Uitstekende service en prima product!

Op de website staat een ruime keuze aan producten. Je kunt eenvoudig filteren op je wensen. Het door mij bestelde gordijn werd binnen de aangegeven periode gemaakt en netjes thuisbezorgd. Vooraf kregen we zelfs nog een advies om het gordijn iets anders te maken, zodat deze beter zou plooien. Prima service! Ook de levering zelf was prima. Goede info van de transporteur over het tijdstip.

Alles goed en snel!!

Duidelijke website, levering snel en correct!!

mooie kwaliteit gordijnen!

Binnen 3 weken mijn gordijnen gekregen. Mooi afgewerkt en goede kwaliteit!

prima ervaring

bestellen en beoordelen van stalen gaat keurig en vlekkeloos. Het bestellen is simpel. De producten zijn goed en prima geprijsd. Ons gordijn kwam echter wel beschadigd binnen.

Super leuke gordijnen, fijne webshop

Positief, alles verliep makkelijk en snel

Topgordijn voor een goede prijs

Goede service snelle levering

Fijne samenwerking en mooi product

Je krijgt heel snel staaltjes tiegestuurd b but zodat je kunt kiezen. Het product is naar alle tevredenheid gemaakt. Ik zou dit bedrijf zeker aanbevelen. Een aanrader zou zijn om de proef staaltjes iets groter te maken.

super mooie gordijnen

In het begin wat strubbelingen doordat ik in Nederland woon en een Belgische bank heb als Belgische. Daardoor duurde de betaling een dag langer waardoor mijn bestelling werd ingetrokken. Na contact met bank en over en weer mailen met 123 gordijn dat ze een beetje geduld moesten hebben, de volgende dag een mail ontvangen dat de overschrijving als nog gelukt is en de bestelling door ging. Correcte levering en heel mooie warme isolerende gordijnen voor deze winter.

Opnieuw snel en super verzorgd

Ik heb nu voor de tweede keer gordijnen besteld (van dezelfde kleur en kwaliteit). Dat heb ik gedaan omdat de vorige zo prachtig waren. Ze waren perfect gemaakt en ook nog eens supersnel in huis. Het is dat ik niet meer ramen heb, anders kocht ik nog véél meer gordijnen bij 123gordijn.

Zeer te vrede over de bestelling.

Gordijnen zijn ontzettend mooi geworden. Kleur is precies zoals ik had verwacht en zichtbaar was op de site. Zeer snelle levering.

Mooie gordijnen

Hele mooie kleur gordijnen die ik nergens anders kon krijgen. Jammer dat er een witte voering in zat, zwart had beter gepast. Verder uitstekende kwaliteit en prima levering.

Gordijnen waren goed op maat snelle service en prachtige stof.

Prettig zaken doen

Super mooie gordijnen en excellente service

Bij mijn super gave en erg mooi genaaide wavegordijn zat een koord dat niet paste op onze rail. Nadat ik via de app eea had uitgelegd werd nog diezelfde dag een ander, wel passend, wavekoord opgestuurd. Nu hangen ze te shinen en ben ik erg blij

Alles top geregeld!

Het bestellen van gordijnen gaat perfect via 123gordijn. Ik had een inbetween gordijn besteld. Zelf opgemeten. Hij past perfect en is netjes genaaid.

prima!

op tijd geleverd, foto matchte goed met ontvangen gordijn; afmetingen perfect

Supertevreden

Het heeft wat langer geduurd dan gedacht, maar het was het wachten meer dan waard!

De gordijnen (3 stuks) zijn allemaal van goede kwaliteit, mooi op maat gemaakt en komen overeen met de foto’s/ kleurstalen. Aan te raden!

Snelle verzending en conform bestelling

Bestelling binnen een week ontvangen. Snelle service en al meerdere keren gordijnen besteld. Opnieuw erg tevreden.

Goede website, netjes op tijd geleverd

Al het derde setje gordijnen wat ik heb besteld. Alles zag er weer super uit.

Snel en simpel

Eerst stalen opgevraagd en de keuze gemaakt, de gordijnen waren er binnen 2 weken. We hebben ze nog niet opgehangen maar de stof lijkt goed.

Levering verlaat maar goed op de hoogte gehouden

Ik bestelde een staaltje van een stof maar die bleek toch niet te passen in mijn interieur. Echt top dus dat er staaltjes van andere stoffen werden meegestuurd: uiteindelijk heb ik een van deze andere stoffen gekozen! Het duurde ongeveer anderhalve maand voordat ik de gordijnen geleverd kreeg, een stuk langer als de beloofde 1-3 weken. Dit was niet erg: ik had geen haast en ik werd goed op de hoogte gehouden van de vorderingen. De gordijnen zijn prachtig: kleur is perfect, afwerking is top. Aanrader!

Mooie gordijnen!

Over de gordijnen zelf zijn we heel tevreden: mooie stof, mooie afwerking,... Ik zou in de toekomst zeker hier terug bestellen. De levertijd was helaas wel een stuk langer dan verwacht (ongeveer 7 weken). Ik werd hiervan wel netjes op de hoogte gehouden.

Mooi gemaakte gordijnen

Goede klanten service

Top kwaliteit

Gelijk opgehangen met het eenvoudige systeem. Moesten even kijken omdat er geen beschrijving bij zat

2 Blokmakerstraat

Assen 9403 VD