Kwalitatief zeer goede koop

Dankzij de proefstalen een goede kleur bij de muren kunnen kiezen. De gordijnen zijn van zeer hoge kwaliteit. Wij zijn er zeer content mee.

Makkelijk contact met klantenservice, gordijnen stonken wel bij ontvangst

Gordijnen besteld voor de babykamer met verduistering. Dit hadden we voor onze eerste ook hier besteld en daar waren we heel tevreden over. Dit keer stonken de gordijnen echter heel erg toen we ze hadden uitgepakt, chemische lucht die je door het hele huis rook. Contact opnemen met de klantenservice was makkelijk en zij raadden ons aan de gordijnen een aantal dagen buiten te hangen. De geur is inmiddels al minder en we hopen dat deze binnenkort helemaal weg is zodat we weer helemaal tevreden zijn met onze aankoop

Zeer mooi en praktisch

Velvet vouwgordijn met elegante uitstraling. Stevig en praktisch. Maakt de slaapkamer mooi af. Erg tevreden!

Snelle levering van goede gordijnen

Vriendelijke en hulpvolle mensen bij de klantenservice. De gordijnen zijn mooi en precies zoals besteld. Levering is snel en top voor online service. Klein minpuntje is dat de stiksels bij de plooien kleine gaatjes geven waar licht doorheen komt.

Fantastisch!

Hele duidelijke meetinstructies op de site. Kan niet mis gaan. Gordijnen op maat gemaakt in 2 weken geleverd! Snelle reactie via whatsapp klantenservice. En als klap op de vuurpijl prachtige kwaliteit gordijnen (mag ook wel want het is ook best wel prijzig, maar dan heb je ook wat).

Mooie gordijnen en positief contact

Fijne ervaring. We konden de gordijnen goed bekijken aan de hand van de staaltjes. De geleverde gordijnen werden snel geleverd en zien er goed uit. Er was een klein probleempje, maar dat is zeer naar tevredenheid opgelost door de klantenservice. We zijn vriendelijk te woord gestaan.

Goede service, snel geleverd.

Goede service, reageren snel. Gevraagd of zeilringen ook nog in het zwart te krijgen waren, dit kon niet gekozen worden in de webshop. Dat was uiteraard ook mogelijk, hebben ook een foto gestuurd hoe deze eruit zien. De gordijnen zijn binnen de afgesproken tijd geleverd en ze zien er prachtig uit.

Groot assortiment, makkelijk een bestelling plaatsen, snelle levering, niet te duur.

Ik heb nu voor de tweede keer bij 123 gordijn besteld. Ze leveren goed werk en de bestelling was na 10 dagen in huis (ondanks vakantieperiode). Handig is, dat mijn eerdere bestellingen opgeslagen kunnen worden. Daardoor kan ik makkelijk het eerder bestelde gordijn en dezelfde kleur terugvinden. Top bedrijf!

Op zich goed maar...

Doordat de gordijnen op maat worden gemaakt is er geen herroepingsrecht. Ik heb ringen 66 mm besteld. Er zijn ringen van 88 mm in de gordijnen gezet. Daar kan ik nu niets mee....

Redelijk tevreden.

Ik vond het een misser van 123gordijn dat zij mij na 1.5 week niet even tussendoor een stand van zaken gaven waardoor ik uit mijzelf een mail gestuurd heb. Wilde weten wanneer ik mogelijk het gordijn kon verwachten. In deze tijd van zoveel aanbod op internet moet je zorgen dat je qua prijs of service erboven stijgt. Verder zeer tevreden over het rolgordijn. Met vriendelijke groet: Sandra Vogelezang.

Goede service en prachtige gordijnen

Hele mooie passende gordijnen ontvangen. Verduistering is top, afwerking is mooi. Zag er ook zo uit als op de website. In eerste instantie ging er van mijn kant wat mis met de bestelling. De klantenservice had dit snel voor mij opgelost en het contact was ook erg prettig. Kortom, de ik ben er blij mee.

Ik ben zeker tevreden

De keuze, de aankoop en de levering van de gordijnen zijn naar wens verlopen.

