Heel tevreden!

Ik ben een tevreden klant! De gordijnen zien er prachtig uit en de communicatie over bestelling en levering was helder. De service vwb het bestellen van samples was ook prima!

Mooie gordijnen.

Ik heb bij 123gordijn gordijnen besteld voor een slaapkamer, en niet alleen waren ze er snel ze zien er ook nog eens heel netjes uit. Ook is de kwaliteit uitstekend dus zou hier zeker nog eens bestellen. Ik heb wel van te voren de gratis staaltjes aangevraagd en dat is zeker een aanrader om te doen. Ook omdat ze er meerdere sturen die er op lijken en je zo dus echt een goede keus kan maken.

Prachtige gordijnen!

Snelle levering en mooi gemaakt.

Geweldige service

Er wordt zo fijn meegedacht met bestellingen of met hulp bij keuze van stoffen. Niets lijkt het team van 123gordijn teveel. Er wordt snel gereageerd op vragen en altijd vriendelijk en behulpzaam. Gordijnen worden snel geleverd en zijn heel netjes gemaakt precies volgens de opgegeven bestelling.

Blij mee! - Pepper in between

Gordijnen zijn precies op maat. Zijn stoer en luxe tegelijk en geven warme uitstraling. Heel blij mee!

Mooie gordijnen, keurig gemaakt

Ik koos de stof Altair Zinc voor gordijnen met zeilringen. Eerst een proefstaaltje aangevraagd. Ik kreeg een bericht zodra de stof was aangekomen in het atelier (ongeveer 2 weken na besteldatum) en daarna waren de gordijnen binnen een week klaar en thuisbezorgd. Ze zijn netjes afgewerkt en hangen prachtig. Goed om te weten: op de website staan 3 kleuren zeilringen, maar telefonisch bleek dat er nog meer keuze is (ook zwart en nikkel).

Stof en kleur is prachtig, snelle levering

Ik vond het spannend om gordijnen via een website te bestellen, maar ik ben blij dat ik het heb gedaan, nadat we eerst een proefstaaltje hadden besteld. De stof en de kleur is prachtig! En ze werden snel geleverd en ik kon achteraf betalen. Alleen maar pluspunten als je het mij vraagt!

Bestelling en bezorging ging snel en eenvoudig

Dit is mijn 2de bestelling bij 123gordijn en zoals de andere keer ging ook deze keer de bestelling zelf snel. Ook de levering is binnen 3 weken gedaan. Netjes zoals werd aangeven. Ik ontvang deze maandag, heb de gordijnen nog niet gezien maar ik verwacht dat deze er goed uitzien zoals vorige keer.

Bezorging slecht geregeld, maar goed hersteld

Sneller dan verwacht zouden onze gordijnen worden afgeleverd. Echter, op de dag dat deze bezorgd zouden worden ontvingen we ‘s ochtends geen bericht over het aflevertijdstip. Hierdoor was er ‘s ochtends een kwartier niemand thuis en direct hierna vonden we een briefje in de brievenbus waarop stond dat leverancier Trans-mission al geweest was, dit was rond 10:45 uur. Om 11:17 uur ontvingen we een mail dat de gordijnen tussen 13:14 uur en 15:14 uur bezorgd zouden worden. Hier klopte dus niets van. Vervelend, want we waren er wel het grootste deel van de dag voor thuis gebleven. Gelukkig konden de gordijnen na contact met de klantenservice van 123gordijn.nl alsnog de volgende ochtend worden bezorgd, dat werd dus snel en goed opgelost.

Delivery took longer than expected.

I was told via email that the curtains would arrive within a few weeks but after that time I hadn't received them or heard anything from 123gordijn. I had to call customer service to ask for an update, after which they informed me that there was a problem with the shipment and it would take another week. It was delivered shortly after that. It would have been nice if they had let me know as soon as they knew there was a problem and I didn't have to call them.

Handig en super snelle levering!

Online eenvoudig de maten en wensen kunnen opgeven en een paar weken later al geleverd!

