Snel antwoord op vragen via whatsapp

Voor mijn bestelling, heb ik meerdere malen contact gehad via Whatsapp, met vragen. Deze werden snel en goed beantwoord. Daarna bestelling geplaatst welke binnen twee weken werd geleverd. Naar tevredenheid.

Snelle levering en mooie kwaliteit. Helemaal tevreden

Prachtig gordijn, goed op maat gemaakt...tevreden!!

Ik zocht naar een mooie vitrage, het was fijn dat ik een sample kon bestellen. Daardoor kon ik de stof voelen en zien en is het resultaat precies wat ik voor ogen had! Vragen werden snel en prettig beantwoord.

Geweldige kwaliteit levering en klantenservice

Laat ik voorop stellen dat de gordijnen die 123 gordijn levert mooi en goed zijn. Precies wat we hadden verwacht na het ontvangen van de staaltjes. Echter waar ze echt in uitblinken is de klantenservice. Een van onze gordijn sets was vertraagd ivm afgekeurde kwaliteit vanuit de fabrikant. Hier werd zeer proactief over gecommuniceerd en dit blijkt ook van een goede kwaliteitswaarborg. Toen wij de gordijnen hadden ontvangen bleken ze 2 cm te kort. Via whatsapp gelijk een foto gestuurd en direct een retour formulier gekregen. Binnen een week hadden we de gordijnen weer terug op te juiste maat. Toen bleek er een klein haakje te missen wat na een whatsapp gelijk op de post ging. Echt top!! Volgende gordijnen komen sowieso ook van 123gordijn. Wat een fijne zaak

gewoonweg perfect

Vanaf het eerste contact tot de levering verliep alles soepel en vriendelijk. Daarnaast zijn de ontvangen vouwgordijnen perfect: qua stof, afwerking en gemak van ophangen.

Goede klantendienst enkel bij het leveren was er iets fout gelopen maar is snel verholpen

De klantendienst heeft me altijd snel en goed geholpen. Bij het leveren kreeg ik een mail dat ik de komende dagen nog een mail zou krijgen over exacte datum van levering maar blijkbaar zijn ze die dag zelf langs geweest en zijn er daar wat communicatieproblemen geweest maar uiteindelijk vrij snel opgelost!

aanrader, supernetjes en snel

Had wat twijfels over bestellen op internet. Na aanvraag van een aantal proefkleuren bestelling geplaatst voor gordijnen. Snel geleverd en supernetjes gemaakt. Een aanrader!

Eenvoudig en kwalitatief

Duidelijke site met goeie aanwijzingen. De gordijnen zijn mooi. Enige jammere is dat de levering vrij veel langer geduurd heeft dan initieel aangekondigd. Ik apprecieer wel de heldere communicatie hieromtrent.

Prima gordijnen

Voor mijn huurwoning zijn de gordijnen prima, mooie kleur. De stof is iets anders dan gedacht, een beetje synthetisch. Maar prijs kwaliteit is erg goed.

Klantvriendelijk, snelle reactie en levering

Mooie website en een makkelijke webshop. Via mail contact gehad en had snel een reactie. Gordijn ziet er netjes uit. Ik heb wel het gewichtje gebruikt van mijn oude rolgordijn voor aan de ketting.

Mooie gordijnen van goede kwaliteit en reageren ook snel op vragen. Prima service.

Goede kwaliteit, snelle levering

Het rolgordijn is precies wat we verwacht hadden. De kwaliteit is goed en het past mooi. Precies zoals wij dr maten hebben door gegeven.

Snelle levering goede service

Het gordijn is snel geleverd met een mooie afwerking. Zeer tevreden

Hele goede ervaring met 123gordijn.nl

Goede kwaliteit, snelle levering en hele goede klantenservice

Kundig, vriendelijk en snelle levering!

De producten zijn van goede kwaliteit, snel geleverd en de klantenservice is erg vriendelijk. Ik raad wel ten zeerste aan om de samples te bestellen want de foto's / informatie op de website is soms erg summier waardoor het product anders uit kan vallen dan gewenst.