Precies zoals ik het hebben wil en snelle service

Prettige website, zoekresultaten kunnen iets beter omdat sommige resultaten dezelfde naam hebben maar toch iets anders zijn. Was even zoeken naar hoe de opgegeven maten gebruikt worden maar uiteindelijk gevonden. Via de app een vraag gesteld en kreeg vrij vlot een prima antwoord met een foto erbij. De helft van de ontvangen gordijnen zijn zoals verwacht, de andere helft zijn nog niet ophangen.

De gordijnen zijn prima, maar kwamen gekreukeld aan.

Het bestellen ging gemakkelijk. Mijn vraag via de mail werd snel beantwoord. Wel is het jammer dat er diepe kreukels in de stof zitten. Deze zijn er na het ophangen niet uitgezakt. Dus nu moet ik gaan strijken of iets dergelijks.

Gordijnen zijn geweldig. Heel blij mee

Hele snelle service, mooie gordijnen

De levering van de gordijnen was super snel. De kwaliteit en stof is heel erg mooi. Ook fijn dat je de proefstaaltjes kunt bestellen geeft een duidelijk beeld van de stof.

Prima gordijnen, goede service

Ik had al tijdig de raambekleding besteld ivm dat het enige duurt voor je het in huis hebt. Kreeg op een geven moment een mail dat er iets niet goed was met de stof van een bepaald soort gordijn wat ik besteld had. Duurde daarom wat langer. Alle andere raambekleding konden evt eerder komen. Die waren helemaal naar tevredenheid toen ze binnen kwamen. Later zou het andere gordijn volgen. Toen ik het eenmaal binnenkreeg waren ze veels te breed en hing helemaal niet mooi. Ik heb toen contact opgenomen en heb de gordijnen teruggestuurd. Inmiddels de gordijnen weer ontvangen (na anderhalve week. Dus heel snel weer terug) en nu zijn ze helemaal naar tevredenheid. Ben blij dat het zo snel is opgelost!! Dus prima service!! Ben heel blij met wat ik nu heb hangen. Enige minpuntje is dat ik er wel steeds zelf achteraan moest om te vragen wat de stand van zaken was. En ik kreeg ze telefonisch niet te pakken (door de drukte) maar via WhatsApp werd wel snel gereageerd. En mail meestal ook wel.

Netjes en makkelijk te monteren

Net rolgordijn, kleur lijkt op wat je op de site ziet, gewoon goed!

Fantastisch!!!!

Super producten, mooie kwaliteit, super snelle levering. In een woord fantastisch!!! Ik raad dit iedereen aan!

Mooie goed passende gordijnen door meedenken 123gordijn.

Ik vond het heel fijn dat ik staaltjes aan kon vragen, voelen van stof voegt echt iets toe. De twee delen van ons gordijn zijn niet hetzelfde van maat omdat ik twijfelde over het invoeren van de maten heb ik contact gezocht. De reactie kwam snel en was helpend. De gordijnen hangen prachtig en het is lekker donker op de slaapkamer. Omdat bekend is aan welke zijde het gordijn komt te hangen, zou ik het lipje van '123 gordijn' aan een muurkant naaien van het gordijn ofschoon je het nu ook niet ziet.

Zijn mooie leuke gordijnen echt prachtig

Top Service!

Goede prijs en korte levertijd!!

Makkelijk en voordelig

Eerst wat stalen besteld, snel geleverd en dat maakt kiezen een stuk makkelijker. Goede omschrijving voor inmeten. Snelle levering en gordijn voldoet aan de verwachtingen. Alleen zelf loodjes erin gedaan, dan hangt het gordijn toch wat mooier van. Jammer dat ik niet voor deze optie kon kiezen toen ik het gordijn bestelde.

Kwaliteit en klantvriendelijkheid

Rolgordijnen waren met zorg verpakt en van hoge kwaliteit. Bevestiging was eenvoudig. Eigenlijk dus 5 sterren, maar op de site lukte het toen ik 3 artikelen in mijn winkelmand had niet om naar het onderste artikel te scrollen om deze te bekijken (ik wilde hem verwijderen). Ik heb toen een mail gestuurd waarop snel gereageerd werd. Mijn feedback werd serieus genomen.

2 Blokmakerstraat

Assen 9403 VD