Mooie kwaliteit voor een lage prijs.

Vouwgordijnen en gewone gordijnen besteld. Na 3 weken in huis zoals op de site staat vermeld. Mooie kwaliteit voor een mooie prijs. Heel blij mee.

Goede klantenservice

Wij hadden wat problemen met de levering van onze gordijnen. Een pakket was spoorloos bij de transporteur. Wij zijn zeer tevreden over de kwaliteit van de reeds geleverde gordijnen die trouwens zeer snel geleverd werden. 123gordijn maakt nu het ontbrekende vouwgordijn opnieuw. Zeer tevreden mee dat als er iets zoek raakt er niet teveel problemen worden over gemaakt. Zeker een aanrader voor gordijnen online te bestellen. De staaltjes werden ook telkens zeer vlot bezorgd.

super

123gordijnen.nl snelle levering, goede service, prettige snelle communicatie, mooie stof kwaliteiten. kortom top!

Geweldige gordijnen en snelle bezorging na bestelling.

Wij zijn ontzettend blij met onze gordijnen van 123 gordijn.nl. Handig en stap gewijs te bestellen. Snelle bezorging van hele mooie van goede kwaliteit gordijnen.

Prima rolgordijn

Alleen jammer dat er (voor deze prijs) geen Schröders en montage voorschrift bij werd geleverd.

Keurig op maat, mooie kwaliteit!

Conform verwachting geleverd, kwaliteit is prima!

Top service en snel geleverd

Schitterende kwaliteit gordijnen en volgens afspraak snel geleverd.

Prachtige gordijnen en snel geleverd

Ondanks dat ik de goedkoopst mogelijke stof had gekozen, rekening houdend met mijn twee jonge katten, heb de gordijnen toch een luxe uitstraling. De kleur (lichtblauw) is erg mooi en staat goed bij de grijze muren en witte meubels. Ik heb van tevoren nog contact gehad met 123gordijn, om advies te vragen. Ik wilde weten welke voering ik het beste kon kiezen als ik de zon buiten wilde houden. Op mijn vraag kreeg ik binnen een uur antwoord. En de gordijnen? Die zijn licht maar dankzij de voering toch zonwerend. Perfect!

Fantastisch!!!!!!!!!

Gisteren mijn gordijnen ontvangen, Prachtig!!!!!!!!!!! Snel en vakkundig gemaakt, helemaal zoals ik wilde, schappo aan de makers en dit bedrijf, zal het dan ook zeker bij iedereen aan bevelen. Wat ben ik blij dat ik 123 gordijnen tegen kwam op internet.

Snel en goede kwaliteit

Super fijn dat je gratis staaltjes kan aanvragen. Na bestelling snel geleverd en mooie kwaliteit. Dit is al de derde kamer waar wij gordijnen voor besteld hebben bij 123Gordijn.nl Ik had per ongeluk een verkeerde maat ingevuld. Gelukkig kon dit opgelost worden. Fijn service

Super tevreden !

De ontvangen overgordijnen in fluwelen stof zijn prachtig, alsook de afwerking is perfect !!

Prima en makkelijk

Heel fijn dat je kleurstaaltjes kan ontvangen om je kleur goed te kunnen uitzoeken. Duidelijke meetinstructies en snel geleverd.

Prima, uitermate tevreden

Goede en ruime keus Prijs/kwaliteits verhouding Kleuren/materiaal proefstukjes om rustig thuis te bekijken Uitstekende klantenservice Snelle en nette levering

De gordijnen zijn keurig op maat en netjes genaaid.

Fijn dat je eerst gratis stalen kunt bestellen!

Goed contact , snelle service

Online besteld bij 123gordijn.nl , snel en vlot contact zowel per mail als app . Later nog een thermische voering toegevoegd was ook geen probleem. Levering snel. Product mooi strakke kwaliteit !

Prachtige gordijnen, snel gemaakt en geleverd, helemaal tevreden.

Al vaker gordijnen besteld bij 123gordijn.nl en alle keren zeer tevreden. Ook nu weer: prijs-kwaliteit verhouding is zeer goed en ook de service laat niets te wensen over.

Mooie gordijnen

Fijn om gratis stofstaaltjes te kunnen bestellen, dit hielp enorm met keuze maken. Gordijnen zijn helemaal goed, van mooie kwaliteit. Levering was wel lang, bijna 4 weken en slechte communicatie omtrent levering (30 min voor levering ontving ik pas mailtje).

goede gordijnen, snel geleverd

goede gordijnen, snel geleverd

Prachtige gordijnen! Eerst een gratis proefstaaltje ontvangen, van wel 10 verschillende stoffen en uiteindelijk besteld. De gordijnen zijn prachtig! En we werden goed op de hoogte gehouden van het proces. Zelfs op zaterdag geleverd. Ik raad ze zeker aan!

Continue kwaliteit

We hebben meerdere gordijnen, in enkele maanden tijd besteld. De kwaliteit is heel goed, levering is snel.

Levering conform verwachtingen en binnen aangegeven termijn

We zijn erg blij met onze nieuwe gordijnen. Helemaal we er van gehoopt hadden.

Wat een vakwerk!!

Ik vond het toch een beetje een gok om via internet een vouwgordijn te bestellen maar zag nergens de stof die ik wilde. Maar wauw, na drie weken werd er een prachtig vouwgordijn geleverd, keurig beschermd ingepakt! En wat mooi strak genaaid, ziet er zo fantastisch uit. De stof is nog mooier dan verwacht maar hoe het in elkaar gezet is, wauw!! Mijn complimenten, wat een vakwerk. Ik hoefde hem ook alleen nog maar op te hangen, echt, zo blij mee!!! Ik ga meteen bestellen voor in mijn slaapkamer, zo blij ben ik er mee.

Betrouwbare en snelle levering van maatwerk gordijnen

Na een eerdere goede ervaring heb ik wederom gordijnen laten maken. Eerst een paar staaltjes besteld die snel in de brievenbus lagen en een goed beeld gaven. Daarna de gordijnen zelf besteld. Zag er weer goed uit!

de site werkt efficient en de gordijnen zijn super netjes gemaakt

Ook een hiaat in het stoffenoverzicht van de site, werd na een melding van mij per direct hersteld.

Erg mooie gordijnen voor een schappelijke prijs.

Gordijnen werden netjes en op tijd thuis bezorgd. Goede en snelle service. Gordijnen voldoen geheel aan de verwachting.

2 Blokmakerstraat

Assen 9403 VD