Hele mooie gordijnen!

Hele mooie goudkleurige gordijnen besteld. Binnen korte tijd al geleverd. Ze staan prachtig in de nieuwe babykamer.

prima service

Ik ben goed geholpen, ook nadat bij levering bleek dat er iets mis was gegaan met éen van de gordijnen qua verwisseling van maat. Binnen een week had ik al nieuwe gordijnen, zonder probleem. ik ben ook zeer tevreden over de kwaliteit!

Goed, duurde wel lang voor ik gordijnen had (zal ook door Corona komen)

Eindelijk zijn mijn gordijnen er en ze zijn erg mooi gemaakt, stof is mooi en bereikbaarheid klantenservice is goed. Het duurde alleen erg lang voordat mijn gordijnen er waren.

Prachtige gordijnen snel geleverd

Binnen 2 weken hebben we al onze op maat gemaakte gordijnen gekregen. Het is een prachtige stof en netjes vermaakt. Twee kleine minpuntjes zijn dat de hoogte 1 cm te lang is, waardoor gordijn tegen het plafond strijkt bij open en dicht doen. Lager hangen kan wel, maar dan hangt het gordijn op de grond. En de stof is afgewerkt met een wittig garen, wat goed zichtbaar is op de bruine stof. 1 van de 2 gordijnen hebben we op een plek hangen waar je de achterkant ziet en dan staat dit garen wat slordig.

Zeer vriendelijk geholpen; goed advies en mooie gordijnen

Het is moeilijk gordijnen online te kiezen, daarom was het heel fijn om gordijnstalen toegestuurd te krijgen. Had ik ook steeds snel binnen. Heb ook wel 3 of 4 keer gebeld en werd steeds even vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan. Alles is me goed uitgelegd: de voering, lichtdicht of de andere mogelijkheden. Echt heel fijn! De gordijnen had ik met ongeveer 2 weken in huis en waren netjes verpakt. Ophangen, klaar! Ze hangen precies goed, vanaf plafond tot net iets boven de vloer. Kleur is goed, patroon mooi; alles precies zoals de eerder toegestuurde stalen. Dus: Blij mee!!

Mooie gordijnen en prima communicatie

Op basis van een gratis proefmonster gordijnen besteld en ze zijn erg mooi. Levering binnen de beloofde levertijd en prima communicatie.

Zeer goede service en als resultaat prachtig gordijnen.

Het is fijn dat je ook via chat en mail snel antwoord krijgt op je vragen en je goed op de hoogte wordt gehouden van de levertijd. Was ook blij met de proefstaaltjes van de stoffen.

Snelle levering en goede kwaliteit

Ik ben erg tevreden over de kwaliteit van onze gordijnen en vitrage! Nog mooier dan op de site is de gordijnstof in het echt. Ook netjes dat ik even werd gebeld of de leverering verplaatst kon worden naar de zaterdag.

Flexibel en klantvriendelijk

Na het toegestuurd krijgen van de gratis samples heb ik de keuze gemaakt voor een inbetween stof. Deze had ik inclusief voering besteld, zonder mij te beseffen dat daarmee het lichtdoorlatend effect van een inbetween zo goed als verdwijnt. Na deze teleurstelling in mijn review gedeeld te hebben heeft 123gordijn mij benaderd om mee te denken over een oplossing. Hierbij is hele flexibele en prettige service verleent, wat er toe heeft geleid dat ik nu de gordijnen heb hangen zoals ik die voor ogen had.

ik ben tevreden

Ik ben tevreden over gehele proces. Zowel telefonisch goed bereikbaar als snelle reactie op email.

Goede en snelle service en ook nog eens mooie gordijnen

Te titel zegt eigenlijk alles al. Daarbij was ik vergeten de kortingscode te gebruiken bij mijn bestelling. Eén telefoontje was genoeg om die alsnog toe te passen. Dat was zeker een voorbeeld van goede service.

