De kwaliteit van de uitvoering van dit gordijn was net als voorgaande bestellingen erg goed!

123gordijn.nl maakt het heel makkelijk

Toegegeven, er komen best wat vragen kijken bij het uitkiezen van een op maat gemaakt gordijn. De website van 123gordijn.nl maakt het heel makkelijk en overzichtelijk wat er van me gevraagd wordt en welke implicaties mijn keuzes hebben. Zo hoef ik zelf geen rekening te houden met de afstand vanaf de grond, dat wordt automatisch meeberekend. De kwaliteit van het gordijn is ook erg goed, mooie stof, goed gevoerd en degelijk afgewerkt.

Hele mooie gordijnen en wat een geweldige service

We hebben hier voor onze woonkamer wave gordijnen besteld en aantal vouwgordijnen. Alle in dezelfde zeer mooie witte (iets licht doorlatende) stof. Had aan een kant zelf helaas verkeert gemeten waardoor het gordijn te kort was geworden ( eigen fout). Na contact met de klantenservice mocht ik deze gewoon terugsturen naar het atelier ( alles werd daar geheel gratis weer op de juiste maat gemaakt, wat een geweldige service!) Het atelier heeft alles weer perfect weer op maat gemaakt en hangt nu precies goed en het is echt een plaatje geworden. Mijn complimenten aan het atelier maar ook aan de klantenservice van 123gordijn. Ik zou volgende keer zeker weer hier weer bestellen. Kwaliteit van de stof is zeer mooi en goed en daarnaast nog de prima service. Hartelijk dank voor alles!

Ik werd goed geïnformeerd over de status van mijn bestelling. De gordijnen bleken bij aankomst precies zoals verwacht.

Topervaring bij 123gordijn.nl

Vanaf de oriëntatie, het bestellen van stalen, vragen stellen en beantwoord krijgen via whatsapp, het bestelproces en de uiteindelijke levering was het één topervaring. Niets leek teveel. Wat een geweldige klantenservice! Nu de gordijnen hangen, zijn we heel blij en tevreden dat we bij 123gordijn de bestelling hebben geplaatst. De gordijnen voldoen volledig aan onze verwachting qua materiaal, kleur en het-op-maat-gemaakt zijn. En dit alles binnen de afgesproken levertijd. Een compliment voor het logistieke proces is ook op z'n plaats. De gordijnen werden geleverd op het aangekondigde moment en op een verzorgde manier. De gordijnen kwamen nauwelijks gekreukt aan. Kortom, een dikke tien.

Prachtige gordijnen en geweldige klantenservice!!

Hele mooie gordijnen, de linnen gordijnen. Ze zijn echt prachtig!! En klantenservice is fantastisch, heel makkelijk contact, ze sturen je heel veel stalen en geven goed advies

Goede service en kwaliteit

Mailtjes werden steeds beantwoord en de kwaliteit van het gordijn is goed. Tevreden

Very happy

Great communication. Well made curtains. Thank you!

Gewoon goed.

Al vaker goede ervaringen met 123!

Prima levering

Binnen 2 weken al geleverd zou 3 zijn

Ontzettend goeie service

Snel geleverd en mooie kwaliteit. Heel fijn dat iedereen zo goed meedenkt. Heel positief

Uitstekend product en service, lange levertijd

Als je rekening houd met een langere levertijd dan op de website staat (hadden in mijn geval niet genoeg stof op voorraad en moesten nabestellen), dan is het product wat je krijgt van hoge kwaliteit en heel mooi afgewerkt. Service was bovendien vriendelijk en eerlijk.

goed advies, vriendelijke service

Alhoewel de website erg handig en duidelijk is met het bestellen van het gordijn was er bij mij toch een foutje ingeslopen. Ik werd hier direct via mail van op de hoogte gebracht met mogelijke opties om de fout te herstellen. De vragen die ik hierover had werden binnen een dag vriendelijk en uitvoerig beantwoord. De gordijn kwam ruim binnen verzendtijd aan en ziet er mooi afgewerkt uit. Ik moet hem nog ophangen. Vertraging vanuit mijn kant. ;)

Prachtige gordijnen

Heb de vintage old brown gordijnen inmiddels binnen. Precies drie weken geduurd. Had van te voren wat staaltjes gevraagd. Ben erg tevreden over de kwaliteit van de gordijnen. Absoluut goede prijs-kwaliteit verhouding. Tevens ben ik ook goed geholpen via de app bij vragen over het verwerkingsproces. Kortom, tevreden klant. Dank!