Niet zoals gratis proefstaal

Ik heb eerst de gratis proefstaal van Cosy Blanket - Nougat geprobeerd. En was daar zeer tevreden mee, gezien de dikte van de vorige. Toen de Cosy Blanket - Nougat gordijn op maat besteld, en wat krijg ik uiteindelijk? Letterlijk 5% van de voering in de proefstaal.

Gordijnen voldoen aan verwachting

Mooie gordijnen die voldoen aan verwachting. Fijn dat je een proef stukje stof kunt bestellen. Is wel erg klein maar geeft wel een goed idee van de kleur en het materiaal. Wel vond ik de informatie over het ophangsysteem dat ze aan het gordijn bevestigen ontbreken op de site. Dit bleken achteraf mooie schuifhaakjes te zijn. Op de site was het niet mogelijk om halve centimeters in te vullen waardoor het geen precisie werk kan zijn. Mijn gordijnen hangen in het raam waardoor er nu een klein beetje licht onderdoor komt. Ik kreeg een mail dat ze waren verstuurd maar helaas lieten de gordijnen nog 5 dagen op zich wachten. Die traagheid ligt uiteraard bij de bezorger, wel jammer.

Prima, netjes afgeleverd, op tijd

Prima service, mooie gordijnen, binnen de tijd geleverd.

Snel, correct, prettig en eerlijk

Super blij met onze mooie overgordijnen. Er was eerst wat mee wat wij hebben gemeld per mail. Dit is direct in behandeling genomen en opgelost. Snel en prettig. Goede service en klantvriendelijk! Het contact verliep prima via de mail en telefoon.

mooi en goed afgewerkte gordijnen

We hebben lang gezocht naar andere gordijnen. Eerste stalen opgevraagd bij 123gordijn. Alle gordijen gemeten en gisteren ontvangen. Ze zijn precies zoals we hadden gemeten en voldoen volledig aan onze verwachtingen. Zeker een aanrader

Duidelijke en goede communicatie

Ik was er niet geheel zeker van dat online een gordijn bestellen helemaal goed zou gaan, maar kon met al mijn vragen bij jullie terecht en ondanks dat er werd aangegeven dat het erg druk was en een antwoord even op zich zou laten wachten, kreeg ik snel antwoord op al mijn mailtjes en was het uiteindelijk super makkelijk een gordijn te bestellen. En deze hangt dan ook prachtig!

Mooie gordijnen, snel geleverd

Gordijnen besteld welke ik ergens in een vakantiehuisje had zien hangen. Bestellen ging gemakkelijk, Informatie over het maken en leveren was duidelijk. Gordijnen snel in huis, heel mooi en heel blij mee! Heel netjes gemaakt! Dikke aanrader.

Prima service en Contact

Gordijnen zijn netjes afgewerkt en volgens bestelling gemaakt

Prachtige stof maar matig naaiwerk

Twee sets gordijnen besteld. De stof is erg mooi maar het naaiwerk oogt erg los. In het verleden hebben we al eens bij de V&D gordijnen gekocht en die hadden hetzelfde losse, slordige naaiwerk. Bij die gordijnen gingen de naden na een paar jaar los zodat we onze twijfels hebben over het naaiwerk van 123gordijn...

Snel en netjes geleverd

Gordijnen zijn precies zoals verwacht.

Lange levertijd, product kapot

Lange levertijd, onjuiste communicatie en bij levering kapot product. Wel gecompenseerd.

Goede service, goede kwaliteit, netjes geleverd, niks op aan te merken

Prachtige gordijnen, deskundig gemaakt

Na het ontvangen van de stofstaaltjes (twee aangevraagd, maar twee extra en vergelijkbare, toegestuurd gekregen) was de keus snel gemaakt. Heel fijn die staaltjes. Twee weken later de gordijnen ontvangen en ze zagen er perfect uit.

Verdient elke cent

Ik heb gordijnen voor mijn woonkamer en eetkamer besteld door 123gordijnen.nl en het was niet goedkoop, maar het was precies op maat en zoals wij hebben ervoor gewenst. de stof is echt netjes en de kwaliteit is uitstekend. Nu heb ik prachtige gordijnen de makten de look van mijn woonkamer compleet. Ik ga de volgende keer zeker van hun bestellen. Echt een aanrader.

2 Blokmakerstraat

Assen 9403 VD