Mooi product

Wij zijn erg tevreden met de gevoerde vouwgordijnen. Kennelijk zat er een leveringstijd van 4 weken op de stof, waarover wij niet geïnformeerd zijn. 123gordijn heeft er vervolgens voor gezorgd dat de vouwgordijnen met spoed zijn geleverd.

Sneller dan het licht en uitgevoerd zoals bedoeld

Na ontvangst van de staaltjes, belde ik met een vraag naar Assen en werd prima geholpen. Vervolgens deed ik de bestelling en - ondanks tussenliggende vrije dagen - kreeg ik de gordijnen razendsnel en helemaal in orde geleverd. Complimenten!

Zeer tevreden met product en levering.

Mooie verduisterende gordijnen in wit. Zij maken de slaapkamer rustig en verduisteren precies goed. Heel netjes gemaakt. Past geweldig.

Prima, netjes gemaakt.

Stof ziet er in het echt iets anders uit dan op de site. Mooi gemaakt, luchtdicht.

Super tevreden

Goed geholpen en helemaal tevreden.

We zijn zeer tevreden over 123gordijn.nl De proefstaaltjes werden snel opgestuurd en het bestellen van het vouwgordijn ging ook gemakkelijk. Het vouwgordijn werd in een stevige doos geleverd en ziet er mooi uit. Wij hebben dus echt een positieve ervaring met 123gordijn.nl Wat ons betreft dan ook zeker aan te raden.

Goede kwaliteit gordijnen alleen de levering liet op zich wachten

Kwaliteit van de gordijnen is perfect Levering van de gordijnen was wat minder. Van te voren gebeld over de stof het was een hard loper dus grote kans dat het op voorraad was helaas niet het geval na bestelling. Aantal weken later gebeld. Op maandag werd er gezegd dat de stof net binnen was gekomen en dat ik donderdag een track en trace kon verwachten. Ik woensdag weer bellen voor info over het aantal haakjes die nodig waren en toen werd er gezegd dat ik pas maandag of dinsdag een track en tracé kon ontvangen. Uiteindelijk dinsdag de track en tracé code ontvangen en woensdag geleverd. Prima gordijnen.

Super mooie gordijnen

Prettig contact gehad. Goed op de hoogte gehouden. Mooie stoffen en mooi afgewerkt. Ik ben erg tevreden.

Perfecte Gordijnen

Gordijnen correct gemaakt en geleverd. Waarschijnlijk door de coronacrisis duurde de levering iets langer. Maar dankzij een vriendelijk bericht van Sabine werd mij dat duidelijk. Jullie zijn toppers!!

We zijn zeer tevreden over de gordijnen. Snel en correct geleverd.

Goede service, mooie gordijnen

Goede ervaring. Bij het aanvragen van de stalen nog wat extra in zelfde tinten erbij gedaan. Zodat je zeker goed kunt vergelijken. Gordijnen zagen er heel netjes, uit goed afgewerkt. Goede haakjes. een papier eraan welk gordijn welke was. Wat ik een goede service vond was dat ik ma-vr levering had aangeklikt maar een mail kreeg dat het vrijdags op de post ging en evt omgezet kon worden naar zaterdag. Super fijn!

Super mooi!

Al moeten wij de gordijnen nog ophangen zien de Velvet gordijnen er al prachtig uit! Service is ook goed, kteeg meteen feedback toen ik de levertijd vroeg. Bezorging is ook heel goed gegaan! Top gedaan!

Erg fijne winkel

Wij hebben hier onze gordijnen gekocht voor de babykamer in 1 woord geweldig. Ze zijn erg mooi en wat erg fijn was een top levering. Wij zijn erg blij. En raden 123 gordijn zeker aan.

Mooie stof en goed geholpen

Gratis proef staal ontvangen en daarna met nog wat tips de gordijnen besteld Mooie stof , stevig en goed afgewerkt We moeten ze nog ophangen voor het eind resultaat

2 Blokmakerstraat

Assen 9403 VD