Prachtige gordijnen!

We hebben er even op moeten wachten i.v.m. vertraging rondom het leveren van de stof. Hierover zijn we goed op de hoogte gehouden. En het wachten was meer dan de moeite waard. De gordijnen zijn mooi genaaid en de stof is van goede kwaliteit. Kortom prachtige gordijnen voor de slaapkamer van onze dochter!

Eerst had ik een paar staaltjes besteld, die waren er snel. Nadat de kleur was uitgezocht, de bestelling gedaan. Werkte ook heel makkelijk en duidelijk. Kleine 2 weken later is het vouwgordijn geleverd. Prachtig gemaakt, ik kan niet anders zeggen. In 1 woord dus: perfect!

Uitstekend!

Geweldige service en super mooie stoffen

Perfect!

Ik vond het best spannend om gordijnen via internet te kopen. Omdat ik een stof met een patroon had uitgezocht, had ik toch maar even gebeld. Ik kreeg een super vriendelijk mevrouw aan de lijn. Die heeft me alles nog een keertje uitgelegd. De gordijnen zijn keurig netjes afgewerkt, passen prima en zijn erg mooi. Plus: ze waren volgens mij binnen een 10 dagen binnen. Kortom: Perfect!

Mooie glanzende gordijnen. Goed op maat geleverd en voldoen aan mijn verwachtingen

Snelle bestelling, mooie kwaliteit

Rolgordijnen werden snel geleverd en mooie kwaliteit. Een foutje van mijn kant kon nog snel worden gecorrigeerd.

Snel en duidelijk!

duidelijke site zonder al teveel poespas waardoor bestellen erg makkelijk was! Mijn gordijnen zijn echt super mooi! Er stond 2-3 weken bij vermeld en dat klopte ook precies.

De levertijd was iets langer dan verwacht. Dit is wel heel netjes gecommuniceerd.

Snelle service en mooie producten

Het bedrijf reageer snel. Ik kreeg kosteloos verschillende samples opgestuurd. Na bestellen werd er een gemiddelde wachttijd aangegeven en ik heb mijn bestelling ruim daarvoor ontvangen. Erg fijn, we hebben nu een tweede bestelling geplaatst omdat we zo enorm tevreden zijn.

Helemaal zoals verwacht

Prachtig gordijn, levering binnen de gestelde tijd, en goede online communicatie. Precies zoals je het van een betrouwbare leverancier verwacht. Ga zo door!

Prachtige op maat gemaakt gordijnen

Wij zijn super blij met deze gordijnen. De kwaliteit is erg goed, stevig en dikke stof, precies de kleur die wij wilden! Levering ging ook keurig optijd.

Al meer dan 5 jaar tevreden

Wij hebben bijna al onze gordijnen vervangen en laten ze altijd leveren door 123gordijn.nl Binnen de gestelde tijd geleverd, ophangen en klaar. Daar kan je zelf niet tegenop.

Top kwaliteit

Ik heb mijn bestelde gordijnen zojuist opgehangen en ik ben er erg blij mee. Mooi, zwaar materiaal en volledig verduisterend. Verder was ik ook blij met de stofstalen die ik gratis kon bestellen, alles was heel persoonlijk verpakt. Zeker aan te raden!

Prima service!

Mijn ervaring met 123gordijn.nl is prima. Prettig om eerst stalen te kunnen bestellen. Bij twijfel heb ik een paar keer gemaild waarop ik snel antwoord en service kreeg. De gordijnen hangen nu mooi!

Snelle levering goed overleg.

Omdat de achterzijde die ik had besteld niet in de juiste kleur geleverd kon worden is er snel contact met mij gezocht en er volgde kosteloos een goede oplossing. Het gordijn was snel geleverd en in de juiste maat. De omschrijving van het product op de site was kloppend met wat geleverd is.

Prima kwaliteit, netjes gemaakt, keurig bezorgd.

De site wijst de weg, meetinstructies zijn duidelijk en de kwaliteit is echt prima. Netjes afgewerkt, gordijnhaakjes inclusief, mooi en kwalitatieve stoffen. De levering was vrij snel, aantal weken. Prijs/kwaliteit goed. Prima ervaring. Dank!

Hele mooie gordijnen, goede service

Voor vragen zijn ze bereikbaar. En voor een online verkoop geschikt. Proefstaal was goed en goed geholpen met vragen over voering.

Heel tevreden over het gordijn

Eerst een proefje ontvangen en daarna keurig gemaakte gordijnen ontvangen binnen de afgesproken termijn. Ik had een gordijn voor de voordeur besteld, als je die liever wat strakker tegen het plafond aan, zou ik een centimeter langerer bestellen.

Vriendelijk en vakkundig

Heel tevreden met mijn bestelde gordijnen.

Goed en snel

Prima ervaring. Prachtige gordijnen en snel in huis

Mooie kwaliteit netjes gemaakt en supersnelke levering

Voor de 2e keer een bestelling geplaatst echt wederom prima zowel produkt als levering

Snelle levertijd, fijne service

Onlangs gordijnen besteld voor mijn dochters kamer aan de hand van de zichtstalen die ik van 123gordijn had ontvangen. Het contact met de helpklantenservice was vlot en vriendelijk. Het afgesproken levertermijn werd ook keurig gehaald ondanks de extra drukte door Corona. Ik ben eigenlijk erg voorstander van 'shop local', maar dit is een heel fijn bedrijf waar ik de volgende keer wanneer ik weer gordijnen nodig heb ook zeker weer een kijkje op hun website neem.

We zijn er heel blij mee, en dat alleen op een plaatje te zien!! Maar wauw wat maakt het de woonkamer af

Hele goede service

Mooie gordijnen Service is uitstekend Als er problemen zijn wordt het direct opgelost chapo. Dit is mijn tweede aankoop ben er nog steeds heel blij mee

Super blij met onze gordijnen

Gisteren zijn onze nieuwe gordijnen van 123gordijn.nl binnen gekomen. Wij zijn heel erg blij met onze nieuwe gordijnen. De stof is van goede kwaliteit en de kleur komt precies overeen met de sample die wij hadden ontvangen. Daarnaast zijn de gordijnen perfect afgewerkt en werden zij geleverd met de haakjes er al in. Scheelde ons weer werk ;) Ook de communicatie verliep goed. Wij werden goed op de hoogte gehouden en het personeel is heel vriendelijk. Hele goede ervaring met 123gordijn.nl

2 Blokmakerstraat

Assen 9403 VD