Snelle levering, mooie inbetweens

Ik ben erg tevreden over het contact met 123gordijn.nl Vragen werden snel beantwoord, stofstaaltjes én uiteindelijk de inbetweens snel geleverd. Mooie kwaliteit van de stof en afwerking, ze hangen nóg niet maar nu al heel blij mee. Dank!

123gordijnen fantastisch

Wat een fantastische website! ik zocht iets met goud in gordijnen en vroeg eerst 2 staaltjes aan. Deze ontving ik vrij vlot in mijn brievenbus met een mooie lieve envelop. Daarin zaten zelfs een heel pakketje aan staaltjes. Zo leuk ! na alles goed te hebben opgemeten toch uit eindelijk de metallic-golden delicious besteld. de prijs was echt super en niks overdreven duur. Wel heel spannend om zo iets te bestellen zonder echt het te gezien te hebben en gevoeld. (Vrouwen ding)toen begon de twijfel of ik de juiste maten wel had doorgegeven. Na een help paniek appje van mij naar 123gordijnen. Werd ik gelijk gerust gesteld dat ik mij geen zorgen hoefde te maken gordijnen kwamen binnen de afgesproken levering. Wat zijn ze prachtig ik raad iedereen aan en dan ook echt iedereen aan om eens een kijkje te nemen en de gok te wagen om Gordijnen te gaan bestellen. Heel veel liefs Carmen

Prachtig gemaakt

Het was even wachten... maar dan heb je ook echt prachtige gordijnen hangen!

Wederom top

Dit is nu de 4de keer dat we bij jullie gordijnen bestellen en het is weer precies zoals verwacht, dik in orde. Super bedankt!

Snelle levering. Hopen dat de gordijnen mooi en passend staan.

Zeer mooie gordijnen

Ziet er goed uit en mooie kwaliteit

Keurig en op maat

De gordijnen zijn keurig genaaid en precies op maat. De stof is zoals verwacht en hangt mooi uit. Het enige wat ik jammer vind is dat er zo veel stof over is blijkbaar. Dat had ik liever verwerkt gezien in de gordijnen dat had economischer gekund volgens mij. Maar via een online aankoop blijft dat moeilijk om te realiseren.

Mooie kwaliteit gordijnen

Wij zochten vrij specifieke gordijnen en die hebben we gevonden bij 123gordijn.nl. Eerst hebben staaltjes ontvangen. En later ook nog van de mogelijke voering. Snelle reactie op vragen via de mail. Inmiddels hangen ze naar volle tevredenheid.

Goed!

Wij hebben een goede ervaring met 123gordijn.nl. Het is begonnen met het ontvangen van de gratis stofstaaltje binnen 24 uur. Vervolgens hebbben wij nog wat vragen per e-mail gesteld aan de klantenservice, waarop we ook weer binnen 1 dag (een bevredigend) antwoord hadden ontvangen. Na bestellen van onze gordijnen, hebben wij deze binnen 1 week ontvangen. Dus snelle service en kwaliteit van het gordijn is een goede prijs-kwaliteitverhouding (Jade Green).

Niet de ervaring waar opgehoopt

Wij hebben onlangs een rolgordijn besteld via 123gordijn. We zochten eigenlijk met spoed een rolgordijn, waardoor we een andere keuze moesten maken qua stof dergelijke dan onze eerste voorkeur had. Maar goed 123gordijn was ook 1 van de sites die als snelst zou kunnen leveren. Echter was onze bestelling niet geleverd binnen afgesproken termijn en moest ik als klant zelf naar communiceren. Helaas werd er vanuit het bedrijf ook niets aangeboden ter compensatie voor het langer moeten wachten. Toen het product werd geleverd zaten hier helaas geen schroeven bij om het rolgordijn te kunnen leveren. En ten top hangt het rolgordijn nu net 1 dag en is nu al het touwtje eruit komen zetten na normaal gebruik dus kunnen we morgen alles er weer afhalen en hopen maar opnieuw te kunnen monteren.

2 Blokmakerstraat

Assen 9403 VD