Zeer tevrededen

Kleur komt overeen met foto's, snelle makkelijke service

Goede kwaliteit, snelle levering

Gordijnen besteld, binnen een week geleverd. Gordijnen zijn prachtig geworden.

Mooi!

Heel mooie afwerking, snel geleverd en goede kwaliteit!

Hele fijne ervaring met 123gordijn

Goede informatie, fijn telefonisch contact Levering ietsje later dan normaal, omdat de stof te laat binnen kwam, maar ook daarover goed geïnformeerd. Gordijnen hangen prachtig, maar ruiken heel erg naar ?? Vreemde geur in huis, vraag me af wat ik daarmee kan doen. Maar zeker heel tevreden over de service van 123gordijn Paula slot

Positief

Gordijnen zijn mooi, en naar verwachting. Alleen wel wat stug door de dikte van de 2de stof, ter verduistering omdat het een slaapkamergordijn is. Heel fijn om vooraf een staaltje gratis opgestuurd te krijgen, dan hielp mij om de keuze te maken.

Goede service aan de voorkant, goede kwaliteit en snelle levering.

Goede en snelle communicatie bij vragen in het bestelproces. Vervolgens duidelijke communicatie over de levering en een goede kwaliteit.

Topkwaliteit en goede service

Ik heb gordijnen besteld en deze werden al na een week bezorgd. De gordijnen zijn van topkwaliteit en geven een zeer luxe uitstraling. Ook heb ik wat vragen gesteld via WhatsApp, waar ik snel en duidelijk antwoord op kreeg.

Lekker makkelijk gordijnen te bestellen

Eerst een paar verschillende staafjes bestel en tijdig en gratis ontvang. Hierdoor konden wij de keuze goed maken.

Snel geleverd en topkwaliteit

Prima manier van online gordijnen te bestellen. Eerst gratis monsters opgevraagd, gordijnen geselecteerd en besteld. Levering was snel en kwaliteit is top. Volgende keer weet ik het adres voor mooie gordijnen weer te vinden. Tip voor anderen: De monsters zijn heel nuttig. De website geeft toch minder goed beeld van de stof.

Goed en correct behandeld.

Goed product geleverd ben zeer tevreden.

Reeds 2maal besteld naar volle tevredenheid. Ik werd vooraf en tijdens het proces heel goed geinformeerd. Ook toen er een probleem met de te leveren stof was. Super opgelost!

Enorm tevreden

De stof heeft precies de juiste kleur Gordijnen zijn netjes gemaakt en keurig verpakt afgeleverd. De gordijnen maken mijn huisje gezelliger

Voor herhaling!

Langere levertijd dan aangegeven op de site. Dit werd via mail op een vriendelijke manier uitgelegd, en ik werd, ongevraagd, steeds op de hoogte gehouden van de stand van zaken. Top communicatie dus, Uiteindelijk ook nog ineens een onverwachts bloemetje. :-) Goede kwaliteit stof, netjes genaaid, goed verpakt. Kortom: echt blij mee!

Goede service, leuk contact.

In eerste instantie gewenste stof niet volledig op voorraad. Prima geholpen en snelle levering na andere keus.

best wel lange leertijd verder is alles goed geregeld 8 u lange

Heel blij mee

Ik ben erg blij met onze nieuwe gordijnen. Ze hangen mooi. (Velours ocre) Echt een mooie kleur ook. Netjes opgevouwen geleverd. Een aanrader!

Prachtige gordijnen!

Ik ben erg blij met mijn gordijnen! Ze hangen sinds gisteren in de kinderkamer, kamerbreed en van plafond tot de grond. Het zijn velours gordijnen (Super Velvet River), mooie dikke stof, prachtige grijsblauwe kleur. De kleur is gelijk aan de staal die ik eerder ontving (maar anders dan op de website). Ze zijn gevoerd met lichtdichte voering en ze zijn dus ook werkelijk lichtdicht. Ik koos voor een enkele plooi en dat is helemaal prima. Ze worden standaard 2 cm korter gemaakt (zodat de stof mooi valt) maar ik heb bewust 2 cm extra opgegeven zodat de gordijnen de vloer raken - ik wilde aan de onderkant geen kieren. Ben erg tevreden met het resultaat en de lengte. Ik moest wel even geduld hebben; had ze een maand na bestelling in huis.

Enthousiast, dol gelukkig met resultaat :D

Yes! De gordijnen hangen inmiddels een weekje. Het was liefde op eerste gezicht, onwijs mooie en volle gordijnen. Het motief is prachtig en past perfect bij natuurlijke stijl, ook al veel complimenten gehad. Verder vond ik de opmeet-instructieduidelijk en klantvriendelijk. Gelukkig met de voering, de gordijnen zorgen (duidelijk voelbaar) voor beter klimaat in huis. De bezorging duurde iets langer, maar daar ben ik netjes van op de hoogte gebracht. Ook kon ik vooraf al kiezen voor zaterdaglevering, super handig! Echt alleen maar enthousiast met het resultaat

Heel blij met onze gordijnen, goede kwaliteit en mooi gemaakt!

Goede kwaliteit gordijnen en een hele snelle levering

Goede kwaliteit gordijnen en een hele snelle levering

Prima gordijnen

Gordijnen werden binnen 15 dagen geleverd. Mooie kwaliteit stof, goed genaaid. Stof kwam precies overeen met het staaltje dat eerst opgestuurd was.

Gordijnen netjes gemaakt en geleverd

Wel hadden we toch zo gemeten dat de gordijnen 1cm te smal waren. De meetinstructies nog eens nagekeken op de site en het leek dat die gewijzigd (duidelijker) waren. Ook hadden we voor de twee gordijntjes 1x het kettinkje rechts en 1x links besteld, we kregen 2x rechts. Ook zijn de kettinkjes van verschillende lengtes waar we die gelijk hadden gehouden. Tot slot, zouden de gewichtjes wat zwaarder kunnen.

Super gordijnen

Hele mooi (vouw)gordijnen die erg mooi gemaakt zijn, ook een heel mooi systeem. Erg makkelijk op te hangen en goede website om makkelijk te kunnen bestellen. Keurig bezorgd! Heel blij mee!

Super vriendelijk, super aflevering, super mooie gordijnen!

Even opmeten mooi stofje uitzoeken 3 weken later super mooie gordijnen thuis! Wij zijn heel tevreden met het eindresultaat.

Netjes gemaakt, precies volgens bestelling.

Levertijd iets langer dan verwacht maar was geen probleem. De gordijnen zijn precies wat we ervan verwachtten.

2 Blokmakerstraat

Assen 9403 VD