Supersnelle levering.

Bestelling met één dag in huis. En Afterpay mogelijkheid vind ik ook een grote plus. Zeker als je ergens voor het eerst besteld.

Goede informatie en snelle service

Snelle afhandeling

Mooie korting.

Respect

Ze heben mijn respect verdient door twee aparte orders in een te combineren en daardoor voor mij de verzendkosten te besparen. De verzendkosten hebben ze dan nettjes op mij rekening teruggestort.

Snel en adequate levering

Goed, zoals het hoort.

Een prima webshop, nette afhandeling, goed op de hoogte gehouden van de verzendstatus en de artikelen zijn naar volle tevredenheid in gebruik genomen.

Snelle verzending, super goede, snelle en vriendelijke nazorg!

Zeer snelle levering voor top prijs

Makkelijk te bestellen uit ruime keus. Zeer snel geleverd en goed volg mogelijkheid pakket

19 Bloemendalstraat

Vaals 6291 CL