Zeer goede kwaliteit gordijnen

Goede kwaliteit van de gordijnen. De kleurstalen waren eenvoudig aan te vragen en er was makkelijk om hulp te vragen. Het enige minpuntje was dat ik niet te horen kreeg dat mijn bestelling enkele dagen vertraagd was, maar dat ik hier zelf voor moest bellen. Aan de telefoon echter netjes geholpen en de bestelling was slechts enkele dagen later in huis dan de verwachte levertijd aangaf.

Hele mooie gordijnen, super service

Bij het uitzoeken van de juiste gordijnen en overleggen van de mogelijkheden was de klantenservice snel en goed bereikbaar. Er werd goed en zeer vriendelijk meegedacht. De gordijnen zijn erg mooi geworden, zijn er heel tevreden mee!

Alles perfect...

....alles conform afspraak. Mooie gordijnen tegen een zeer redelijk prijs!

Heel blij met het resultaat

Door de corona-omstandigheden liet de bestelling wat langer op zich wachten, maar we zijn heel blij met onze nieuwe gordijnen. Mooie kwaliteit van de stof (handig dat we vooraf staaltjes konden vragen), ook de voering past heel mooi, afwerking is mooi,... Dankjewel! We hebben wel wat gesukkeld omdat we niet meteen doorhadden hoe we het gordijn moesten ophangen. Enkele instructies erbij waren wel handig geweest.

Prachtige gordijnen

Ik heb de velour gordijnen besteld voor het kamertje van mijn dochter. Ze zijn gevoerd en heel goed verduisterd. En in de kleur teal staat het heel mooi. De bezorging ging heel vlot. Wij zijn zeer tevreden.

Komt de levertijd niet na!

Ontvang geen bericht over de stand van zaken. Zouden binnen 2 weken leveren. Gebeld zou een week later worden en nu zijn ze er nog steeds niet maar iets communiceren ho maar. En via de service mail zijn ze niet bereikbaar. Heel slecht dit!

Kwaliteit goed, prijs netjes, keurig gemaakt!

Ik had 2 verschillende vitrage stoffen op het oog. Na aanvraag al de volgende dag de proefstukjes binnen om beter een keuze te kunnen maken. De gordijnen besteld na bijna 4 weken had ik ze binnen dit was iets later omdat de stof niet meer op voorraad was. Ik had de klantenservice gebeld nadat er uitgezocht was hoe het zat werd ik op de hoogte gesteld dat de stof weer binnen was en dat ik de gordijnen aan het eind van de week kon verwachten. Dit was ook zo!

Heel erg mooi

Goede service prima kwaliteit

Velours gordijnen

Mooie kwaliteit, voldoet aan verwachtingen

Gordijnen zijn naar verwachting

Goede kwaliteit en afwerking, juiste maat, geheel volgens verwachting.

Netjes gemaakt en goede kwaliteit stof

Makkelijk bestelproces. Na 2 weken al in huis.

Snel geleverd. Verder kan ik geen beoordeling geven daar het OT niet geplaatst is. Mvg

Top Service

Mijn gordijnen hebben langer op zich laten wachten, waarschijnlijk door de corona, maar ik werd netjes op de hoogte gehouden. Had een aantal vragen, hier werd binnen een dag reactie op gegeven. Vonden het een top service en ziet er prachtig uit.

Klantenservice snel, service gericht. Kreeg het gordijn binnen twee weken.

Prachtige gordijnen.

Opnieuw gordijnen besteld omdat ik zo tevreden was over de vorige. Contact over de lengte (gezien mijn twijfels) was ook prettig. Er zitten al haakjes aan de gordijnen die je ook nog kan verstellen zodat je ze zelf nog iets hoger of lager kan hangen/goed kan afstellen, heel fijn. Meteen ophangen aan de rails en klaar is Kees. De stoffen die ik gekozen had: Lichtdichte gordijnen voor op de slaapkamers> Pux White. Maken de slaapkamers heel fijn lichtdicht, scheelt ook tegen de warmte. Houd rekening met de rails, gordijnen zijn zwaar! Vallen daardoor wel heel mooi. Inbetween> Sieve-Signal white. Laten prachtig licht door maar je kan van buiten niet naar binnen kijken, ook niet in de avond met licht aan! Fijn voor overloop en woonkamer ed. Geven een luxe uitstraling aan de ruimtes vind ik.

Mooie kwaliteit en snel geleverd

Heel blij met de gordijnen voor de slaapkamer van onze dochter.

Goede service, snel geleverd.

Mooie kwaliteit stof, snelle levering, en toen bleek dat voering niet nodig was, hebben ze die er vanaf gehaald. Prima service!

prima gordijnen!

Doormiddel van proefstaaltjes die je gratis opgestuurd krijgt kun je een redelijke indruk krijgen van de stoffen. Via de telefoon zijn de medewerker bereid om mee te denken en antwoord op vragen te geven. kortom, best spannend. Mooie net afgewerkte gordijnen, ben er heel blij mee!

Zeer duidelijk en goede service

Mooi gordijn voor op de babykamer. Duidelijk hoe je alles moest opmeten en snel geleverd.

Goed product, conform verwachting geleverd

Door de gratis stalen en goede keus van de stof kunnen maken. Daarna conform verwachting geleverd.

Hele prettig en snelle hulpverlening

Ik heb heel prettig contact gehad met meerdere collega’s van 123gordijn. Ze waren, snel, hulpvaardig en geïnteresseerd. Dit ga mij direct veel vertrouwen en zin om bij 123gordijn tot aanschaf over te gaan!

Een hele goede ervaring

Goede overzichtelijke en bruikbare website. Mogelijkheid van aanvragen van meerdere voorbeeld staaltjes. Bestelling werd keurig op tijd gemaakt, geleverd, compleet, netjes verpakt.

Er was flinke vertraging wegens corona (wat uiteraard begrijpelijk is) maar toen de gordijnen uiteindelijk geleverd waren, was het zoals het zou moeten zijn. Maten correct, afwerking correct, stof correct. Hier en daar wel wat lelijke stikjes maar dat zie je nu ze hangen niet meer. Erg fijn dat je gratis proefstaaltjes kan laten opsturen, dit heeft ons enorm geholpen met de keuze!

Prachtige gordijnen en goede service

Mooie website, het bestelproces is ook makkelijk. En nu prachtige gordijnen in huis!

Product goed, service kan beter

2 Blokmakerstraat

Assen 9403 VD