Wat een mooie gordijnen

Heel prettig om meteen een staaltje te krijgen van de stof. We moesten wel een beetje lang wachten op de gordijnen maar hadden zo wel de goede kleur al in huis om te combineren.

Wat een mooie gordijnen

Prachtige gordijnen, voldoet volledig aan mijn verwachting

Zo fijn dat je van te voren staaltjes kunt aanvragen zodat je zeker weet hoe ze er uit zien en de juiste keuze kunt maken. Ze passen precies en zijn mooi gemaakt. Ik ben heel tevreden.

Prachtige gordijnen, precies waarbij me had voorgesteld

Wat fijn dat ik van te voren staaltjes kreeg van vier verschillende stoffen. Zo kon ik goed de kleur bepalen en de stof zien. Ze zijn mooi op maat gemaakt en vlot geleverd.

Snel en netjes

Binnen twee weken de inbetween gordijnen ontvangen. Super blij met de snelle en netjes op maat gemaakte gordijnen.

Zeer fijne service, zeer behulpzaam!

Ik had een fout gemaakt in het optellen van de maten en de service van 123gordijn.nl dacht actief mee aan een oplossing, heel erg fijn!

Hele mooie gordijnen

De gordijnen waren met een week geleverd, dit was ontzettend snel en fijn. Ze zien er heel mooi en kwalitatief goed uit. Alleen jammer dat je bij de gordijnen een naad in het midden zit, dit is iets minder mooi om te zien. Zal wel zijn omdat er geen bredere stoffen beschikbaar zijn denk ik.

Meer dan prima

Van begin tot eind Super goed geholpen, ik kon altijd terecht met vragen. Verschillende staaltjes ontvangen om thuis te bekijken. Er is zoveel keus, wat het niet gemakkelijk maakt. Ik kon haast niet kiezen, ik wilde ze allemaal. :-) De gordijnen werden super snel geleverd en ze waren nog vele malen mooier dan gedacht. Hierna snel nog een order geplaatst

Super kwaliteit.

Contant was vriendelijk zo wel via de telefoon als vis whats app. Snelle levering en mooi kwaliteit. Vitrage en overgordijnen mooi afgewerkt.

Mooie kwaliteit gordijnen,

Gordijnen besteld, goede kwaliteit en snelle levering. Meteen antwoord paar mail als je een vraag stelt.

Mooie gordijnen en super service.

Handig om eerst diverse staaltjes te bestellen om een goede keuze te kunnen maken. Deze werden snel geleverd. Na de definitieve bestelling appcontact met de klantenservice gehad. Er werd telkens snel gereageerd. Last minute een ander bezorgadres doorgeven, was geen probleem. De gordijnen zijn heel mooi en ook bij het ophangen goede tips via app gekregen. Kortom, ik ben heel tevreden met de gordijnen, het bestel- en leveringsproces en de service!

Altijd tevreden

Vlotte levering Mooi, degelijk product

Topkwaliteit, ik raad iedereen jullie aan!

Precies gedaan wat gevraagd is, wega silver vitrage echt heel mooi, de ringen zitten er ook keurig in, en precies op maat, Hartelijk bedankt!

Prima verzorgd

Zeer mooi afgewerkt en mooie kwaliteit.

Absoluut fantastisch

Goede klantgerichte service. Fijn en snel mailcontact. Prettige vriendelijke omgang. Geen enkel probleem om mee te denken met ons omdat we niet altijd thuis zijn wat betreft de levering. Hier bestellen wij zo weer iets als we dat nodig hebben.

Wederom mooie gordijnen!

Voor de vierde keer gordijnen besteld, en ik ben er weer heel erg blij mee! Mooi op maat gemaakt, snelle levering en mooie stof!

Snelle levering ziet er erg netjes uiy

Andere halve week geleden besteld en nu al binnen. Was benieuwd of het patroon op het gordijn goed verdeeld was. Maar het ziet er prachtig uit. Mijn kleinzoon zal hem geweldig vinden

Keurig netjes genaaid en snel geleverd.

We zijn heel blij met onze nieuwe gordijnen. Ze zijn keurig afgewerkt en de levering was binnen 2 weken. Ook de gordijnstof is van hele mooie kwaliteit.

top snel en goede service

echt een fijn bedrijf om je bestelling te doen. op tijd, betaalbaar en denkt met je mee. helemaal goed

2 Blokmakerstraat

Assen 9403 VD