Super mooie kwaliteit en exact op maat!

Vandaag de 3 gordijnen ontvangen inclusief lichtdichte voering. Maatvoering was goed en de velourse stof van mooie kwaliteit. Zeer tevreden en echte aanvulling op het interieur!

Hele mooie gordijnen, maar ze zijn wel veel meer lichtdoorlatend dan ik had verwacht. Was voor mij wel fijn geweest als hierover iets meer advies werd gegeven. Ik koop niet zo vaak gordijnen, dus weet je ook niet altijd waar je op moet letten.

Goede kwaliteit en communicatie met een snelle levering!

Goede ervaring met 123gordijn! Er is meer mogelijk dan op de website staat en de communicatie zowel telefonisch als per e-mail verloopt heel prettig! Mooie kwaliteit en snelle levering! Zou 123gordijn zeker aanraden.

Mooie gordijnen!

Gordijnen (minty stars) zien er mooi uit. Tevreden over onze aankoop. Snelle levering en prettige manier van bestellen.

Mooie gordijnen.

De gordijnen zijn netjes gemaakt en geleverd binnen de tijd die vermeldt staat op de website.

Eenvoudig en snel!

Proefstaaltjes waren dag later in huis. toen we een keuze hadden gemaakt was bestellen erg eenvoudig op de website en waren de gordijnen snel binnen!

Mooie kwaliteit gordijnen

Snelle levering, mooie kwaliteit.

Een woord, super!

Helemaal blij met mijn nieuwe gordijnen! Snelle levering, fijn contact, keurig netjes gemaakt en niet te duur!

Mooi gordijn

Eerst mooie stofstalen besteld die snel arriveerden en waardoor we met korting de gordijnen konden bestellen. De gordijnen zelf kwamen na een week al. De stof is prachtig! Alleen jammer dat ik zaterdag levering had aangegeven en ze desondanks op donderdag langskwamen (en ik dat niet meer kon veranderen).

Goed geholpen en super blij met gordijnen!

Vanaf het eerste moment super leuk contact met medewerk(st)ers. Was geen enkel probleem om (kostenloos) een grotere staal stof op te sturen om keuze te vergemakkelijken. Uiteindelijk super blij met de gordijnen die perfect op maat hangen. Heel bij mee. :-)

Veel keuze, veel stalen ontvangen om goed te kunnen kiezen, makkelijke instructie bij meten, netjes geleverd en mooi gemaakt! Ze hangen heel mooi, ik ben er super blij mee!

Super makkelijk en erg mooi

Stofstalen aangevraagd. Precies volgens instructies ingemeten. Prachtig resultaat. Super tevreden.

Prima prijs kwaliteit verhouding

Snelle levering en omdat je van te voren stukjes stof kan bestellen weet je altijd wat je kan verwachten.

Prachtige gordijnen

We hebben altair slate grey wave plooi gordijnen besteld voor ons groot schuifraam. De gordijnen zijn zeer netjes afgewerkt. Ook zeer tevreden over de communicatie. Zeker aan te raden.

Goed geholpen en snelle service

De dames van 123gordijn hebben me super goed geholpen, met advies en snelle reacties op whatsapp en via email. Ik heb mijn bestelling geplaats en 2 weken later hangen die op mijn appartement! Wow ze zien super mooie uit, mooie gemaakt, helemaal klaar om op te hangen, dank jullie well dames, echt een aanrader!!!

Makkelijk bestellen en prachtig resultaat!

De website is heel makkelijk te gebruiken met duidelijke uitleg wat alles inhoud, de gordijnen zijn prachtig geworden en waren al heel snel na het bestellen binnen.

Mooie gordijnen en duidelijke service

De gordijnen zien er keurig uit en komen goed overeen met de voorbeeldjes die we hadden besteld. Kort contact gehad met de klantenservice voor een vraag, hier werd snel en duidelijk op geantwoord.

Goede service en mooie gordijnen

Ik heb goede ervaringen met dit bedrijf: heel fijn om eerst een aantal staaltjes (gratis) te bestellen, deze werden binnen een paar dagen geleverd in een envelopje. Daarna heb ik nog per email contact gehad, mijn vragen werden snel en netjes beantwoord. Online bestellingsproces is ook goed en duidelijk ingericht. De gordijnen zijn zoals beloofd binnen 2 weken geleverd en naar alle tevredenheid: mooi afgewerkt en precies op maat. Kortom, dit bedrijf doet wat het beloofd met goede service en snelle levering!

Kwam niet uit met keuze voor gordijn, heb enkele staaltjes aangevraagd om zo tot de juiste beslissing te komen wat ik nou precies wil hebben. We hebben uiteindelijk gekozen voor een rolgordijn, alleen wel jammer dat er geen instructie boekje bij zat adv YouTube video’s moesten wij uitvogelen hoe we het gaan bevestigen.

Kwalitatief mooie gordijnen

Best lastig om gordijnen te bestellen online, maar wat ben ik verrast om de kwaliteit gordijnen. Ze hangen in de babykamer en ik ben super tevreden

Ik ben ontzettend blij met mijn gordijnen. Veel opties, goede service, mooi gemaakt en snel geleverd. Overweeg bij de ramen waar al andere vouwgordijnen hangen dezelfde gordijnen zoals nu besteld extra neer te hangen. Omdat ik denk dat dat mijn woning helemaal af maakt.

mooie gordijen

Nog contact gehad over inmeting en de plooien en de verduyistering. Goed advies. Snelle levering. Alles naar wens gegaan !

Een positieve ervaring met 1 minpunt

Op zoek naar rolgordijnen, kwam ik bij de site van 123 gordijnen terecht. Een duidelijke site , met veel mogelijkheden. Fijn dat ik wat stalen kon krijgen. Tevens een goede uitleg over het meten van het te bestellen product. Dus heb ik 2 rolgordijnen besteld en keurig verpakt na 2 weken thuis bezorgd gekregen. Het monteren was eenvoudig en goed te doen. Maar dan komt nu het minpuntje ; Het ophangsysteem is niet mooi afgewerkt. Je kijkt zo het binnenwerk in. Het lijkt alsof er nog een afdek plaatje op zou kunnen/ moeten. Jammer want we twijfelen nu erg over een andere bestelling die we ook zouden willen doen. Ik had van te voren graag een afbeelding gezien van het systeem.

Mooie gordijnen , vragen worden snel beantwoord, levering kan wat aangescherpt worden

Heel blij met eindresultaat! Ziet er prachtig uit. Stalen snel ontvangen, vlotte vriendelijke communicatie via de app en mail. Zou fijn zijn als je ergens aan kunt geven bij het bestellen voor welke ruimte of welk raam het gordijn bedoeld is. Kan het meteen naar de juiste plek in huis gebracht worden. Vond het ook jammer dat je nergens de status van je bestelling kunt inzien en wat de levertijd zal zijn. De verpakking was open en beschadigd toen we de bestelling ontvingen, gelukkig was de inhoud ongedeerd.

Geweldige service

Wat een geweldige service. De gordijnen die wij besteld hadden waren door een productiefout niet snel leverbaar, we kregen kosteloos andere aangeboden. Hierna kwamen wij er achter dat er door een fout, van onszelf, een flink stuk te kort kwam. Ook dit hebben ze super opgepakt. En alsnog heel netjes en tijdig alle gordijnen geleverd! Ik zou iedereen dit bedrijf aanraden

2 Blokmakerstraat

Assen 9403 VD