Mooie gordijnen

Mooie gordijnen. Dikke stof. Ziet er netjes uit en word goed ingepakt geleverd. Kreeg netjes een ma dat de bestelling verlaat was.

Geweldige service

Hele duidelijke website, fijne stoffen en snelle levering.

Prachtige gordijnen!

Ik ben ontzettend blij met onze nieuwe gordijnen, ze vallen erg mooi en maken de kamer echt af. Vakwerk!

Top geregeld

Gordijnen zijn conform de opgegeven levertijd van 3 weken. Tussentijds ook geinformeerd toen de stof binnen was. Gordijnen zijn conform bestelling.

Fijn en betaalbaar gordijn en goede service van 123gordijn

We hadden een aantal staaltjes opgevraagd, waardoor we goed konden kiezen uit verschillende stofjes. Na een keuze gemaakt te hebben de order geplaatst met behulp van handige inmeettips op de duidelijke website. De order kwam met 3 weken thuis en konden we meteen ophangen, alle haakjes zaten er al op. Mooie stof en mooi gemaakt. Een aantal vragen die ik had heb ik gesteld en zijn daarna snel en kordaat beantwoord.

Snelle levering, mooie kwaliteit!

Wij hebben goede ervaringen met 123gordijn.nl! Zowel de gratis stofjes als de bestelde gordijnen waren snel in huis. Verder zijn de gordijnen van goede kwaliteit en mooi afgewerkt! Heel tevreden!

Snelle service, mooie gordijnen

Ik heb eerst staaltjes aangevraagd en ze hadden meer stalen erbij gedaan zodat ik goede keuze kon maken. Ik denk zelfs dat ik voor een gordijn ben gegaan die ik in eerst instantie niet zelf had uitgekozen voor een staaltje. Daarna gordijnen besteld en ze zijn echt super snel geleverd, precies op maat en ze zijn prachtig!

Kwaliteitsgordijnen met onduidelijke levertijd

De bestelde gordijn werd keurig verpakt in topvorm geleverd. Het bestelproces is eenvoudig en de geboden hulp (proefstukken, rekenvoorbeelden, tips voor het opmeten) maakten het kiezen eenvoudig. De site rept echter nergens over een levertermijn en het is dan ook een grote verrassing wanneer er wordt geleverd. Duurde uiteindelijk niet lang - anderhalve week.

Super service en snelle levering

Heel fijn dat je van tevoren verschillende staaltjes thuis kan ontvangen en dan de tijd hebt om op verschillende momenten te vergelijken. Hierdoor tot een verrassende keuze gekomen. Levering was snel en de kwaliteit voldoet precies aan de verwachting. Heel blij mee

Fantastische gordijnen en prima service

Wij hebben onlangs gordijnen besteld en geleverd gekregen. Niet alleen was de levering perfect, de aanduiding op de gordijnen prima en de kwaliteit geweldig, maar ook de naservice en reactie op vragen snel en adequaat. Altijd een vriendelijke e-mail, kortom: perfect.

Heel goede service!

Heel fijn dat de stof, die eigenlijk uit het assortiment was, nabesteld kon worden. En dat de bestelling even vastgehouden kon worden tot na onze vakantie.

tevreden

spannend om online te bestellen voor zo n groot bedrag. maar tevreden!

Super mooie vitrage en keurig afgewerkt.

2 sets nu ontvangen van de 5 sets ben er super blij mee . Ik heb de zilvermetaal vitrage kleur gekocht heel erg sjieke . Hoop dat de rest snel volgt:)

Prachtige gordijnen

De gordijnen zijn perfect gemaakt. Passen precies en de stof is ook heel mooi. Dat was best lastig van een klein staaltje de juiste keuze te maken

Gordijnen doen wat ze beloven

Ik kocht de grijze gordijnen ´pack´. Ik was benieuwd of ze effectief zo goed zouden verduisteren en dat is zeker het geval. Ook de warmte wordt goed tegen gehouden. Heb dit nu eens een dagje getest. De kamer ligt aan de zonnekant, dus warmt sowieso op ongeacht welke temperatuur het buiten heeft. Prima gordijnen! Alleen wel langer geduurd dan beloofd tegen dat ze hier waren :). Ik heb de klantendienst even bericht en die hebben me dan netjes op de hoogte gehouden (probleem bij de leverancier). De enige reden waarom het 4 sterren zijn ipv 5 is omdat de klantendienst misschien zelf even contact had kunnen opnemen zodat wij al op de hoogte waren.

Snellere levering dan verwacht

Snellere levering dan verwacht in deze vakantietijd. De kwaliteit is exact volgens staal. De gordijnen zijn alleen aan de lange kant gebleken. De bestelde max. hoogte was 2.55 en de gordijnen zijn 2.56. Lastig om alle haakjes max. naar beneden te plaatsen. Dat maakt dat de gordijnen aan de bovenrand met plooien minder mooi valt.

Helaas te laat

Dankzij een vertraagde leverancier. Heb ik alleen niks aan natuurlijk. Levering uiteindelijk na 6? weken ipv de beloofde 2 tot 3 weken. Klantenservice was wel vriendelijk.

volgens afspraak geleverd

In 1e instantie wasa de levering mis gegaan maar 123-gordijn heeft het goed opgelost. Bedankt!

Super service en uitstekende kwaliteit

Heel fijn bedrijf met mooie kwaliteit gordijnen. Bij de 2de levering was er iets misgegaan maar werd meteen super opgelost. Goede service and goede kwaliteit

Zeer mooie gordijnen

Mooie stof, mooie afwerking. Ik ben tevreden!

De gordijnen overtreffen mijn verwachtingen, wat een goede kwaliteit!

Een uitstekende ervaring, het was het wachten waard!

Heel enthousiast, en een goede klantenservice.

Nieuwe rolgordijnen besteld en vooraf staaltjes gratis staaltjes ontvangen. En het is een top product, ik ben er super blij! Klantenservice komt netjes afspraken na en binnen een week had ik de rolgordijnen. Bedankt ziet er heel netjes uit!! Vriendelijke groet D van Miltenburg

mooie gordijnen

mooie, nette afgewerkte gordijnen in de juiste mooie kleur en goede service qua bezorging

Prachtige gordijnen mogen ontvangen. Na het bestellen van 2 stofstalen kregen wij een uitgebreid aantal stalen uit dezelfde kleurgroep. Dit was heel fijn! Ook het contact via de mail aangaande enkele van mijn vragen verliep uitstekend en om het nog mooier te maken waren de gordijnen ook nog eens heel snel verzonden. We werden goed op de hoogte gehouden van het transport en de gordijnen waren netjes verpakt. De afwerking was top en de maten correct. Kortom: super tevreden!

Redelijk

Zitten 2 vlekken in en 1 gordijn is zelfs gerepareerd om een scheurtje van 4 cm te verhullen , foei!

2 Blokmakerstraat

Assen 9403 VD