Geweldige persoonlijke service en mooie gordijnen

Na mijn bestelling kreeg ik bericht dat levering lang kon duren ivm een weeffout in de stof. Balen, want vlak voor kerst zonder gordijn is niet fijn. Maar wat een super goede, persoonlijke service volgde! Heel sympathieke mails van Dominique, meedenkend, oplossingsgericht. Ik kreeg noodgordijnen in bijna dezelfde kleur toegestuurd. De bestelde gordijnen volgden niet eens zolang daarna. Niks onpersoonlijk dus, bestellen via internet: je bent hier zeker geen nummer, maar krijgt waar voor je geld. Ik ben fan :)

Goed en snel geholpen en geleverd.

Na de aanvraag van stalen kregen we er extra opgestuurd wat uiteindelijk een andere keuze opleverde dan we oorspronkelijk wilden. De vragen die we hadden werden heel snel beantwoord en omdat de feestdagen net na de aanvraag waren werden we netjes op de hoogte gebracht dat ivm vakantieperiode de levertijd iets later zou worden. Al met al een hele prettige ervaring dus!

Prima service, mooie kwaliteit

Ben positief over 123gordijn.nl. Het vouwgordijn is prachtig gemaakt. Mooie stof en warme kleur. Snelle levering. Ze zijn ook via de app goed te bereiken voor vragen. Alleen is het oppassen bij de maat omdat 123gordijn werkt met staffels. Zo wordt de prijs van vouwgordijn veel hoger bij 1.52m x 1.52 vergeleken bij 1.50 x 1.50.

Gordijnen prachtig op maat gemaakt! Ze hangen super mooi!

Gordijnen zijn prachtig gemaakt, ze hangen mooi! Ik ben er blij mee!

Doen wat ze beloven

Prima kwaliteit gordijn en perfect op maat. Verzending sneller dan aangegeven. Heldere communicatie voor en tijdens de bestelling. Heel blij mee!

Duidelijke meetinstructie, snelle en correcte levering.

Snelle service !

1 dec besteld & 14 dec geleverd!! Mooie stof en afwerking.

Heel tevreden!

Ik werd telefonisch en via Whatsapp groed geholpen, heb extra groe stalen gekregen toen ik daarom vroeg en ben heel blij met het resultaat. Aanrader!

Netjes en correct

Prima behandeling voor wat ik nu binnen heb. Volgende week moeten de vouwgordijnen nog binnen komen als deze ook netjes zijn een zeer fijn en net bedrijf.

Super blij met m’n aankoop

Ze hebben mij keurig netjes op de hoogte gesteld dat mijn gewenste kleur niet op voorraad was en alle 4 gordijnen zijn toch nog binnen de tijd afgeleverd met een zeer goede koerier die je precies op de hoogte hield wanneer je pakket wordt afgeleverd Volgende keer bestel ik weer bij 123 gordijnen

Alles perfect geregeld!

Zonder problemen order op website geplaatst. Website is helder en duidelijk met vele adviezen en uitleg. Product van uitstekende kwaliteit. Zeer aan te bevelen!

Snelle levering van mooie kwaliteit gordijnen.

Mijn ervaring is erg positief! Makkelijk proefstaaltjes te bestellen en snel contact mogelijk via whatsapp. Mooie kwaliteit gordijnen voor een schappelijke prijs. Jammer dat ik door op de verkeerde stapel beland te zijn niet de extra korting heb ontvangen die ik had gekregen als ik de gordijnen iets later had besteld. Nu namelijk de gordijnen wel later ontvangen. Verder geen minpunten te benoemen!

Blij met onze gordijnen!

Fijn dat ze gratis stalen hebben. We kregen ook nog grotere stalen op verzoek toegestuurd. Daardoor wisten we goed wat we aan toe waren. Blij met de gordijnen en de service!

Mooie gordijnen, goede service

Zeer tervreden met de service en het geleverde product. De stalen hebben geholpen met een keuze maken en de gordijnen zijn helemaal perfect geleverd. Het duurde wel wat langer, maar daarover kreeg ik wel netjes een mailtje.

