Prachtige gordijnen!

Zowel velours overgordijnen als in betweens besteld en ik ben dik tevreden over het resultaat en de keurige bezorging

Goed product voor een goede prijs

Erg tevreden met de service. Samples van de stoffen waren snel in huis en daarna het bestelde rolgordijn ook optijd geleverd en van de verwachtte goede kwaliteit. Enige puntje is dat er misschien een instructie bij had kunnen zitten, maar op internet was dit te vinden.

Super mooi gordijnen

Ik heb mooie gordijnen bestel en ze netjes op tijd ontvangen en Ik ben super blij met mijn aankoop ze zijn prachtige ik ben een tevreden klant ik kom zeker terug

Makkelijk te regelen, goede kwaliteit

Makkelijk te hanteren website, redelijk snel geleverde mooie gordijnen. Het is soms lastig om de kleur van de gordijnen goed te beoordelen, dat zou iets uitgebreider kunnen.

Heel erg goed

Snelle sevice en vriendelijke medewekers

Mooi en snel geleverd zoals aangegeven

De gordijnen met dubbele plooi zijn mooi gemaakt en binnen de beloofde 2 weken geleverd.

Hele mooie en kwalitatief hoogwaardige gordijnen.

Het duurde even voordat ik ze in huis had, maar nu de gordijnen er hangen ben ik er echt heel blij mee. Wat een verrijking van de ruimte. De gordijnen zijn kwalitatief hoogwaardig en dan bedoel ik de gordijnstof, de voering en de afwerking; allemaal top. Communicatie rond het door leveringsproblemen wat vertraagde productieproces was prettig en toereikend. Ik beveel dit bedrijf van harte aan.

Mooie gordijnen

Goed contact kunnen leggen met de klantenservice en de gordijnen werden snel geleverd

Mooie gordijnen maar iets te duur

Graag iets meer informatie over de textuur. Ik heb gordijnen gekocht voor mijn slaapkamer maar het voelt een beetje te plastik-achtig. Verder goede service.

Heel tevreden

Mooi afgewerkte gordijnen. Ben zeer tevreden.

Goed product, snelle levering, fijne service

Je kan hier makkelijk gratis kleurstalen bestellen. Eenmaal ons gordijn besteld moest de maat toch anders, dit kunnen veranderen vanwege het vlotte contact wat ik met hen kreeg over de mail. Tot hoever ik nu kan beoordelen is het een kwalitatief goed product. Alleen wel jammer dat je hier geen gordijnrails bij kan bestellen etc.

Snel en netjes

Ik heb al eerder gordijnen besteld en dit is mijn vaste leverancier. Alles op maat, snelle levering en mooie stoffen. Zeer netjes afgewerkt.

Mooi resultaat, duidelijke communicatie, betaalbaar

Er was iets onduidelijk in de bestelling, maar we werden vlot en goed geholpen door de klantenservice. Op de gordijnen zelf hebben we wel even moeten wachten, maar tijdens het wachten werden we goed op de hoogte gehouden, waardoor dat allemaal wel oke was. Zeker een aanrader, mooi resultaat, en voor 5 sterren hadden ze iets sneller moeten leveren.

Super mooi op maat gemaakt vouwgordijnen

Wij hadden eerst wel twijfels voordat wij vouwgordijnen voor ons zitkamer hebben besteld. Moeilijk als je slechts een klein stuk stof en fotos online heb gezien. Extra fotos en duidelijkheid van Maartje bij 123gordijn gekregen en uiteindelijk overtuigd om drie gordijnen op maat te laten maken. En wij hebben helemaal geen spijt van ons beslissing. De vouwgordijnen in kleur tweed keeper ocean hangen nu een week en staan prachtig! Ze zijn heel mooi afgewerkt met bijpassende voering en de mechanisme om de gordijnen te openen loopt lekker en voelt stevig. Wij zijn er erg blij mee!

Nette afwerking en goede kwaliteit

Gordijnen online bestellen is altijd spannend, maar na hier een bestelling te hebben gedaan niet meer! Zeer net afgewerkt, goede kwaliteit stoffen, matchende voering. Staaltjes zijn makkelijk gratis te bestellen en komen snel. Soms met meer dan je besteld hebt, waardoor je blij verrast kan worden met een stof die je anders niet had gekozen. Mijn vaste adres voor gordijnen!

Prettige service, goede kwaliteit

Dit is de tweede keer dat we gordijnen besteld hebben en er staat nog een 3e op de planning. Het is prettig dat stalen van te voren besteld kunnen worden, zodat je de stof/kleur kunt zien/voelen. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Precies zoals ik de gordijnen wilde hebben

Een keer eerder ook gordijnen besteld en nu weer vanwege de goede kwaliteit gordijnen. Ook erg klantvriendelijk zeker aan te bevelen!

Mooie gordijnen, goede kwaliteit

Dit is mijn tweede bestelling bij 123gordijnen. Niet de goedkoopste maar wel de beste. Goede stoffen, perfect gemaakt en afgewerkt. Bezorging ook altijd keurig en met keuze voor zaterdaglevering.

De gordijnen hebben zeer lang geduurd voor de levering. Dit kwam door een probleem bij de levering van hun leverancier van de stof. Zij hebben tijdig een mail gestuurd voor het probleem uit te leggen. Eens de pakket ten zijn aangekomen was alles mooi verpakt en klaar voor te bevestigen.

Gewoon top!

Prettige, handige site. Overzichtelijk en goede heldere informatie. Ik heb proeflapjes besteld, erg handig, want hoewel de kleuren op de foto’s waarheidsgetrouw zijn, is het kunnen voelen van het materiaal onmisbaar.

Prachtige gordijnen

Superblij met de gordijnen. Mooie stof van goede kwaliteit. Gordijnen waren ook goed verpakt voor verzending, kwamen zonder kreukels uit de doos.

Snelle levering en ziet er netjes uit

Snel te monteren en netjes afgewerkt. Alleen jammer dat er geen schroeven bij zitten.

Alles kwam goed

In eerste instantie was ik niet tevreden omdat ik iets thuisgestuurd kreeg wat ik niet verwachtte. Bij een waveplooi dacht ik aan om en om, voor en achter een enkele ingestikte plooi. Het bleek iets wat onder je gordijnrail moest komen te hangen. Gelukkig is dit naar volle tevredenheid opgelost. Ik heb mijn ingestikte plooi die mooi de gordijnrail bedekt gekregen. Wel een tip: maak dat onder de rail hangen van een waveplooi wat inzichtelijker op jullie website. En dankjulliewel voor het oplossen !

Alle gordijnen ontvangen zien er mooi uit

Er waren wat leveringsproblemen maar dat hebben ze goed opgelost. Ben zeer tevreden over het resultaat

Mooie kwaliteit verduisterende rolgordijnen.

De verduisterende rolgordijnen die ik voor de slaapkamer van mijn dochter heb besteld zijn van goede kwaliteit en staan erg mooi. Door de duidelijke instructies hoe de maat op te meten is, passen de rolgordijnen perfect. De levertijd werd iets langer dan verwacht. Hier werd ik netjes van op de hoogte gesteld.

2 Blokmakerstraat

Assen 9403 VD