Bestelling vlot geleverd

Ondanks klacht toch héél tevreden

We hadden de double colour besteld wat inhoudt dat je de gordijnen aan twee kanten kunt gebruiken. Door de afwerking was dat niet het geval. We hadden de versie met Zeilringen (waarvan een aantal ringen helaas verkeerd geslagen waren). Maar na contact via Whatsapp werd dit heel netjes opgelost. We mochten de gordijnen terugsturen. Na het ontvangen van een proeflapje voor de afwerking waren de gordijnen weer snel retour en hangen nu te shinen in onze woonkamer. Vol lof dus over de oplossing en service!

Mooie gordijnen en goede service

We hebben onze gordijnen op maat laten maken bij 123gordijn.nl. De service is uitstekend, snel antwoord op vraag over voering van de gordijnen en we kregen snel staaltjes opgestuurd. De gordijnen zijn mooi en we zijn er erg tevreden over.

Top!!

Hele mooie stof, hele fijne persoonlijke service en contact via de mail. Erg blij dat we de gordijnen voor onze babykamer hier besteld hebben. Doen we de volgende keer als we gordijnen nodig hebben weer! Dank je wel

Mooie stoffen en afwerking

Nette klantenservice, zowel vóór als na het bestellen. Snelle reactie op mijn vragen. Vanwege Corona een langere levertijd, maar het resultaat is prachtig! Mooie, nette gordijnen!

Prachtige gordijnen tegen een eerlijke prijs, uitstekende service

Op de website goede foto's van alle gordijnstoffen, beter nog waren de aangevraagde stalen. Deze werden vlot geleverd. Nog even een chatbericht gewijd aan een vraag die mij bezig hield, ook dit werd vlot en duidelijk beantwoord. Drie keer nagemeten, vervolgens de gordijnen besteld, deze waren binnen 10 dagen in huis, mooi genaaid, passen perfect!

Klantvriendelijkheid en service zijn top

Helaas hadden we wat vertraging op de levering van onze gordijnen. Dit was geen probleem voor ons omdat we regelmatig een update hebben ontvangen zonder hier zelf om te vragen. Dit noem ik nog eens klantvriendelijkheid! We zijn erg blij met de gordijnen.

We hebben eerst een paar proefmonsters besteld om de gordijnstof te kunnen zien en voelen. Daarna de grodijnen zelf opgemeten en besteld. Proces is erg makkelijk. De levering was sneller dan dat op de website was aangegeven. Dat was dus een leuke meevallen.

Langzame bestelling

De gordijnen duurde ontzettend lang. Het was wel mogelijk om tussendoor op een prettige manier contact te vinden met 123.

Hele snelle levering en goede service ook aantal vragen gesteld en er direct goed op geantwoord Ik ben zeer tevreden en heb jullie ook al bij andere aanbevolen

Zeer klantvriendelijk en goede prijs/kwaliteit verhouding

Heel goed. Er werd goed met ons meegedacht, de klantvriendelijkheid is top. Mooi eindproduct ook. Een tip voor bij het inmeten: ga niet op het plaatje bij de instructies af maar op de tekst. Wij zijn op het plaatje afgegaan (waarbij de pijl onder de rails eindigt) waardoor onze gordijnen nu ietsje te kort zijn. Desondanks 5 sterren.

Mooie gordijnen op maat en snel geleverd

Mooi afgewerkte gordijnen, duidelijke uitleg op de website en snel geleverd.

Prima ervaring

Goede communicatie (zowel online als per telefoon) en doen wat er beloofd wordt. ~Binnen de prijs, de termijn, keurig met track&trace, goed gemaakte gordijnen. Enige puntje van kritiek: in je account is de stud van de order niet altijd even up-to-date. Dat kan wat onzeker maken. Klantenservice is echter altijd telefonisch bereikbaar en kijken het zonder meer even voor je na. Handig om te weten....

super mooi gemaakte gordijnen

ik heb ca 2 weken geleden gordijnen besteld en die zijn nu al geleverd. erg mooie stof en lichtdichter dan ik verwachtte. besteld via internet volgens de aangegeven opmeetinstructies. netjes op maat gemaakt, ze passen perfect. Ik ben erg tevreden.

Wederom geweldig!

Al vaker gordijnen bij jullie besteld, deze keer inbetweens, keurig gemaakt weer, snel geleverd. De woonkamer is er enorm van opgeknapt!

Weer top

Veel mail contact gehad en altijd netjes reactie. Dit is de 2e bestelling daar. We hebben nu een deel van de bestelling ontvangen, maar nog niet de vouwgordijnen. Ik wist alleen niet dat deze apart zouden komen. Maar dat zal vast ook goed komen. Het ontvangen deel ziet er weer goed uit.

Snelle levering, goede kwaliteit

Levering binnen de week, onderdelen spreken voor zich. Gebrek aan handleiding en schroeven voor bevestigingsmateriaal. Goede kwaliteit stof en niet lichtdoorlatend.

Mooie kwaliteit gordijnen en onwijs goed geholpen.

Online gordijnen besteld, wat ik best heel spannend vond. Maar de site maakt het je enorm makkelijk en ze hebben echt de allermooiste gordijnen ever. Heel erg blij en dankbaar voor het goede mailcontact en de kwaliteit van de gordijnen.

Goede klantenservice en snelle levering

Makkelijke website om op maat gemaakte rolgordijnen te bestellen. Fijn dat je ook kosteloos verschillende stalen kunt bestellen en dan ook nog een fijne klantenservice die je goed io de hoogte houdt van de levering.

Mooie gordijnen

De gordijnen zijn heel mooi afgewerkt, Alleen de levering heeft langer geduurd dan aangegeven.. Onze zending is 2 maal op geschoven door de firma die kwam leveren. Dit was wel jammer dat je dan 3 dagen je agenda moet aanpassen.. verder alles oke en goede communicatie

Netjes gemaakt en goede heldere levering.

Het is een mooie stof die ze gebruikt hebben en mooi afgewerkt.

kwalitatief hoogwaardig materiaal

Op maat gemaakt velours gordijn is prachtig afgewerkt; mooie kleur en hoogwaardige kwaliteit. Redelijk snel geleverd. Verhouding prijs/kwaliteit is prima

Mooie kwaliteit voor een goed prijs

De levertijd liep iets uit, maar elke keer zijn ze telefonisch goed bereikbaar om een update te geven

Goede service en wauw-kwaliteit!

Het contact/advies met 123gordijn ging via instagram. Simpel en snel. Levering ging ondanks de corona maatregelen snel. En de kwaliteit van alle velvet gordijnen is echt geweldig.

Snel, goed en makkelijk

Ze leveren snel. Website is duidelijk. Producten zijn van goede kwaliteit.

2 Blokmakerstraat

Assen 9403 VD