Uiteindelijke wel goed.

Gordijn in eerste instantie in verkeerde kleur gekregen. Na voicemail ingesproken te hebben diverse emails gewisseld. In eerste instantie werd er getwijfeld of het echt wel de verkeerde kleur was. Vervolgens moesten er dingen uitgezocht worden voordat de bevestiging kwam dat het gordijn in de juiste kleur geleverd zou worden. Dit had wat vlotter gekund. Het gordijn in de juiste kleur was er vervolgens vrij snel.

Super kwaliteit!

Wij zijn heel blij met onze op maat gemaakte gordijnen. Het duurde wat langer tot ze toekwamen maar daar werd over gecommuniceerd en was geen probleem! We zouden opnieuw bestellen als we er nog eentje nodig hadden

Hele mooie gordijnen op woensdag besteld en de week erna op donderdag geleverd. Zijn mooi gemaakt prima service

Supermooie gordijnen en perfect op maat. Duidelijke communicatie. Ik had een vraag gesteld via de mail en deze werd diezelfde dag nog beantwoord. Ik zou hier zeker weer bestellen.

Prima levering van tochtgordijn

Een velours gordijn met molton voering besteld als tochtgordijn bij de voordeur. Levering was snel en gordijn is heel mooi!

Goede kwaliteit, wel behoorlijk aan de prijs. Snelle service nadat ik belde voor info over de levering. Al met al heel tevreden

Goed advies ontvangen en ook nadat wij een fout in de bestelling hadden gemaakt erg behulpzaam om dit te corrigeren. Veel dank!

Prima geregeld

Mooie gordijnen, precies op maat en snel geleverd

De samples waren er snel en geven een goed beeld, Bestellen is vlot én duidelijk. Betalen was zo gedaan en werd snel geleverd, naar België binnen 2,5 weken. De stof met thermische voering is erg mooi en komt degelijk over. We zitten er warmpjes bij deze winter!

Super kwaliteit

Ik heb de Jade Green gordijnen gekocht via 123 gordijn. Ik had hiervan eerst stalen besteld. De service is snel en een prachtige kwaliteit. Tevreden over de aankoop.

De gordijnen zijn prachtig

Sneller dan verwacht, erg mooi gemaakt

Gordijnen met een mooie afwerking, perfect qua maatvoering en geheel volgens de kleurstaal!

Het was best spannend om online gordijnen te bestellen, maar met de duidelijke meetinstructie is het prima gelukt. De gordijnen zijn snel afgeleverd, netjes afgewerkt, duidelijk voorzien van informatie welk gordijndeel het is. En de kleuren/stof komen overeen met de toegezonden staal op basis waarvan we de keuze gemaakt hebben. Ik zou 123gordijn.nl echt aanbevelen. In de toekomst hoop ik nog vaker gebruik te maken van deze online diensten.

Goeie service!

Een aanpassing nadat we een bestelling hadden gedaan, was geen probleem.

Prachtige gordijnen

Heel mooie kwaliteit! Helaas waren de gordijnen net iets te lang op bepaalde punten. Ook dit wordt nu opgelost! Ik wacht nog even op het resultaat!

Mooi

Wij zijn blij met onze vouwgordijnen. Eerder ook al gewone gordijnen besteld bij 123gordijn.nl en veel plezier van. De stoffen zijn mooi, waardoor je ook wat meer wil betalen dan bij sommige andere aanbieders. Je kan gratis staaltjes bestellen. De staaltjes zijn wel wat klein, maar toch kan je goed beoordelen wat je een mooie stof vindt. De klantenservice is ook goed. Op de mail wordt snel gereageerd. Wij hadden over een kortingscode gemaild die wij vergeten waren te gebruiken en direct de korting alsnog gekregen. Kijk wel goed naar de breedte van de stof. Bij ons was 1 raam breder dan de stof, waardoor je een naad krijgt. Wij hadden dit gezien, dus wisten dit van tevoren. Tevreden klanten dus!

Ik vond het lastig te bepalen welke kleur ik exact wilde. Daarom had ik een paar proefstalen aangevraagd. Aan de hand daarvan een keus gemaakt. Ik heb de metallic golden delicious genomen voor in de slaapkamer. Met lichtdichte stof aan de achterkant. Ik vind de kleur erg mooi en werd goed op de hoogte gehouden over mijn bestelling. Netjes geleverd.

Mooie rolgordijnen en snelle levering

Nadat ik de gratis staaltjes binnen twee dagen in huis had heb ik rolgordijnen besteld. Het bestellen was heel eenvoudig met de meethulp. Daarna had ik ze na ongeveer een week al in huis. Veel sneller dan verwacht! De kwaliteit is goed en de gordijnen zien er mooi uit. Al met al, een hele goede ervaring!

Mooie producten, goede service en snelle levering!

Mijn ervaring met 123Gordijn is een goede ervaring....ik heb twee maal overgordijnen besteld en ben hierover zeer tevreden! Prima kwaliteit/prijsverhouding, uitstekende service wat betreft toezending kleurstalen en een hele snelle aflevering van de producten.

Gordijnen zijn op tijd bezorgd, zien er mooi uit, geen klachten.

Prima service bij een spannend experiment om gordijnen via internet te kopen!

Om een keuze te kunnen maken hebben we wel tot driemaal toe stalen opgevraagd. Deze waren er steeds snel , bijna met kerende post. Wellicht een tip om meer dan 10 stalen per keer te leveren Na onze keuze en bestelling verliep de communicatie over de levering goed. Het duurde langer dan de voorgestelde levertijd van 1 tot 3 weken. Dit kwam door de vakantie. Al met al een goede keuze

Prachtige gordijnen, klantvriendelijk, rop!

Zeer klantvriendelijk, geweldig geholpen, prachtige gordijnen. Ik ben heel tevreden.

Erg mooie gordijnen

Mooie gordijnen geleverd , korte levertijd en goede aftersales!

Gordijnen zijn goed, communicatie minder

Ik moest lang op mijn gordijnen wachten en toen ik zelf contact opnam kwamen jullie erachter dat er een productie fout was. Vervolgens weer lang wachten en zonder aankondiging tijdens mijn vakantie bezorgd. Nu ze hangen ben ik blij hoor.

Mooie gordijnen En snel geleverd

Super mooie gordijnen en goede service

Eerst proef stalen besteld, die waren er binnen 24 uur. Gordijnen besteld en binnen de levertijd geleverd. Prima contact met de klantenservice! Goede ervaring dus!

2 Blokmakerstraat

Assen 9403 VD