Alles naar wens

Snelle levering. Netjes gemaakt.

Helemaal prima

Een bestelling op maat plaatsten via 123gordijn ging makkelijk en snel. Ondanks de handige tool voor het invullen van de maten had ik toch nog een vraag of het aan centimeter. Deze kon ik makkelijk stellen via Whatsapp waarna ik de bestelling kon plaatsten. De verwacht levertijd was 1 tot 3 weken, maar dat heeft uiteindelijk 4 weken geduurd. Blij met de stof en het model. Zeker aan te raden deze webshop.

Prachtige kwaliteit binnen 2 weken in huis

Voor het eerst een gordijn met thermische voering voor de voordeur besteld. Binnen twee weken had ik een prachtig gordijn in huis van goede kwaliteit met thermische binnenvoering. Hangt prachtig en ik ben er enorm blij mee.

Oprechte volledige service en klantgerichtheid.

Van het begin tot het einde volledig optimaal. Ook de bezorging blinkt uit in service en vriendelijkheid.

Beautiful curtains but not quite the perfect sizing

The curtains are well made and with fantastic fabrics. They also arrived well in time. However they were a few centimetres too long on one set and 3 cm too short on another. For that they get a 4 out of 5

mooi

mooi produkt, goede prijs en netjes geleverd

Mooie gordijnen!

Net zoals de vorige keren dat we bij hun gordijnen bestelden, waren ze keurig netjes gemaakt. Ook fijn dat je voor zaterdagbezorging kan kiezen

Ontevreden

De levertijd is volgens de website 1-3 weken. Ik ontving mijn gordijnen na 8 weken. En ja, het was vakantie tijd, maar dan is 5 weken extra toch erg veel. Bovendien was de communicatie hierover niet voldoende en onbeleefd. Heb zelf steeds contact op moeten nemen. Er werd ook in een mail gezegd dat ze mij hadden geïnformeerd over een tekort aan de stof voor mijn gordijnen, wat niet zo was. Toen ik hen vertelde dat me dat niet verteld was kreeg ik een onbeleefd "Ja, maar..." antwoord terug. De stof van de gordijnen is wel erg mooi, maar de gordijnen zijn naar mijn idee ook te breed gemaakt. Ik heb wave gordijnen gekocht, maar er zit zoveel stof op de rail dat er geen gelijkmatige wave in valt. De speciale wave runners met elk een tussenruimte van 8 cm verliezen hierdoor hun functie. Jammer, ik had verwacht een goede service en mooi vallende gordijnen verwacht van een bedrijf wat behoorlijk duur is.

Duidelijk, fijne ondersteuning en snelle levering

Na wat twijfel of de juiste kleurkeuze de bestelling gemaakt en buiten verwachting ontvingen we de gordijnen sneller dan verwacht. Ook de persoonlijke benadering vond ik prettig. Top zeer tevreden.

Een 10

Mooie gordijnen van bourclestof, super snel binnen en heel mooi afgewerkt.

Snel ontvangen en goed geholpen

Ik ben tijdens het kiezen van gordijnen goed geholpen. Ik had proefstalen besteld wat erg hielp met de keuze, er is zelfs nog grotere proefstalen te sturen maar dat was niet meer nodig. Gordijnen waren ook sneller binnen dan verwacht, ik ben er erg blij mee!

2 Blokmakerstraat

Assen 9403 VD