Zeer tevreden!

Proefstaaltjes aangevraagd van 2 stoffen, die waren snel in huis samen met een leuke kortingscode. Gordijnen besteld maar een dag later erachter gekomen dat de door ons opgegeven maten toch niet helemaal correct waren. Gelukkig was de klantenservice goed bereikbaar en kon dit nog worden aangepast. Gordijnen snel verstuurd, prima verpakt en zijn nog mooier dan verwacht. We zijn er erg blij mee.

Ik kreeg gratis proefstaaltjes opgestuurd en zag dat de kleur perfect was. Gelijk gordijnen besteld, maten zijn makkelijk op te meten,staat goed op site beschreven. Na 2 weken al in huis, ze zijn prachtig. Echte aanrader!

goede kwaliteit, en snelle service

Deze week de gordijnen ontvangen, veel sneller dan verwacht. Gekocht met kerstmis en op 6 januari al binnen. De kleur van de stof is echt mooi, en ook het stikwerk ziet er goed uit. Voor de verzending wordt je goed op de hoogte gehouden. Ik ben zeer tevreden.

Voldoet aan de verwachting,de maten klopten en snel geleverd. Het enige minpunt,geen bericht toen het pakket verstuurd werd. In mijn account bleef het in verwerking. En in 1 keer waren ze er

Heel mooi!

Prachtige gordijnen die de kamers helemaal af maken! Verduistering werkt ook perfect.

Vriendelijk en duidelijk

Verkeerde bestelling gedaan. Kan gebeuren. Duidelijke uitleg wat ik verkeerd deed. Goed geholpen, mooie korting en wacht met spanning op de levering.

Goede communicatie en perfecte uitvoering! Heel tevreden!

Probleem wordt opgelost

Na contact gehad te hebben met het bedrijf is mij duidelijk geworden dat het probleem van slechte levering niet hen aan te rekenen is. Gordijnen kwamen alleen verpakt in een zak aan, maar hebben wel in een doos gezeten heb ik begrepen. Er is inmiddels aangeboden de zeer gekreukte gordijnen te laten ophalen en te stomen. Toch nog een tevreden klant uiteindelijk.

Snelle en goede service

Mooie gordijnen en snelle service. Voor herhaling vatbaar.

Prachtige gordijnen

Ruime keuze aan gordijnen, goede communicatie, vlotte levering

Snelle levering van mooie gordijnen!

Handig dat je gratis proefstalen kunt bestellen. Daarmee kon ik snel een leuze maken. Het bestelproces was makkelijk en snel te doorlopen en het belangrijkste: de gordijnen werden snel geleverd!

Snel!

Zowel de staaltjes als het uiteindelijke op maat gemaakte gordijn waren erg snel binnen en het ziet er súper mooi uit.

Heel makkelijke besteltool op de website, supersnel

Voor meerdere huizen bestelde ik al gordijnen bij 123... En ben gewoon elke keer zo tevreden. Zo mooi afgewerkt, en handig die stalen vooraf. En gordijnen in 2 weken lezen is echt een unicum. En echt, die bedrijven als Kwantum en dergelijke lijken goedkoop maar uiteindelijk kwamen ze soms zelfs duurder uit dan 123.... En dan zit een vriendinnetje al 7 weken te wachten op haar gordijnen van zo'n bedrijf. Sowieso fijn om een nederlands bedrijf te sponsoren dat kwaliteit, vriendelijkheid, persoonlijke service biedt. En passie voor het werk. Dit is geen fake review, ik meen dit echt en het is oprecht. :-)

Vriendelijk, snel en goede producten!

Supersnelle levering - binnen 3 weken, zelfs in drukke tijd voor kerst en ondanks de pakket-bezorg drukte. Gordijnen zijn mooi afgewerkt en de stof is prachtig. Het opvragen van proefstalen is een aanrader!

Levering was snel; het product was goed.

De website was voldoende duidelijk; daardoor waren er geen verrassingen toen het gordijn arriveerde; voor een product dat op maat gemaakt wordt was de levering heel snel.

Perfect!

Goede site, fijn dat je proefstukjes kan ontvangen. Snelle en leuke reactie op vragen. Levering volgens afspraak en een prachtig gordijn. Helemaal naar verwachting!

Mooie gordijnen en geweldige service.

Vorig jaar gordijnen en vouwgordijnen besteld en we waren zeer tevreden. In november opnieuw vouwgordijnen besteld voor dezelfde ruimte in dezelfde stof. Ik kon dit zelf niet online bestellen, omdat het zeer kleine ramen zijn, maar na overleg met Sabine was het toch mogelijk. Inmiddels hangen ze en wederom zeer mooi. Ik kan 123 gordijn aanbevelen. Vraag een proefstaaltje aan, dit sturen ze snel op, en voor persoonlijke ondersteuning kun je altijd bellen.

Snelle en goede communicatie en advies via de mail. Keurig afgeleverd En als eindresultaat prachtige gordijnen, netjes afgewerkt

Snelle levering en mooie kwaliteit

Snelle reactie op mail, mogelijkheid tot het bestellen van proefstalen en gordijnen zijn op de afgesproken tijd bezorgd en zijn van erg goede kwaliteit

Snelle, nette levering

De stalen van verschillende gordijnen ontving ik zeer snel. De keuze was toen snel gemaakt en de bestelling online ging heel makkelijk. Binnen 3 weken is mijn gordijn keurig geleverd en hij is prachtig en perfect op maat!

Goede kwaliteit en service

De gordijnen kwamen werden eerder dan verwacht geleverd en de gordijnen zien er mooi uit. De klantenservice was ook heel behulpzaam.

Prima kwaliteit vitrage, vlotte levering, top

Zeer vlotte levering en prima kwaliteit, echt een aanradar

Hele mooie velvet gordijnen besteld en ze zijn precies hoe ik had gedacht! Ook de service is super, ik wilde graag zwarte ringen en dit was geen enkel probleem!

Het gevoel dat het niet beter kan = TOP

Zeer mooie stof en fijne afwerking!

Zeer mooie gordijnen!!

Mooie gordijnen, snelle levering. En bij vragen krijg je snel een reactie.

2 Blokmakerstraat

Assen 9403 VD