Gordijnen hangen mooi.. Keurig afgewerkt. Fijn dat ik meerdere proefstaaltjes heb gekregen.. Ben erg blij met de geleverde gordijnen..

mooi en netjes afgeleverd

Ik ben erg blij met de gordijnen. Eerst sample stofjes besteld en daarna de order geplaatst. Erg mooi afgewerkt en netjes verpakt. Ook nog eens optijd geleverd!

Goede kwaliteit

Mooie gordijnen, goede maat en makkelijk op te hangen.

Goede kwaliteit

Makkelijk te bestellen, wel eerst doorlezen hoe je moet meten maar ook dat gaat vlekkeloos.

Duidelijk, snel en betrouwbaar webwinkel.

Ik heb meerdere gordijnen besteld en ik ben zeer tevreden met de kwaliteit van de gordijnen. Mijn vragen waren snel beantwoord en stalen kwamen heel snel in de post. Ik zal dit webshop aanbevelen aan mijn vrienden.

goede kwaliteit ,juiste levering, juiste maat, juiste kleur, snel geleverd

goed geholpen, goed advies, keurig.

Super mooie gordijnen!

Prachtige koperkleurige met metallicdraad gordijnen besteld voor onze nieuwe slaapkamer. En ze hangen echt prachtig! De kleur past zo mooi bij de rest van de slaapkamer en de maat is perfect! Levering was binnen 10 dagen, echt top!

Prachtige gordijnen ontvangen!

Goede service, prima communicatie en natuurlijk erg blij met mijn mooie gordijnen. Netjes afgewerkt, prima bijpassende voering van mijn gordijnen. Mooie stof! Super tevreden

Super mooie gordijnen!

Na ontvangst van een proefstukje de stoute schoenen aangetrokken en online gordijnen besteld. Niet eerder gedaan, maar het resultaat is erg goed. De gordijnen zijn qua kleur en stof zoals verwacht en hangen erg mooi. Ik had aangegeven dat ik graag levering op zaterdag zou willen en op zaterdag werden ze ook geleverd. Goede service van 123gordijn. Mocht ik weer gordijnen nodig hebben dan zal ik zeker weer bij 123 gordijn bestellen. Een heel goed alternatief nu alle winkels dicht zijn.

Snelle levering van de gordijnen en netjes op maat gemaakt. De volgende keer vraag ik wel een kleurstaal, de gordijnen vielen wel heel erg rose uit, ik had ze meer rood-rose verwacht.

Perfect op maat.

Ondanks eventuele langere levertijd ivm lockdown etc, binnen 2 weken onze gordijnen ontvangen. Hangt prachtig en perfect op maat gemaakt!!

Goed hoor

Prima prijs kwaliteit!

Snelle levering en mooie kwaliteit gordijnen.

Goede levering

Snel en goede levering.

Prima gordijnen en goede service

Mijn ervaring is helemaal goed. Het gordijn valt iets lichter uit dan ik had verwacht op basis van de foto's. Maar de maat is goed, nette stof en goed gevoerd. De stof werd later geleverd dan verwacht maar ik werd hierover, en de reden hiervoor, goed geinformeerd.

prima!

Al eerder gordijnen besteld, goed gemaakt, fijn ook dat je een staaltje kunt bestellen! Snel geleverd en mooi genaaid ook.

Mooie gordijnen goede prijs

Zoals mijn titel luidt.

Pas op!!

Ik heb recent gordijnen besteld bij deze partij. De gordijnen kwamen in een totaal, maar dan ook totaal andere kleur binnen. Ik begrijp dat de online informatie een beetje kan afwijken. Maar zo’n groot verschil had ik niet verwacht. Ik heb dit gemeld bij de customer service en kreeg alleen een verwijt te horen dat het stom was van mij dat ik geen samples had aangevraagd en dat het mijn eigen schuld. Dit gebeurde op een ronduit onvriendelijke en belerende toon, men probeerde er ook nog een slaatje uit te slaan want voor een korting van 10 of 15% wilde me wel nieuwe gordijnen leveren?!! Als je service zoekt ga dan niet naar deze partij. Maar ga dan naar Veneta oid. Misschien een paar tientjes duurder, maar dan heb je deze kopzorgen niet. Uit de buurt blijven van deze partij dus!

Veel keuze, snel en netjes

Ik had eerst een proefstofje besteld die had ik met 2dgn in huis. De gordijnen waren ook eerder binnen dan ik had verwacht! Ook zien ze er netjes uit. Echt waar voor je geld.

makkelijke website, snelle levering goede kwaliteit

voor de eerste keer 123gordijn gebruikt als test voor overige bestellingen. gordijn is goed gemaakt en geheel volgens afspraak. dus duidelijk het geld waard. verbeterpunt: zorg dat er ook evt lood ingebouwd kan worden in onderzoom om gordijn te verzwaren. Dan kan de klant kiezen om dit mee te nemen.

Heel blij met de stof en kleur

Blij met vouwgordijn velvet peacock. Kreukt alleen een beetje bij omhoog doen, heeft wellicht met nieuwheid te maken. Mooie stof en goed verduisterend. Maten klopten precies.

Mooie gordijnen en snelle service

Voor de 3e keer gordijnen besteld. Altijd zeer tevreden over de service. Er wordt goed advies gegeven en de levering is snel.

Mooie gordijnen

Helemaal blij met de service en de geweldig mooie gordijnen

Goede kwaliteit, gordijn zoals afgebeeld

Gordijn ziet er goed uit. Afmetingen zijn ook zo als aangegeven. Als verbetering: Ook gordijnrails gaan verkopen, door de lockdown was het nu lastig aan rails te komen, zou makkelijk zijn als dit in één bestelling meegenomen kan worden. Ook zou het wel leuk zijn als tussen door nog een statusupdate gegeven zal worden.

Wij zijn erg tevreden met onze keus voor 123Gordijn.

Eerst hebben we een staal van het gordijnstof aangevraagd. Dat werd vlot geleverd. Vervolgens hebben we enkele vragen gesteld over het opmeten t.b.v. de bestelling, wat ook snel werd beantwoord. De bestelprocedure is betrekkelijk eenvoudig en de wachttijd t.b.v. productie is alleszins redelijk. De verzending heeft slechts 1 dag in beslag genomen. Inmiddels hebben we beide gordijnen ontvangen, waarover we erg tevreden zijn.

2 Blokmakerstraat

Assen 9403 VD