Snelle service en erg toegankelijk!

Op afstand wordt prettig meegedacht en ondersteund in de keuze door de mogelijkheid van gratis proefstaaltjes en duidelijke instructies over het opmeten en de toelichting bij de keuzeopties. Dat geeft het gevoel dat de hulp toch dichtbij is!

Gordijn is heel mooi gevoerd en keurig genaaid, ook keurig afgeleverd.

Het gordijn is heel mooi van kwaliteit, is keurig in een bijpassende kleur gevoerd. Het naaiwerk ziet er ook heel goed uit. De levering duurde iets langer dan gepland maar van iedere stap van wat er met het gordijn gebeurde werden we op de hoogte gehouden. Daarvoor mijn complimenten.

Op tijd geleverd en ziet er erg netjes uit.

Snelle levering van de proefstalen en snelle reactie op mijn mail met vragen.

Snel en makkelijk te bestellen, top product

Site werkt prettig en het is hierdoor eenvoudig om een product te bestellen. Het resultaat wat we thuis gestuurd kregen was een prachtig gordijn wat precies goed was. Erg blij met het resultaat

Prachtige gordijnen met goede service

Erg tevreden. Je wordt goed geinformeerd over het bestel en leverproces. Erg mooie kwaliteit gordijn.

Wij hebben een scheve vloer, een van de charmes van een oud huis. Na het mailen hierover (er wordt snel gereageerd op de mail) werd ons aangeraden een tekening te maken van hoe we het willen hebben en deze na het bestellen toe te sturen. Zo gezegd en zo gedaan. De stof besteld. Helaas bleek na levering van de stof bij hen dat er een weeffout in zat. Hier werden we netjes van de op de hoogte gebracht. De bestelling duurde sowieso al wat langer en hierdoor nog ietsje langer. Maar nu de gordijnen er zijn, zijn we zo blij. Het hangt heel mooi en het is zo netjes geleverd en afgewerkt. Echt prachtig! Op naar de volgende bestelling. Heel fijn dat je proefstofjes kunt bestellen.

Prachtige op maat gemaakte gordijnen ontvangen. De eerst opgevraagde staaltjes waren heel snel binnen. Op mail met vragen werd snel gereageerd , dat gaf vertrouwen genoeg om online te bestellen.

Supermooie gordijnen en mooi op maat gemaakt!

Ik kreeg deze site door via een vriendin en ben heel blij met mijn nieuwe gordijnen! Helemaal op maat en heel sfeervol!

Binnen een week mijn gordijnen al binnen! De eerste keer online gordijnen besteld, dus best wel spannend.... Maar ik heb me voor niks zorgen gemaakt want ze zien er schitterend uit, en de prijs viel ook mee. Ik kom hier zeker vaker terug!

Prachtige gordijnen en perfect op maat

Eenvoudige website en mooi vormgegeven. Ook toesturen van proefstalen waren goed.

Klantvriendelijk, zeer goed geïnformeerd en netjes afgewerkt.

Eenvoudig te bestellen met een prachtig resultaat

Het bestellen van het gordijn was een eenvoudig proces. Alles duidelijk aangegeven en uitgelegd. Na ongeveer 2 weken kregen we het product keurig thuisbezorg. Erg blij met het eind resultaat!

Mooie gordijnen. Zeer snelle levering

Blij met de gratis staaltjes. Makkelijk en duidelijk te bestellen. Zeer snelle levering. Mooie gordijnen voor een mooie prijs.

Very well made and fast delivery! great customer service!

The material was very well matching the pictures on the website and better! The online chat customer service was very helpful and responsive. The curtains are well made and material very nice quality.

Snelle service, mooie gordijnen op maat

De stalen en gordijnen werden erg snel en volgens afspraak geleverd. Het is in tegenstelling tot concurrenten geen anonieme site, maar een bedrijf dat goed bereikbaar is voor vragen en je persoonlijk en snel antwoord geeft op je vragen. Ik ben positief verrast, zowel door de persoonlijke service als door de kwaliteit van de geleverde producten.

Goed produkt en prima service

Een wat late reaktie, daar ik de gordijnen al een paar weken in huis heb, maar eerst moest er geverfd worden haha. Prachtige gordijnen, Ik ben er zeer blij mee, Mooi op afgesproken tijd geleverd. Bij vragen stellen, goede service. Betrouwbaar. Als ik weer gordijnen moet bestellen zal ik zeker eerst weer bij 123gordijn.nl kijken. Veel keuze. Groet Liesje

Goede en snelle service

We zijn goed geholpen toen we een vraag hadden en het gordijn is vervolgens snel geleverd!

Snelle service en gordijnen helemaal naar wens

Opgevraagde kleurstalen waren snel én op een leuke manier verstuurd. Meetinstructies en bestelproces was duidelijk. Leuk dat er bij een eerste bestelling korting werd gegeven. En toen de gordijnen ook nog na 1 week al binnen waren en perfect op maat kon het niet beter. Thx 123Gordijn.nl; ik ga jullie ook aan mijn kinderen en vrienden aanbevelen!

Prima kwaliteit en opgegeven maatvoering klopte.

Mooie rolgordijnen die makkelijk te monteren zijn. Goede kwaliteit. Tevreden met de service.

Erg tevreden. Snel en makkelijk besteld

Erg tevreden met mijn bestelling bij 123gordijn. De stof komt precies overeen met de website. Via de website is het makkelijk en snel om te bestellen. Het duurde wel 2 weken voordat het gordijn geleverd werd, dat was een beetje jammer. Maar het was het wachten waard. Het gordijn is mooi gemaakt en het is goede kwaliteit

Mooie kwaliteit, heel mooi gemaakt en snel geleverd.

Ik moest veel gordijnen bestellen. Met de stalen die zijn opgestuurd wist ik al snel wat ik wilde. Alles digitaal, handig maar ook spannend. Toch met app contact even alles nagelopen. Daar was nog een extra goed advies uitgekomen. Ik ben heel blij met het resultaat. Mooie kwaliteit en heel snel geleverd.

Geweldige stof, perfect op maat gemaakt!

Na eerst proefstalen te hebben besteld waren we nog niet overtuigd. Op verzoek kregen we meer kleuren en grotere stalen opgestuurd, goede service! De stof waren we snel uit, het moest een "velvet" worden. De kleur was toch echt lastiger. We hebben goede service ervaren en de gordijnen zijn erg mooi geworden. Op verzoek ook de reststukken stof meegekregen, leuk voor b.v. een kussen.

Intuïtief

Makkelijk bestelling te plaatsen door gebruiksvriendelijke interface

Echt heel erg blij mee

Ik heb gordijnen besteld voor bij de voordeur, we hebben erg veel tocht wat door het kattenluikje en langs de kiertjes doorkomt langs de deur, tochstrip hielp niet genoeg. Ik heb gekozen voor kappa lollet blue met een thermische voering. De gordijnen zien er echt luxe uit, en de stof voelt super mooi aan. Door de voering is het zwaarder en steviger maar voelt toch erg licht aan en dus niet te zwaar voor de roede. Ben echt heel erg blij mee! Je krijgt ook een groot genoeg stuk stof als je een proefstukje besteld.

Kwalitatief goed, bereikbaarheid slecht

Ik ben erg tevreden met de kwaliteit van de gordijnen en confectie. Snelle levering. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Prettig om de mogelijkheid te hebben staaltjes te bestellen, ook deze worden snel geleverd. De bereikbaarheid is slecht. Nauwelijks bereikbaar via telefoon, geen reactie op e-mail of ingesproken voicemail.

2 Blokmakerstraat

Assen 9403 VD