Netjes afgewerkt en vlot geleverd!

Babykamer gordijnen besteld bij 123gordijn.nl. Eerst netjes een sample ontvangen en daarna besteld. Gordijnen hangen er na levering keurig bij op aangevraagde hoogte. Klein verbeterpunt: sommige delen zijn behoorlijk verkreukt. De leveringstijd en de prijs zijn verder prima in orde!

Goed!

Eerst staaltjes aangevraagd en daarna bestelling geplaatst. Gordijn is keurig gemaakt en afgewerkt, volledig naar wens. Prijs/kwaliteit goed! Alleen de bezorger van Transmission had geen mail gestuurd wanneer de levering zou plaatsvinden en stond dus aan een gesloten deur. Wel snelle reactie van 123 gordijn.nl op mijn mail i.v.m. navraag levertijd. Zelfde dag nog bestelling ontvangen.

Mooie stof, handige website

Dankzij de staaltjes kan je een goeie keuze maken voor de stof. Bij onze gordijnen zitten de naden wel zeer los, hopelijk gaan ze niet te snel stuk. De afmetingen kloppen wel en dankzij het ophangsysteem heb je nog een beetje marge in de hoogte. Ik ben er wel verkeerdelijk van uitgegaan dat de thermische voering ook lichtdicht is, maar dit is niet het geval. Het staat ook niet in de omschrijving, dus op zich is het geen fout maar het zou duidelijker zijn als dit er bij zou staan.

Super mooi

Super mooie gordijnen mooi afgewerkt verduisterd mooie kleur ben blij mee caffee latte

Prachtige gordijnen, met wat kleine online aankoop frustraties

Eindelijk hadden we onze keuze gemaakt betreft materiaal en bevestiging. Helaas vielen wij midden in de vertraging betreft de Covid 19 drukte, hierdoor had onze bestelling flink wat vertraging. Toen we eenmaal de gordijnen ontvingen waren we blij en het materiaal is erg mooi, zoals verwacht. Wij hadden gekozen voor ringen en 1 ring bleek niet goed geslagen te zijn, dus er zit een gat onder, ook is de lengte korter uitgevallen dan verwacht (en we hadden een cm extra in acht genomen!). Dat is dan weer het nadeel van online aankopen, want gordijnen retouren om te laten aanpassen is niet 1,2,3 gebeurd en ook zeker niet ideaal met de huidige temperaturen. Wellicht gekomen door de drukte in het atelier vandaar de 3.5 en geen 5 sterren. Vind dat voor deze prijs wel een extra kwaliteits controle op zijn plaats wat geweest want een verkeerd geslagen ring had eenvoudig eruit gehaald en hersteld kunnen worden voor verzending. Desalniettemin ben ik blij met de gordijnen en was het vast stomme pech!

Weer perfecte gordijnen

Ik heb nu voor de tweede keer gebruik gemaakt van de service van 123gordijnen.nl en wederom met een resultaat naar wens. Netjes afgewerkt en op tijd geleverd. Top!

Perfect!

Schitterende gordijnen. Had de goede kleurkeuze gemaakt. Ze passen prachtig in mijn slaapkamer en zijn heel mooi afgewerkt. En, zelfs in deze coronatijd al na 17 dagen geleverd. Ik kan iedereen die gordijnen nodig heeft 123gordijn.nl aanraden!

Een prima zaak.

Een goede en fijne ervaring hebben wij met 123gordijnen. Fijn dat je stalen kunt bestellen. En.......ook zo snel!! De gordijnen hangen en we zijn er erg blij mee.

Prachtig gordijn

Zeer makkelijk te bestellen. Snel geleverd. En mooiiii

Goede maat en kwalitiet Aflevering zoals aangekondigd

Prima ervaring

De levering duurde erg lang ivm Corona en ik moest er veel zelf achteraan. Daarentegen reageerde ze altijd heel snel en was het contact prettig. Uiteindelijk hebben we prima gordijnen voor een goede prijs.

heel tevreden

Ik vond stoffen en kleuren die mij aanspreken, maar die ik elders niet kon vinden, en de gordijnen zijn netjes afgewerkt.

Het duurde allemaal wat langer door corona en dat is gelijk het enige punt van kritiek, de communicatie had daaromtrent wat sneller mogen zijn. Voor de rest, eenvoudig bestellen, uiteindelijke levering snel en probleemloos, mooie kwaliteit stof en afwerking tegen een hele goede prijs. Wij zijn tevreden!

uitstekend.

Mooie gordijnen, goede service, precies zoals het hoort.

Probleem goed opgelost

Had een probleem Met een besteld gordijn en is goed opgelost, bedankt.

Mooie gordijnen en goeie service

Vooraf gratis staaltjes van de stof ontvangen. Goeie prijs kwaliteit verhouding en heel blij met het resultaat.

Goede prijs-kwaliteit

Mooie gordijnen voor een goede prijs. Er waren wat leverproblemen ivm corona, maar hier werd ik tijdig van op de hoogte gebracht en kreeg regelmatig een update over de stand van zaken.

prachtige gordijnen

Wij vonden het heel spannend om zomaar op internet gordijnen te kopen. Wij zijn er heel blij mee. Het zijn prachtige gordijnen en ze zijn heel mooi gemaakt.

Mooi resultaat en goede service

We hebben meerdere gordijnen besteld. We hebben meerdere keren contact gehad met de klantenservice over de levertijd en dat verliep erg goed en voldeed aan de verwachtingen. Zeker aan te raden!

aardig product, service echter slecht

Na 5 weken hebben we uiteindelijk meerdere gordijnen gekregen. De levertijd kon niet aan voldaan worden, mogelijk door Corona. Maar tussentijds hebben we geen berichten gekregen over de mogelijke levertijd, alleen dat het mogelijk langer kon duren. Na levering blijkt dat de gordijnen erg veel kreukels hebben (zelf moeten strijken dus...) en er zijn ook afwerkingsfouten gemaakt (draden in vouwgordijn die we niet kunnen verwijderen; geen goede eindcontrole). Voor ons is dit helaas een teleurstelling qua levertijd en kwaliteit van service.

Super snelle levering en mooie gordijnen!

Ik twijfelde heel erg tussen de stoffen en hebben meerdere keren staaltjes aangevraagd. Altijd gelijk de volgende dag in huis. Ook via de chat goed geholpen! Nu de wega gordijnen, echt heel mooi!

Goede en snelle service

Ik had een kleur uitgekozen waar geen standaard voering voor was. Ze hebben netjes contact gezocht. En samen zijn we tot een oplossing gekomen.

Mooie gordijnen

De gordijnen komen vrij goed overeen met mijn verwachting adhv het staaltje.

Blij met de mooie gordijnen.

Duidelijke site met goede uitleg. Uitstekend mail verkeer. Mooie gordijnen. Zeer tevreden.

Nette communicatie en goede levering

De stof viel in het echt iets lichter uit dan op de foto. Verder alles conform verwachting en goede dienstverlening.

2 Blokmakerstraat

Assen 9403 VD