Ik ben superblij met mijn nieuwe gordijnen

goede kwaliteit

Prachtige gordijnen voor een goede prijs

Gordijnen besteld op 123gordijnen.nl. En ik ben zeer tevreden. Mooie kwaliteit stof, goed op maat gemaakt en een mooie prijs-kwaliteit verhouding. Ook het bestelproces werkt goed. Er was een wat langere levertijd bij de leverancier van de stof (wist ik van tevoren) en 123gordijnen hield me ook netjes tussentijds op de hoogte van stand van zaken van de levertijd. Zeer klantvriendelijk. Let wel op bij wave-plooi: dan hebben de gordijnen een eigen systeem waarmee in rails wordt gezet. Dat stond wel in de toelichting maar was me toch niet helemaal duidelijk. Wil of moet je eigen railsysteem-ogen gebruiken waar je gordijnen inhaakt? Kies dan voor enkele of dubbele plooi. Ik raad 123gordijnen zeker aan.

Helemaal top

Gordijnen werden netjes afgeleverd en hangen mooi on de nieuwe slaapkamer. We vonden het fijn om te horen dat de gordijnen iets later kwamen, omdat de stof nog niet binnen was. Handleiding was ook duidelijk en we zijn heel tevreden.

Mooie gordijnen en goed meegedacht

Gordijnen zijn mooi gemaakt en met mooie materialen. Vooraf goed geadviseerd over de effecten van bepaalde keuzes.

Waardeloos

De ‘standaard 2cm’ zorgt voor een kier van 5 cm terwijl de strakke maat tussen plafond en vloer is doorgegeven. 1100 euro weggegooid

Super blij met mijn nieuwe gordijnen. Ze hangen heel erg mooi de kwaliteit van het stof is super!

Kwaliteit van het stof is super, mooi gemaakt en hangen perfect en de levering is super snel! Ook is de communicatie erg prettig en wordt er snel op whatsappjes gereageerd. ik ga hier zeker nog een keer een bestelling plaatsen in de toekomst :-).

Veel keuze in mooie gordijnen!

Wij zochten mooie inbetweens voor onze woonkamer. Bij 123gordijn vonden wij mooie gouden inbetweens met een klein glittertje erin. De stof is mooi, we hadden eerst een proefstaal besteld om het te bekijken in het daglicht van onze woonkamer. We kregen ipv de 2 die we besteld hadden een aantal in dezelfde series of vergelijkbaar, wat heel fijn was want dan zie je meteen of je keuze wel goed is en wat er nog meer te krijgen is. Dat was een aangename verrassing! Uiteindelijk hebben we gekozen voor de Wega Gold, echt een hele mooie stof. Subtiele glitter en mooi doorzichtig. De gordijnen kwamen goed verpakt en op de juiste lengte, mooi afgewerkt aan en de haken zaten er zelfs al in! Wij raden dit bedrijf aan en als we in de toekomst nog eens wat nodig zijn zullen wij zeker weer kijken wat er op de site staat.

Wederom een geweldige ervaring

De gordijnen waren snel en volgens afspraak geleverd! Top!!

Stof voor mijn gordijnen moest besteld worden. Duurde allemaal wat langer. Normale Levertijd was 1-3 weken. Verwachting is dan toch stiekem 1 week. Er is gemeld dat de stof besteld moest worden, maar niet wat dat met de levertijd zou doen. Kleine tip om daar iets over te melden!. Verder prima.,,

Goede kwaliteit, snelle levering.

Duidelijk aangegeven hoe te meten.

The curtains are too short & customer service is unwilling to fix this

Unfortunately, the curtains came way shorter than I expected. Although I confirmed in advance with customer service which type of curtains to pick. The material is great. But what good is that when the curtains are not the right size. For the price I paid, I would expect better support.

Mijn bestelling perfect gemaakt

Stugge stof wat minder geschikt voor wave-plooi

Iets minder snel dan de vorige levering, maar binnen de afgesproken termijn werd ons gordijn geleverd. Geleverd gordijn voldoet aan de verwachting, maar valt door de wat stugge stof iets minder mooi in de wave-plooi. Hopelijk trekt dit nog een beetje bij.

Mooi rolgordijn

Kwaliteit van het rolgordijn is goed. Werkt soepel. Maat was gemakkelijk in te vullen past perfect. Heel blij mee

Heel erg tevreden

Binnen een week had ik mijn gordijnen op maat gemaakt in huis, heel erg mooie stof en mooie plooi erin.

Veel keuze, mooie stoffen en betaalbaar

Erg mooie, brandwerende gordijnen ontvangen voor de kamer van mijn moeder in het woonzorgcentrum. De meetinstructies op de site zou ik eerder noemen, vóórdat je de eerste maat moet invullen. Dat is duidelijker.

online besteld en perfect gemaakt

Ik heb de blinds online besteld en met een staaltje de kleur gekozen. De blinds hangt perfect! en zijn prachtig.

Mooie kwaliteit!

Ik wist helemaal niet wat voor een gordijnstof ik wilde hebben. Maar heel fijn, ik kon meerdere proefstaaltjes bestellen. Het gordijn is super mooi geworden en zware kwaliteit. De slaapkamer van m’n dochter voelde een beetje kil maar dat was hiermee gelijk opgelost!

Mooie in betweens

Wij hebben voor onze slaapkamer in betweens besteld. Ze hangen inmiddels en zijn nog mooier dan verwacht (proefstukje eerst aangevraagd). Er zit een mooie brede zoom onderin waardoor de gordijnen zonder extra gewicht netjes hangen. Zou hier zeker nog eens bestellen.

Snel geleverd en mooi gemaakt!

Heel blij met de nieuwe vitrage, snel geleverd en netjes gemaakt

Goede service, mooie gordijnen

Alles klopt, mat en kleur zijn als besteld. Ik heb echter 1 kleine opmerking: de gordijnen hebben nogal een sterke chemische lucht, die na 5 dagen hangen met de ramen open nog niet weg is.

Goed en eenvoudig

Eenvoudig te bestellen en goede kwaliteit

Ik ben zeer tevreden met het eindresultaat in onze babykamer. De gordijnen passen perfect bij het geheel en maken de kamer pas echt af. Ook de service en levertijd ben ik zeer over te spreken. Al met al een fijne ervaring aan 123gordijnen overgehouden.

Super mooie kwaliteit en fijne service

Voor de tweede keer besteld bij 123gordijn.nl. Wederom een velvet stof alleen nu in een andere kleur. De kwaliteit is net zo mooi als die van de vorige bestelling. Ik was niet helemaal zeker van de maten, maar ben hier super blij geholpen via de customer support van de webshop. Aanrader dus!

Vouwgordijn

Over het algemeen goed. Snelle levering. Het resultaat ziet er erg goed uit. Een paar toelichtingen waren misschien nuttig geweest; er waren geen instructies bijgevoegd. De montage was eigenlijk heel gemakkelijk, maar een van de snoeren zat niet goed in de geleider en raakte bij de eerste handeling meteen in de knoop. Het probleem was niet zo gemakkelijk op te lossen, maar nu werkt het weer.

2 Blokmakerstraat

Assen 9403 VD