Uitstekende website en snelle service

Uitstekende website en snelle service

Snelle levering en goede kwaliteit

We zijn erg blij met de gordijnen. De voering is goed verduisterend.

Prachtige gordijnen

Gordijnen besteld en redelijk vlot geleverd (binnen de aangegeven levertijd). Ze zien er prachtig uit. Alleen nog twee weken wachten voordat ik ze op kan hangen, dus ik weet niet of de maat goed is.

Mooie gordijnen, top service

Zeer tevreden met onze aankoop. Absoluut mooie kwaliteit! Goeie service, slechts iets langere levertijd, maar niet schrikbarend. Prettig contact via de mail.

Snelle levering op afgesproken dag. Ik had een klein meetfoutje gemaakt en nam daarvoor na bestelling contact op met 123Gordijn. Dominique van de klantenservice heeft direct contact opgenomen met het atelier, waar de stof al lag en het aan laten passen. Kosteloos! Prima service.

Kwaliteit, prijs: helemaal top! Het rolgordijn op maat helemaal perfect.

Super mooie gordijnen

Ik vond de gordijnen niet super goedkoop, maar ben ontzettend blij met mijn aanschaf. Top resultaat.

Super snelle service en heel mooi gemaakt ,zeker ook de vouwgordijnen Ik ben er erg blij .

Verwarrend maar goede kwalliteit.

Mijn ervaring met bestellen via de site was goed. Maar omdat ik een schuine zijde had, werd het warrig, dit kon niet op de site. Ze vroegen om exacte maten via mail. Waarna ze vervolgens vroegen om welke maten ze moesten gebruiken. Exacte maten vallen toch kleiner uit, dan de maten die je nodig hebt bij gordijnen? Of niet... Dus wat er nu uiteindelijk van gemaakt is, geen idee. Maar het eind resultaat is wel mooi en ik ben tevreden over het algemeen. En of dit nu aan ons lag of door het mailcontact, weet ik niet. En zal ik in het midden laten. Maar naar mijn mening heb ik wel echt kwaliteit gordijnen en is het netjes en goed gemaakt. En zou zeker nog eens bestellen als ik het geld er voor heb. Want voor de kwaliteit betaal je wel. En ik hoop dan ook er nog lang plezier van te mogen hebben.

Even wachten maar dan hangen er prachtige gordijnen.

Ik vind het snel ontvangen van de kleine staaltjes fantastisch. Gordijnen hangen nu. Mooi en volgens afspraak. Goede kwaliteit,

Ik heb nu twee paar zeer mooie gordijnen hangen.

Enkele weken geleden kwam ik via via op uw website terecht. Wat ik fijn vond is dat er veel keuze was in de stoffen en dat het bovendien mogelijk was om een gratis staaltje op te vragen. Vervolgens kreeg ik (volgens mij) meer staaltjes dan ik officieel aangevraagd had, waardoor ik voldoende vergelijkingsmateriaal had. Het bestellen gaat heel gemakkelijk en er zijn goede instructies hoe de gordijnen op te meten. We hebben nu voor twee slaapkamers hele mooie gordijnen hangen met verduistering. Het enige vervelende was de bezorging. Op dag van bezorging zijn wij de gehele dag thuis gebleven, waarna bezorger meldde dat wij niet thuis waren. Derhalve werd de volgende dag nogmaals een poging gedaan om te bezorgen.

Prachtige gordijnen

Goede prijs/kwaliteit. Vlotte levering. Keurig gemaakt.

Mooie stoffen voor een goede prijs

Handige website. Staaltjes komen snel en zo kun je een goede keus maken. Voor de 3e keer hier een bestelling gedaan, tevreden dus:) Bijzonder, ik was vergeten de kortingscode te gebruiken, mail gestuurd en direct antwoord: geen enkel probleem storten we op je rekening!

Goed product

Top kwaliteit.

Goed ongevraagd advies prachtige kwaliteit gordijnen

Ik was op zoek naar een lichtdicht gordijn. Nu had ik stof uitgezocht en een lichtdichte voering erbij genomen. Direct na mijn bestelling nam men contact met me op dat de lichtdichte voering niet nodig was en het geheel dan veel te zwaar wordt met de vraag of ik dan geen of een bijpassende kleuring voering wil. Voor het laatste gekozen. Eenmaal binnen vind ik het gordijn nog veel mooier dan het voordeel lapje. En helemaal lichtdicht! Vergeet alleen niet je kortingscode te gebruiken die je bij je samples krijgt zoals ik dat wel vergeten ben... suf...

Prima gordijnen, fijne communicatie

Gordijnen zijn prima, zijn vooral heel snel in communicatie via de app

Snel, duidelijke website en goed resultaat

Snelle levering, gemakkelijke website voor het invoeren van de website (met uitzondering van enkele punten zie hieronder) en een goed finaal resultaat. Ook het verkrijgen van stalen op voorhand was zeer goed en handig. Wat ik heb gemist is waar de stiknaden zouden zijn mits de website aangaf dat er meerdere banden zouden zijn en ik had schrik dat deze horizontaal zouden zijn ipv verticaal (gegeven de omschrijving die ik kreeg). Daardoor had ik bijna niet besteld, doch enkel in de veronderstelling dat iemand zijn gezond verstand zou gebruiken. Ik heb nog gordijnen nodig en ik bestel deze zeker via jullie.

Goede service en kwaliteit

Goede service, komt afspraken na. Goede kwaliteit en de gordijnen zijn keurig gemaakt. IK zou 123gordijn.nl zeker aanraden bij familie en vrienden

Goed als altijd

We hebben vaker gordijnen besteld, alleen deze keer zijn ze wel wat langer gelaten dan normaal. De 2 cm die er vaak afgehaald wordt zit er nu nog aan.

slecht

heel slecht

Goede service en makkelijk bestellen

De service is heel goed, het is makkelijk om de juiste gordijnen te bestellen en de gordijnen worden heel mooi en goed gemaakt en keurig verpakt verzonden.

In het echt, ook na proefstaal is de stof anders. En helaas niet in het positieve.

Positief; Snelle service, duidelijke website Helaas wat minder ervaren is de stof die in het echt tegenvalt. Ook na proefstaal. En de gordijnen van 240 cm lang na 236 zijn gegaan. Korter dan verwacht.

Prima geholpen

Had binnen 2 weken gordijnen nodig, na wat heen en weer gemaild uitstekend advies gekregen. Gordijnen hangen nu ruim op tijd! Kwaliteit van de gordijnen zijn ruim boven verwachting! Erg blij mee

Zeer goed geholpen met kleurkeuze en razendsnelle levering

Ivm afronding verbouwing, binnen 1 week roldgordijn voor vide nodig. Binnen 4 dagen geleverd en online perfect kleuradvies. Aanrader!

Snelle correcte levering

Bestelling makkelijk te doen ruime kleurkeuze goede kleurstalen ontvangendus tevreden

2 Blokmakerstraat

Assen 9403 VD