Snelle levering en mooi product!

Doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen!

Goede communicatie, ook als het wat tegenzit. Uiteindelijk ‘probleempjes’ goed opgelost en prima levering. De gordijnen hangen nu en ik ben er blij mee. Kleur en stof conform stalen. Netjes afgewerkt ook.

Soepelvallende gordijnen op maat gemaakt

De nieuwe, mooi gekleurde gordijnen hangen prachtig! De stof is soepel en van duurzaam materiaal gemaakt.

Mooi en goede kwaliteit

Voor de tweede keer hier gordijnen besteld. Weer van prima kwaliteit en ziet er super uit! En bovendien een heel ruim assortiment waar je altijd slaagt.

Mooie gordijnen en snelle levering

Aanrader. Mooie gordijnen in alle maten te bestellen!

prima service

prima service fijn dat er kleurenstalen zijn

Goede en snelle afwikkeling

Geweldige godijnen

Mooie gordijnen, snelle levering, zeer tevreden.

keurig afgewerkt, mooie kwaliteit, zorgvuldig verzonden

Heb gordijn besteld bij 123gordijn

Correcte maten, gordijnen vallen heel mooi, snelle levering, kortom: erg tevreden.

Mooie gordijnen

Mooie gordijnen

Geweldige service

Erg blij met mijn gordijnen! Hele goede service, kon ze telkens berichten met vragen en kreeg er heel snel reactie op!

Duidelijke site & mooie gordijnen

Bestellen bij 123 gordijn ging heel makkelijk. Duidelijke site waar alles goed uitgelegd werd over meten, stoffen en wave gordijnen die ik graag wilde. Ook gratis staaltjes gekregen, zelfs meer dan ik uitgekozen had. Ik had voor zaterdagservice gekozen, maar de gordijnen werden helaas op maandag bezorgt. Gordijnen zien er mooi uit en ik ben er blij mee!

Gewoon goed en OK

Alles goed en in orde.

Makkelijk zoeken, breed assortiment

Ook voor extra lange rolgordijnen kan ik hier terecht. Hele goede after sales. Prima kwaliteit.

Top gordijnen, prima service, hoge kwaliteit, nette prijzen.

Op onze zoektocht naar thermische, lichtdichte en zonwerende gordijnen kwamen we uit bij 123gordijn.nl Service is erg goed; omdat je toch de juiste kleur en stof wil zien en voelen, kun je gratis en vrijblijvend meerdere staaltjes bestellen om thuis te bekijken wat bij jou het beste past. Omdat wij toch twijfelden hebben we telefonisch contact gezocht met Dominique die n.a.v. onze wensen precies die staal opstuurde waarvan we ook de gordijnen hebben laten maken. Prijs viel ook alleszins mee (ook weer in verhouding met andere bedrijven...) Met de juiste meetinstructies op de site, meet je gemakkelijk jouw juiste maten op ( volg je dit, kan het niet mis gaan). Gordijnen zijn netjes na 2 weken bezorgd en nadat we ze hebben opgehangen bleek dat ze mooi strak voor de ramen hingen, geen kreukels ! (was een veelvoorkomende klacht bij andere bedrijven...) en inderdaad: lichtdicht: heerlijk in het donker slapen vanaf nu. Dank je wel 123gordijn.nl voor deze prachtige gordijnen!

Erg goed

Mijn vragen werden snel beantwoord en de grodijnen zijn heel mooi

Mooi product, van een goede kwaliteit.

We zijn zeer tevreden over de afhandeling en het product zelf.

Snel geleverd, nette gordijnen

Via WhatsApp contact gehad met mederwerker, heeft goed geholpen. Via de post kleurstalen, voering en molton gekregen. Met een week waren de gordijnen al geleverd, nog sneller dan dat ze beloofd hadden. Mooie dikke fluwelen gordijnen, dempen het geluid van buiten iets. Waren precies goed op maat.

Prima rolgordijnen

Bestelling voldoet helemaal aan de verwachting. Prima service en snelle levering.

Heel goede communicatie Prachtig product Prachtig eindresultaat

Zo makkelijk en het resultaat is zo mooi!

De site werkt heel makkelijk en doordat het zo duidelijk staat uitgelegd, passen de gordijnen ook heel erg goed. Ook superblij met het resultaat!

Geweldige persoonlijke service en mooie gordijnen

Na mijn bestelling kreeg ik bericht dat levering lang kon duren ivm een weeffout in de stof. Balen, want vlak voor kerst zonder gordijn is niet fijn. Maar wat een super goede, persoonlijke service volgde! Heel sympathieke mails van Dominique, meedenkend, oplossingsgericht. Ik kreeg noodgordijnen in bijna dezelfde kleur toegestuurd. De bestelde gordijnen volgden niet eens zolang daarna. Niks onpersoonlijk dus, bestellen via internet: je bent hier zeker geen nummer, maar krijgt waar voor je geld. Ik ben fan :)

Goed en snel geholpen en geleverd.

Na de aanvraag van stalen kregen we er extra opgestuurd wat uiteindelijk een andere keuze opleverde dan we oorspronkelijk wilden. De vragen die we hadden werden heel snel beantwoord en omdat de feestdagen net na de aanvraag waren werden we netjes op de hoogte gebracht dat ivm vakantieperiode de levertijd iets later zou worden. Al met al een hele prettige ervaring dus!

2 Blokmakerstraat

Assen 9403 VD