Redelijk

Zitten 2 vlekken in en 1 gordijn is zelfs gerepareerd om een scheurtje van 4 cm te verhullen , foei!

Prima kwaliteit, snel geleverd, makkelijke montage

Wij bestelden 2 verduisterende rolgordijnen met afwijkende maten. Deze zijn mooi van kwaliteit, perfect op maat en keurig verpakt en supersnel geleverd door een zeer vriendelijke koerier.

Goede kwaliteit

Snelle levering, goede communicatie. Goe dproduct

Mooie gordijnen en behulpzaam

Ik ben erg fijn geholpen nadat ik belde met vragen wat betreft het gordijn. Gordijnen zijn mooi.

Mooi en echt niks te klagen

Al onze gordijjnen komen hier vandaan :) Mooie stoffen, snelle en goede klantenservice en het product (in dit geval vouwgordijnen) waren ook supermakkelijk op te hangen. Echt een aanrader

Goede service en mooi product

Erg blij met de blouclé silk champagne vouw gordijnen. Erg mooie stof. Bij de eerste levering was een te kort kettinkje geleverd maar daar hebben een netjes een nieuwe voor ontvangen. Prima contact met de klantenservice. Kortom, wij zijn er blij mee.

Goede snelle service en levering

Makkelijk online te bestellen. Goede service, snelle levering, makkelijk zelf te monteren en snelle reactie bii vragen! Aanrader!

Top vakwerk

Top vakwerk geleverd tegen een vriendelijke prijs!

Duidelijke website. Mooie gordijnen.

Tweede keer dat we bij 123gordijnen hebben besteld. Mooie stof die prima is afgewerkt. Transport heeft heldere communicatie en pakket is netjes afgeleverd.

Nu voorlopig de laatste gordijnen bestels, voor de woonkamer, het maakt het helemaal af.

Uitstekend wederom

Soepel vanaf bestellen tot ontvangst.

Keurig afgewerkte gordijnen die kwaliteit uitstralen.

Eenvoudige wijze van bestellen aan de hand van duidelijke richtlijnen met betrekking tot het opmeten van zaken als juiste lengte en breedte. Keurige verpakking zodat kreukels en vouwen niet voorkomen. Aanrader.

De gordijnen voldeden geheel aan mijn verwachtingen

De haken van 1 groot gordijn waren verstrikt in het weefsel. Hierdoor was er een heel stuk aan elkaar geregen. Voorzichtig heb ik het weer gladgestreken. Er is niets beschadigd. De gordijnen zijn mooi gemaakt. De maten klopten uitstekend. Ik hoop, dat ze zo mooi blijven.

Goede online aankoop

Gordijnen online bestellen is toch best een beetje spannend. Na het ontvangen van de gratis kleuren staaltjes heb ik een keuze kunnen maken. Wel twijfelde ik over de lengte van het Gordijn. Ik stuurde een mail en binnen enkele uren had ik al reactie. Het eindresultaat is prachtig, precies zoals ik had gehoopt.

Big choice of curtains, good work, great customer service

The custom-made curtains are nice and resistant, well-done and measured. The only thing I would improve is the quality of sewing the seams where the fabric and the lining touch, it could have been done in a more of a robust way. But otherwise very happy with my order. I also love they have a huge choice of fabrics and colours (unlike many other places) for relatively reasonable prices, and that they send you samples home for free in a quick manner and include other shades of the colour as well so you can compare, it's a nice detail. Great and fast-responsive customer service, too!

Vlotte reacties en prachtige gordijnen

Ik heb kamerhoge gordijnen van stof Metallic Silver laten maken door 123gordijn voor mijn woonkamer. Eerst proefstalen gevraagd en daardoor de juiste keuze gemaakt. Het lijken in eerste instantie gewone linnenlook gordijnen maar met een kleine subtiel glitterende sprankel, in het groot pakt dit heel mooi uit. Al mijn vragen werden snel beantwoord door 123gordijn en ook de proefstalen en gordijnen waren er snel. De gordijnen waren keurig verpakt en kwamen redelijk kreukvrij uit de verpakking. Het was niet bepaald goedkoop maar het resultaat is prachtig.

Snel en moeiteloos

Snel en moeiteloos van bestellen tot monteren.

Weer een aanrader

Doordat mijn kat in een van de nieuwe gordijnen had gehangen moest ik 1 deel vervangen. Is snel geleverd en kreeg een kortingscode waardoor het iets minder vervelend werd. Hangt nu weer en past perfect

Alles goed geregeld

Fijne gordijnen

Snelle levering, super gedaan

Super service, mooie gordijnen

Goed geholpen door de klantenservice met het bestellen van gordijnen. De gratis kleurstalen gaven een goed beeld. Gordijnen snel bezorgd en zijn van hoge kwaliteit. Super tevreden.

Wederom geslaagd

Deze keer gordijnen voor kantoor besteld. Ook deze zijn wederom naar wens.

Communicatie over levering kan accurater, gordijnen goed.

De gevraagde gordijnstof was niet op voorraad bij de leverancier daarvan ban ik niet op de hoogte gehouden. Vervolgens moest ik er nog een keer achteraan mailen om te vragen of de stof al geleverd was en wanneer de afleverdatum van de gordijnen verwacht werd. Het is klantvriendelijker om op de hoogte gehouden te worden waarom het langer duurt en wanneer de afleverdatum verwacht wordt. De gordijnen zijn goed gemaakt en precies op maat.

Ze zijn prachtig de gordijnen

Goed gevoel Je wordt steeds op de hoogte gehouden Volgende keer voor andere kamer bestel ik weer via 123gordijn

Gordijnen zijn netjes gemaakt en geleverd en hangen inmiddels mooi.

2 Blokmakerstraat

Assen 9403 VD