Heel netjes en super mooi!

Bij telefonisch contact, werd ik keurig te woord gestaan. Al mijn vragen zijn tot volle tevredenheid beantwoord. Snelle aflevering. Gewoon TOP. Een aanrader!

Snelle levering en goede kwaliteit!

De gordijnen werden snel geleverd en zijn van goede kwaliteit.

Mooie kwaliteit en snelle service

Zeer goede ervaring

Snelle duidelijke opvolging van de order

De bestelling is snel en keurig verwerkt. Ook de bezorging was binnen de aangegeven levertijd.

In alle opzichten uitstekend!

Zowel het telefonisch advies bij de bepaling van mijn keuze alsook het resultaat toen ik het gordijn zag waren heel erg goed! En de kwaliteit van het naaiwerk is uitstekend! Na ruim 30 jaar zelf veel te naaien, ben ik erg kritisch geworden...

Precies zoals verwacht

We hadden een verduisterend gordijn besteld via 123gordijn.nl zonder staal aan te vragen. Toen we het gordijn ontvingen waren we blij verrast over de kwaliteit en hebben het gelijk opgehangen.

Beautiful colour and material, exactly what we wanted!

We ordered lined velvet curtains in Forest Green. The fabric hangs and drapes beautifully, the sizing is exactly right, and the delivery was quick. The company was helpful and quick to reply when I emailed them for information before ordering.

Verrassend goed

Super mooie stof, snelle levering en vriendelijk contact telefonisch

Snelle levering, juiste product!

Advies was helder: het bestelsysteem is makkelijk en compleet. Bestelling was er erg snel. Mooie kwaliteit.

Mooie kwaliteit, super service!

Niet verwacht dat gordijnen op maat zo snel geleverd konden worden. Boven mijn verwachting en kwaliteit is ook nog eens heel goed. Had nog een paar vragen, heel prettig geholpen door de zeer vriendelijke klantenservice. Zeker een aanrader!

prima service

vlot en correct, snelle levering

Netjes en mooi op tijd geleverd

De gordijn is zoals verwacht en mooi op tijd geleverd.

Mooie gordijnen

Makkelijke website, ruim aanbod aan 100%verduisterende stoffen (die ook echt geen lichtdoorlaten). Korte levertijd en correcte en vriendelijke klantenservice.

topbedrijf met goede service

Voor het hele huis gordijnen. Snel gemaakt en erg tevreden. Goede prijs en goed advies

Mooie gordijnen

Snelle levering, binnen één week. Omdat we van tevoren een staal hadden aangevraagd, die ook zo binnen was, wisten we dat de gordijnen aan de achterzijde zwart waren. Dit had ik op de website niet gezien!

Goede contactservice, mooie gordijnen voor perfecte prijs

goede kwaliteit

maten doorgegeven en binnen een week al mijn nieuwe gordijnen, geweldige service

Prima gordijnen voor een eerlijke prijs

Snel geleverd, duidelijke website, niks op aan te merken!

Top firma, goede communicatie, mooi product en een goede prijs!

De door mij bestelde vouwgordijnen zien er prima uit tegen een scherpe prijs. We hadden een foutje in de maatvoering van 1 van de 5 vouwgordijnen. Dit werd echter direct hersteld door Sabine! Prettige communicatie en ook goed meedenken bij het bestellen. Allemaal zeer de moeite waard.

Ontgoocheling

De stof is heel mooi en proper maar de afwerking langs de naden is scheef en vertrokken. Heel jammer en veel te duur voor deze afwerking.

Al meerdere malen super!

Wij hebben nu voor de 6e keer gordijnen besteld bij 123 gordijn, en wederom naar volle tevredenheid. Geleverd op het afgesproken moment, de kwaliteit van de stof is erg goed, en de afwerking ook. Absoluut aan te bevelen.

Duidelijke website, goede service, maar betere productomschrijving zou fijn zijn.

Meerdere staaltjes kunnen bestellen maar gekozen voor thermische voering, helaas bleek dit erg dik te zijn waardoor gordijnen niet mooi vallen.

Tevreden over de service

Goede service. Zowel aan de telefoon bij vragen, als bij het vragen/ontvangen van proefstaaltjes en de daadwerkelijke levering. Morgen worden de gordijnen opgehangen dus ben erg benieuwd naar het (eind)resultaat, maar tot nu toe meer dan tevreden!

Ik vond het ideaal om niet winkel in win k el uit te moeten

Ik vond het ideaal om niet winkel in winkel uit te hoeven.

Gewoon alles goed

Goeie informatieve site, snel sturen van staaltjes en zoveel als nodig Snelle en perfecte levering en goede afwerking.

2 Blokmakerstraat

Assen 9403 VD