Levering was ondanks de feestdagen prima op tijd

Gordijn zijn van mooie kleur en kwaliteit op precies de juiste maat zoals besteld.

Netjes en snel

Gordijnen zijn snel geleverd volgens de bestelling

Super goed!

Met enige lage verwachting besteld , maar alles super mooi en mega snel! Binnen 2 weken had ik alles in huis. En de prijs, een van de goedkoopste maar wel met goede kwaliteit!

Heel erg tevreden.

Ik ben heel tevreden met kwaliteit van jullie product. Goede service en product netjes afgeleverd. Alles boven verwachting. Heel erg blij mee.

Mooie gordijnen met thermische voering. Binnen 2-3 weken geleverd.

Perfecte plek om je gordijen te bestellen

Vlak voor kerst heb ik vouwgordijnen besteld. Ik ben keurig behandeld en alle afspraken zijn waargemaakt. Stukje stof opgestuurd, mijn wensen zijn goed behandeld, die in sommige gevallen niet helemaal standaard waren en de gordijnen zijn op tijd geleverd en zien er prachtig uit. Een echte aanrader dus.

Klantvriendelijk bedrijf, goede producten. Ben een terugkerende klant

6 jaar geleden kocht ik nieuwe gordijnen voor onze nieuwe woning. Toen was het keurig geregeld. Toen ik dit jaar weer nieuwe gordijnen moest hebben voor een verandering van kinderkamer ging ik gelijk naar dit bedrijf terug. De stof die mijn zoontje had uitgekozen bleek eigenlijk niet meer genoeg op voorraad te zijn. Na direct contact met ze hebben ze voor hem stof besteld zodat hij toch zijn gordijnen kon krijgen die hij zo graag wou. Dus heel blij kind, ontzettend tevreden klant en voor de volgende gordijnen zien jullie ons weer. Bedankt!!!

Lekker warm en mooie gordijnen en rolgordijn

Helemaal blij met onze thermische gordijnen en rolgordijn. Eerst samples aangevraagd en daarna besteld. Je weet zo precies wat je koopt en hoe de kleur zal zijn. We zijn er heel erg blij mee.

Overzichtelijke webshop en goede afhandeling

Stofstalen zoals geselecteerd op webshop gratis en vlot thuisbezorgd gekregen. De interface voor de bestelling is redelijk duidelijk, hoewel het voor een leek die maar af en toe met gordijnen te maken heeft toch opletten geblazen is. De bestelling werd binnen de beloofde termijn bezorgd en de gordijn hangt sinds vandaag aan de rail.

Snelle en goede levering, product zoals verwacht!

Mooi product, snel gemaakt en geleverd! Waarom er een halve punt mist is omdat er geen handleiding bijgevoegd was en daarmee onduidelijk was of alle onderdelen compleet waren. Daarnaast jammer dat er geen schroeven bijgevoegd zijn, deze moeten we zelf nog aanschaffen!

Echt super mooie gordijnen met een top afwerking

Ik zou iedereen aanbevelen hier te bestellen want ze leveren een heel goed product!

De gordijnen zijn helemaal naar wens!

Goede service en snelle levering. De stof is mooi en het gordijn is netjes afgewerkt.

Super blij met mijn gordijnen

Prettig contact. Na de juiste maten op te hebben gegeven is er een soort mooi product geleverd! Ik ben super blij

Slecht

Ik kan het product niet beoordelen, ik krijg al 2 dagen bericht dat het geleverd wordt en om 17h melding vertraagd. Dus woensdag mail dat het geleverd wordt en maandag wordt het weer geprobeerd#zeer geërgerd

Fantastische gordijnen

Ontzettend blij met de prachtige gordijnen! De kleur komt ontzettend mooi tot zijn recht. Fantastisch goede service bij 123gordijn!

Goede kwaliteit gordijnen

Goede kwaliteit velours gordijnen en mooi gemaakt. Ik heb gekozen voor een zonwerende laag. Hierdoor zijn de gordijnen echter erg zwaar geworden. Houdt daar rekening mee.

Mooie gordijnen met luxe uitstraling

Mooie kwaliteit velours gordijnen. Exact de juiste afmetingen door de duidelijke instructies op de site hoe te meten. Doordat ik ook nog heb gekozen voor zonwerende voering zijn de gordijnen wel zwaar om open en dicht te schuiven.

Mooie gordijnen met luxe uitstraling

Na eerdere goede ervaring nu wederom niet teleurgesteld. Perfect product en dito levering

Mooi product geleverd, de website is zeer toegangkelijk en klantvriendelijk

Top service, super snel, vriendelijk en top kwaliteit!

Bij vragen krijg je snel en vriendelijk antwoord, snelle service qua levering ook en de kwaliteit is ook top! Hebben hier al vaak besteld en zijn altijd super tevreden. Ook als er een probleem is lossen ze het snel en heel goed en eerlijk op!

Top service, super snel, vriendelijk en top kwaliteit!

Wat een mooie gordijnen

Heel prettig om meteen een staaltje te krijgen van de stof. We moesten wel een beetje lang wachten op de gordijnen maar hadden zo wel de goede kleur al in huis om te combineren.

Wat een mooie gordijnen

2 Blokmakerstraat