Goede keuze, snel geleverd.

Er is genoeg keuze met mooie aanbiedingen.

Top !

Kleine bestelling gedaan (squashballetjes en gripjes). Volgende dag reeds geleverd. Zo mag ik het graag zien. Chapeau !

Ik zou er de voorkeur aan geven dat het pakketje altijd bij een bezorgpunt wordt gebracht

Snelle levering tegen scherpe prijs

Er is veel aanbod inclusief een geselecteerd aantal aanbiedingen. Ik had zelf twee rackets besteld die netjes waren verpakt en snel zijn geleverd.

Superservice

Stef is zeer kundig en neemt uitgebreid de tijd om al je vragen te beantwoorden.

Netjes en snel opgelost

Supersnel en goed opgelost na een productiefout in mijn squashracket. Geen moeilijke vragen etc, maar direct actie. Top!

Heerlijke shop. Snel, eerlijk, top service

Al jaren bestel ik mijn squash spullen bij squashpoint.nl. Soms is iets niet passend, laatstvnieuwe schoenen. Directwerden ze ingewisseld voor maatje groter. Top.

Top service, snel en zeer coulant.

Na een eerste keer gespeeld te hebben met een squashracket liet de bumper los. Via WhatsApp heb ik een foto kunnen opsturen, waarna gelijk een nieuwe racket opgestuurd werd. Snel en zonder gemor. Dank voor de service!

Uitstekend!

Beschrijving over Squashpoint klopt. Contact aan de telefoon was professioneel en vriendelijk. Helaas bleken mijn squashschoenen te klein. Omruilen was geen probleem. Op mijn mails werd direct geantwoord en meegedacht. Binnen no time nieuw paar schoenen in huis. Al met al een super service!

Rápidos a enviar

Loja atenciosa

• Você nos recomendaria? sim

Snelle en nette bezorging

Vragen via mail worden heel snel en duidelijk beantwoord.

Prima shop met genoeg te kiezen

A.g.v. betaling met Pay Pal liep het leveringsproces vertraging op omdat status "wacht op betaling" niet automatisch veranderde in "betaald" opdat automatisch de verzending in gang werd gezet. Na een week ben ik eens gaan mailen. Helaas moest er in dit proces ook nog een fine tuning worden gedaan omdat de mail middels de module op de website niet aankwam. Telefonisch contact ging uiteindelijk goed en ik ben netjes geholpen en is geleverd met een attentie voor het ongemak. Al met al staat de service hoog in het vaandel en zullen de voornoemde puntjes inmiddels zijn opgelost. Kortom, overall een prima beoordeling voor Squashpoint.

Lekker snel en voordelig

Mooie aanbiedingen en snel geleverd.

Snel in huis

Had besteld en deze was snel in huis

Behulpzaam, vriendelijk en attent!

Fijn een internet bedrijf dat ook ervaring heeft en reageert op een vraag die gesteld wordt.

Prima! Alles mooi en netjes geleverd.

Prima! Alles mooi en netjes geleverd.

Uitstekende service en snelle levering.

Ik had 2 rackets besteld en maar 1 geleverd gekregen. 1 belletje met stef was voldoende. De volgende dag het 2de racket binnen plus 2 squash ballen cadeau. Echt top, dank jullie wel.

Snelle levering, goede prijs-kwaliteit.

Super goed geregeld

Super goed geregeld. Bestelling snel in huis. Kwaliteit van het bestelde racket is goed ben zeer tevreden. Zal de volgende keer weer bij hun uitzoeken.

Makkelijk te bestellen, snel geleverd, goed ingepakt.

Goede Service

Bestelling snel verzonden! Klantenservice erg klantvriendelijk!

Goede prijzen, keurige service

Snelle levering en korting teruggestort gekregen nadat de optie niet beschikbaar was op de website, prima en probleemloos!

Snelle levering, goede prijzen

Eenvoudige website, concurrerende en goede prijzen, snelle levering.

Goed bedrijf

Schoenen gekocht die na 6 keer gebruikt te hebben wat mankementen vertoonde en na het opsturen van wat foto's werd het probleem netjes onderkent en werden de schoenen kosteloos vervangen. Hier kunnen veel shops nog wat van leren. Kom zeker terug om meer te kopen.

Prima levering

Prima levering, goed contact met het bedrijf

19 Bloemendalstraat

Vaals 6291 CL