Ik heb net de 3 vouwgordijnen thuis ontvangen. Ze waren super goed verpakt! Ik had 1 vouwgordijn van maar liefst 4 meter! We hebben ze opgehangen en dat ging best makkelijk. Je schroeft de klemmetjes aan het plafond (in ons geval dan) en je klikt het vouwsysteem er zo in. De vouwgordijnen hangen super mooi en zelfs die van 4 meter hangt kaarsrecht! We zijn er superblij mee en kan dit bedrijf iedereen van harte aan bevelen!

Ik had gordijnen besteld, maar blijkbaar was de stof niet voldoende op voorraad. Kreeg meteen een mailtje dat de stof besteld was en binnen 3 weken geleverd werd. Ik kreeg de gordijnen binnen 3 weken toegestuurd. Ze zijn mooi, maat is helemaal goed (goede meetinstructie) en doen wat ze moeten doen (isoleren). En dat voor een mooie prijs.

Echt top!

Vitrage besteld. Perfect op maat en snel geleverd. Ik zou 123gordijn zeker aanraden aan anderen. We hadden eerder ook al gordijnen besteld.

Gordijnen zijn supermooi geworden, erg blij mee!

Alleen maar positief!

Het contact via whatsapp was snel, informatief en leuk! De opgegeven levertijd was 3 weken max, een week na bestellen kreeg ik al een e-mail van de transporteur over de verzendtijd (dit liep ook allemaal soepel btw). De rolgordijnen en de afwerking zijn prima van kwaliteit, bovendien 'werken' ze nog beter dan verwacht; ik had gordijnen met een thermische achterkant besteld i.v.m. tocht, sinds montage geen tocht meer gevoeld. Ben echt zeer tevreden met mijn gordijnen.

Mooie kleur en kwaliteit

Mooie kleur en kwaliteit, wel krappe maatvoering.

Super verrast door de kwaliteit en service

Zelf de maten opgemeten,en stof in de webshop bekeken,maten en stof keuze doorgegeven,binnen 3 weken in huis ,alles past perfect. Super kwaliteit.

Mooie gordijnen, goed geregeld

Fijn dat je stalen thuis kunt bekijken om te zien welke mooi passen in je huis. Fijne tips op de website over het inmeten. Gordijnen zijn snel geleverd, en als er een kleine vertraging is wordt je op de hoogte gesteld. Fijn contact. De gordijnen zijn uiteindelijk heel mooi geworden. We zijn er blij mee!

Goede service en mooie gordijnen

Gordijnen bestellen we bij 123-gordijnen. Ze hebben een grote keus uit mooie stoffen. Goede, persoonlijke, service en altijd netjes geleverd. Ook over deze nieuwe vouwgordijnen zijn we weer heel tevreden!

Perfecte executie en levering

123 belooft op haar website dat ze (relatief) snel gordijnen kunnen produceren. Ik had haast en had gevraagd om de gordijnen zo snel mogelijk te produceren (sneller dan hun reguliere en reeds snelle levertermijn). De persoonlijke communicatie en uitvoering van de opdracht gaf een goed gevoel. Het eindresultaat was een goed geproduceerd en tijdig geleverd product (2 gordijnen en een rolgordijn). En met tijdig bedoel ik dat ze dus sneller waren dan wat hun normale productie tijd is. Misschien is dat niet altijd mogelijk, maar in deze hadden ze aangegeven het in een week te kunnen doen en hebben ze zich daar ook aan gehouden. Dank daarvoor!

Prima , ook door app-verkeer voor vragen/antwoorden

Na mijn bestelling kreeg ik app-verkeer waarin hulp werd geboden voor vragen en dergelijke. Dit is een prima en directe manier om antwoorden te krijgen. wij werden hierdoor ook vriendelijk en snel geholpen met juiste antwoorden op onze vragen.

2 Blokmakerstraat

Assen 9403 VD