Snelle en vriendelijke service

Vanaf het eerste contact en advies voor gratis proefstalen tot en met de bestelling ontzettend snel en vriendelijke service!

Keurig gemaakt en snel geleverd!

Prima ervaring zou het zeker nog een keer doen.

geweldig and prachtig gordijn

Very easy to order and to make a choice. Clear information regarding the delivery time. Beautiful curtains from great quality fabric.

Snelle levering en goede service. Gordijnen werden binnen verwachte levertijd geleverd en zijn van mooie kwaliteit!

Goede en snelle service

Echt een aanrader en mooie stoffen!

Prijs/kwaliteit, snelheid van het maken van onze vitrage met dubbele plooi en de levering hebben wij als zeer positief ervaren,

Tweede maal tevreden van de service

Dit is de tweede maal dat ik hier gordijnen besteld heb. Makkelijk, betrouwbaar en perfecte maten.

Geweldige service

Ook nu weer gordijnen besteld bij 123gordijn.nl. En alweer helemaal tevreden. Tijdens het bestellen bleek er iets niet te kloppen met de prijs van een gordijn. Nadat ik gebeld had, is dat direct gecorrigeerd. Ook het afleveren voor de Kerst lukte. Dus hulde aan de medewerkers van 123gordijn.nl. En, niet te vergeten, we zijn ook nu weer dik tevreden met de gordijnen.

Erg handig dat je stalen toegestuurd krijgt. Gordijnen waren verder van prima kwaliteit en pasten precies.

professioneel en persoonlijk

Met oog op een snelle levering was er er efficiënte persoonlijke telefonische assistentie bij keuze tussen beschikbare stoffen. Het ingeven van de maten was misschien nodeloos ingewikkeld (standaard aftrek van beperkte lengte), maar het resultaat was prima en snel. Dank!

Fantastisch!

Fantastisch sneller dan verwacht het gordijn binnen en je kunt ook proeflapjes bestellen

Geweldig mooie gordijnen in 3 weken geleverd.

Met de handige meetinstructie de gordijnen naar onze keuze binnen drie weken geleverd gekregen en …. ze passen! Alleen jammer ( foutje van mij) dat ik er niet zo’n samenbindbandje bijbesteld had.

Prettige service, prachtig resultaat

De service is goed en snel. Er wordt echt snel en naar de wens van de klant gehandeld. De stof van het gordijn is prachtig en het gordijn is zeer netjes gemaakt en afgewerkt. Wij zijn erg tevreden !

Prachtig

Goede site, er staat duidelijk hoe het gemeten moet worden. De gordijnen met dierenprint hangen prachtig op de kamer van mijn dochter.

zoals verwacht geen klachten. Prima service

zoals verwacht geen klachten. Prima service

Keurig netjes

Voldoet aan verwachting, de verwachting die ik had door de gratis eerder geleverde stalen. Mooie gordijnen geworden. Super blij mee. Netjes verpakt en precies 3 weken later geleverd. Alleen jammer dat er geen schroefjes bij zaten.

Snelle levering en top gordijnen!

Gemakkelijk kiezen op de toegankelijke website. De gordijnen zijn perfect op maat en heel goed afgewerkt. Topsite!

Top service!

Na onze eigen fout met verkeerd meten maakt 123gordijn onze gordijnen kosteloos op de goede maat! Top!!

Prima afhandeling van het verzoek, snel geleverd en heel mooi

Heel erg positief - over de dienstverlening en de kwaliteit van de geleverde gordijnen.

Top kwaliteit en uitstekende klantenservice

De gordijnen in zeer goede staat ontvangen. Wij zijn er heel blij mee. Mooi afgewerkt. Vriendelijke en uitstekende klantenservice.

Top service, snelle levering. Kortom een zeer tevreden klant!

Goed product, snelle service, duidelijke meetinstructie

Producten van goede kwaliteit. De meetinstructie is heel duidelijk. Artikelen zijn snel geleverd.

Erg positieve en opvallend frisse moderne communicatie

Toppppp Staaltjes snel en prachtig opgestuurd Bestelling ging soepel Eerste levering ook Daarom veel vertrouwen in tweede deel Alle communicatie perfect in orde, vooral de reactie op de bestelling was erg leuk

Ronduit goed

Heb 3 weken geleden vanuit n eerder gestuurd staaltje online gordijnen besteld. Was aangenaam verrast over de hoge afwerking. Vond de stof prachtig en stevig van kwaliteit. De kleur uniek en origineel (jade). Echt een eyecatcher! Uitstekende prijs/kwaliteit. Blij!

Top product afgeleverd

Eerst netjes meer proefstaaltjes gekregen dan gevraagd maar wel in kleuren die ik gevraagd had. Daarna bestelling geplaatst. Eerder ook al gebruik gemaakt van 123gordijn maar deze keer nog snellere levering en netjes op maat. Makkelijke meetinstructie ook.

2 Blokmakerstraat

Assen 9403 VD