Super mooie stof en behulpzaam personeel!

Bij 123Gordijn op de website een mooie stof gezien, staaltjes besteld en 2 dagen later de gordijnen gekocht. Er moest nog een kleine aanpassing worden gedaan en ook hierbij ben ik heel goed geholpen.

Gekregen wat ik had besteld!

Ik had 2x een proef staal aangevraagd, die kreeg ik gratis geleverd in een prachtige enveloppe. Daardoor kreeg je al zin om ze te kopen! Bestellen gaat makkelijk en ze waren snel binnen.

Goed, snel en mooi!

Bestellen ging makkelijk, levering was prima en een mooie kwaliteit.

Prachtige gordijnen en snelle levering

Ik heb de lux FR gordijnen besteld in de kleur green. De kleur is prachtig en de gordijnen hebben een luxe uitstraling. Telefonisch ben ik goed geholpen met mijn vraag over voering, en de levertijd was maar 3 weken.

Snel geleverd, precies zoals verwacht

De goede ervaring begon al bij de stofkeuze - 123gordijn stuurt gratis stalen op, die pijlsnel in de bus liggen. Nadat we onze keuze gemaakt hadden en de metingen gedaan ging het bestelproces vlot, en minder dan 2 weken later hadden we onze op maat gemaakte gordijnen in huis. De bezorging werd netjes van tevoren aangekondigd, en gebeurde ook op het aangegeven tijdstip. De rail hadden we al hangen, dus gelijk de gordijnen ophangen, en heerlijk duister slapen.

mijn nieuwe gordijnen hangen keurig!

Ik ben erg blij met mijn nieuwe gordijnen, ze zijn keurig afgewerkt. Een mooie aanvulling aan mijn interieur.

Erg goed

Na het heel snel opsturen van een kleurenstaal ,per ongeluk dubbele order geplaatst. Na het versturen van de mail en vervolgens de telefoon was 1 order reeds geannuleerd. De levering van de gordijnen was binnen 3 weken. De kwaliteit van de stof en de verwerking en afwerking erg goed. Mijn complimenten !

Mooie gordijnen

Half Feb besteld, gisteren binnen gehad. Goed op de hoogte gehouden over de bestelling. De gordijnen zijn erg mooi, zware kwaliteit. Zeer tevreden.

Zeer tevreden over product en klantgerichtheid

Goed geadviseerd op basis van mijn bestelling en deze is kosteloos aangepast. Erg klantvriendelijk. Goede levertermijn.

Zeer tevreden met 123gordijn!

Het bestelde gordijn is werkelijk prachtig gemaakt. Maatvoering en afwerking zijn perfect. De levering was een klein beetje vertraagd maar daarover werd ik keurig geinformeerd. De verzending en de verpakking waren ook prima.

Mooie Gordijnen

Makkelijk te bestellen, mooie kwaliteit.

Goed product

Mooie stof en goed in elkaar gezet. Ik ben erg blij met mijn nieuwe gordijn!

Er gingen teveel dingen mis

Ik kreeg mijn bestelling maar niet, toen bleek dat de stof was afgekeurd, maar dat dat niet gemeld was. Vervolgens heb ik nog 2 keer een bericht moeten sturen waar de gordijnen bleven. heeft nog bijna 3 weken geduurd... Logistiek dus matig, Wel mooie gordijnen.

Keurige gordijnen

De gordijnen zien er prachtig uit. Ook binnen de 3 weken. Contact wordt snel beantwoord!

Duidelijk, helder, mooi gemaakt. Alles volgens afspraak

prachtige kwaliteit en keurig genaaid.

Super! Écht perfect gemaakt

De gordijnen zijn nog mooier dan we hadden gedacht! Mooie kwaliteit, professioneel gemaakt en een snelle levering.

Mooie gordijnen, snel geleverd

Ik ben zeer tevreden. De gordijnen zijn prachtig en snel geleverd. Precies zoals gedacht. Top

Wederom zeer tevreden

Heb vorig jaar hier gordijnen besteld en zeer tevreden. Nu opnieuw gordijnen besteld en snel en netjes geleverd, ze hangen perfect...heel blij mee. Voor mijn vader vorig jaar ook aantal besteld, ook deze hangen zeer mooi.

Nadat ik mijn bestelling had geplaatst kreeg ik vrij snel een mail met excuses omdat de stof niet op voorraad was. Hierdoor zou de levertijd iets langer worden. Ondanks de langere levertijd kreeg ik binnen 3 weken mijn prachtige gordijnen geleverd. De stof is precies wat ik ervan verwachtte en ze zijn erg mooi afgewerkt.

Goede prijs-kwaliteitverhouding groot aanbod

Keurig geholpen. Snel de gevraagde gratis stalen ontvangen. Telefonisch en mailcontact was deskundig en vriendelijk. En ook de levertijd was kort. Heel tevreden. Ik kan niet wachten tot de kamer klaar is, zodat ik de prachtige gordijnen kan ophangen.

Snelle service, zeer tevreden met onze vitrage!!!

Meerder staaltjes van vitrages opgevraagd, en daaruit onze keuze gemaakt. Na bestellen, binnen 2 weken thuis bezorgd. Vitrage netjes gemaakt, Wega metallic Gold. Heel tevreden met de service van 123gordijn!

Mooie website, goeie communicatie en klantvriendelijk!

Mooie kwaliteit gordijnen en een prima prijs. Heel netjes op de hoogte gehouden dat onze kleur stof niet voorradig was en het dus wat langer duurde, dat was voor ons geen probleem. Zeker een aanrader daarom ook 5 sterren, top!

Helemaal prima

Besteld en we werden goed op de hoogte gehouden.

Prima service, mooie gordijnen

Prima service, mooie gordijnen