123 gordijnen raad ik aan.

Vlotte service en mooie stoffen en perfect gemaakt !!

Fantastische gordijnen

De tweede keer dat wij bij 123gordijn bestellen. De eerste keer lichtdichte En gevoerde vouwgordijnen. Helemaal naar wens, maar we hebben er destijds wel lang op moeten wachten. Dat was deze keer anders. De lichtdichte gevoerde gordijnen, zijn binnen 2 weken geleverd en wederom naar 100% tevredenheid.

Juist correct goed

Juistbgeholpen. Makelijk besteld.

Zeer duidelijk en supermooi gemaakt

Vlotte service en mooie stoffen en perfect gemaakt !!

Vrij lange levertijd en stinkende gordijnen

Gordijnstof moest besteld worden en daardoor duurde het 3-4 weken tot de gordijnen kwamen. Ze stronken enorm, mijn zoon kon niet in de kamer slapen. Uiteindelijk hebben we de gordijnen weer verwijderd. Geen reactie van 123gordijn waar we iets mee kunnen zo ver.

Makkelijk bestelproces

Eenvoudig alles te bestellen. Veel keus. Mogelijkheid voor samples. Website adviseert om gemeten hoogte -2cm te doen.. maar dat zou ik niet doen. Ik heb -1cm gedaan en nu is mn gordijn net iets te kort helaas.

Zeer veel vertraging en slechte bezorging

Mooie producten, ontzettende vriendelijke klantenservice met heel snelle reactietijd. Echter hebben wij voor dit bedrijf gekozen o.a. vanwege de korte levertermijn. We hebben de levertijd vooraf nog telefonisch geverifieerd omdat het ging om bijna 6meter lange gordijnen die met een bouwsteiger moesten worden opgehangen. We moesten dus zeker weten dat de levering op tijd plaats zou vinden. Uiteindelijk is de levering zes weken vertraagd, wat wij ook pas na de oorspronkelijke leverdatum hoorden na zelf navraag te hebben gedaan. Toen de gordijnen uiteindelijk geleverd werden zijn deze door de bezorgdiensten voor een dichte deur achtergelaten. Zeer betreurenswaardig. Ondanks de snelle communicatie op onze vragen, zijn we erg teleurgesteld in de gang van zaken en heeft het ons een hoop extra gedoe gekost.

Positive gold gordijnen

Echt supermooie gordijnen! (Positive Gold velvet). Heel chique en erg netkes afgewerkt. Ondanks Corona nog erg snel geleverd en netjes verpakt ( geen kreuk) Ook top klantenservice dat het mu iets lanher kon duren en ik ze kon annuleren als ik niet even kon wachten. Blij dat ik een weekje langer heb gewacht

Goede kwaliteit en service!

Gordijnen hangen perfect! Snelle levertijd en precies goed op maat gemaakt. Tevens vind ik de service van de vooraf ontvangen staaltjes perfect! Je krijgt ze snel binnen en als dank nog een extra korting als je uiteindelijk besteld.

fantastisch en snel

Het is een lastige klus om gordijnen uit te zoeken. Je kijkt er toch jarenlang tegenaan en een miskoop is snel gedaan. Het proefstukje stof dat we bij 123 gordijn konden aanvragen was ideaal. Wij hebben slechts 3 kleuren in huis: wit, zwart en rood en we wilden graag rode gordijnen, maar wel de juiste kleur rood. Het proefstukje kwam en het was de perfecte kleur. Gordijnen opgemeten, besteld en met 8 werkdagen in huis. En ze zijn fantastisch, goede kwaliteit en het was een kwestie van ophangen en klaar. Wij zijn dik tevreden.

Heel blij mee

Weer heel blij met de gordijnen.

Ik ben positief over 123gordijn

Ik ben tevreden over mijn bestelling. De gordijnen zijn Bij 2 ramen misschien wel iets te lang. Dat is jammer. De bestelling redelijk snel ontvangen.

Prima gordijn!

Vinde - Dusty grey gordijn voor de logeerkamer besteld. Erg mooi! Het is wel aan te raden om hem eerst een aantal dagen te binden zodat hij uiteindelijk mooi valt.

2e keer besteld en weer helemaal TOP!

De eerste keer heb ik gordijnen voor de kamer van mijn dochter besteld. Hierover was ik zo tevreden dat ik nu gordijnen voor de hele woonkamer besteld heb! Het is ideaal dat je eerst gratis staaltjes kunt ontvangen en alles rustig kunt bedenken. Prijs kwaliteit is top! Ik blijf hier bestellen.

Service ok!

De gordijnen zijn mooi en mooi gemaakt! De service was na wat gemaild toch wel goed!! Een aanrader!

Mooie gordijnen, snelle levering

Prettig en snel contact bij vragen

Mooie stoffen, en goede levering

Mooie stoffen en afwerking, goed op maat gemaakt en levering goed te volgen

Goed geholpen

Goede informatie verkregen

Super service !!!

Top medewerkers, zeer snelle levertijd, ze doen wat ze beloven.

Snel makkelijk en goede service

Goede service en mooi product

Ik ben tijdens het bestelproces zeer vriendelijk, snel en goed geholpen. De gordijnen voldoen aan mijn verwachting en hangen er mooi bij.

Super blij

Makkelijk te bestellen. Mooie kwaliteit. Snel geleverd

Vorig jaar onze gordijnen gekocht! Heel tevreden en blij mee. Afgelopen week dacht ik ze te kunnen wassen en dit ook gedaan. Niet te heet en een korte was gedaan. Na het ophangen schrok ik enorm; ze waren zo’n 7 cm gekrompen. In overleg via de mail de gordijnen retour gestuurd en in het Atelier mocht ik ze kosteloos laten vermaken! Vandaag weer ontvangen en ze hangen er weer super bij!

Tot nu toe goed ( pas ontvangen )

Een tip hetgeen ik wellicht handig zou vinden: De wasvoorschriften; ze staan er nergens bij noch op uw site noch bij uw geleverde gordijnen, dus hier zal ik nog eens voor moeten bellen. Maar voor de rest: Hartelijke dank!

Snelle levering, duidelijke uitleg, mooie gordijnen

Heel fijn om op voorhand een paar proefstukjes te kunnen ontvangen, om zo een goede keuze te kunnen maken welke stof het mooiste is. De uitleg op de site is duidelijk, waardoor zelf inmeten en bepalen wat er precies nodig is, heel gemakkelijk is gegaan. De gordijnen zijn precies wat we ervan verwacht hadden, heel tevreden mee!

2 Blokmakerstraat

Assen 9403 VD