Mooi nieuwe gordijnen.

Gordijnen van mooie kwaliteit. Tevreden klant! Enige feeback: er werd niets verteld over de bezorging. Ineens stond er iemand op de stop. Daar kon wel beter over geïnformeerd worden. Verder tevreden.

mooie kwaliteit, mooi afgewerkte gordijnen. goeie service

Zeer tevreden, super goed rolgordijn! Uitstekende bezorging!

Top kwaliteit en service!

Enorm tevreden! Van het ontvangen van de staaltjes tot het moment van de levering verliep alles vlot en had ik ook een vlotte communicatie met iemand van hun kant. Ik had (onwetend) een onnodige extra voering toegevoegd en werd aangeraden om deze er af te halen. Dit omdat het weinig meerwaarde heeft en ik anders een onnodige uitgave zou doen. Ik raad hen sterk aan!

Goede ervaringen, tijdens het uitzoeken snelle en goede response op vragen. Kregen goede "samples" toegestuurd. Uiteindelijke product voldeed aan de verwachtingen.

Heel fijne en meedenkende communicatie

De gordijnen zelf zijn goed. De communicatie is heel fijn. Er wordt meegedacht met de klant en een goede service geboden.

Betrouwbare webshop

Prima service. Je kan stalen aanvragen, die heb je snel in de bus. Over je bestelling word je goed op de hoogte gehouden. Ik heb nu twee bestellingen gedaan en vooralsnog verliepen beide prima. Ik wacht nog op een onderdeel van de laatste bestelling, maar daar heb ik een mail over gehad.

Goede service en levering. De communicatie vanuit het bedrijf was voor mij persoonlijk iets te intens; ik hoef geen whatsapp berichten te ontvangen met de vraag of ik nog extra hulp nodig heb. Andere mensen zullen dit wellicht wel waarderen.

Goed contact, snelle respons, mooie gordijnen!

Fijne ervaring gehad, eerst proefstaaltjes besteld waardoor wij een gerichte keuze hebben kunnen maken. Uiteindelijk gekozen voor verduisterende rolgordijnen + gordijnen met koala print. De kwaliteit is erg goed, we zijn erg blij dat we voor deze website hebben gekozen!

Mooie gordijnen, goed gemaakt

De stof is erg mooi en de confectie ook. De maten zijn ook goed. Product is van hele goede kwaliteit.

erg goed

mooie gordijnen

Prachtige gordijnen, levering was slecht.

Gordijnen zijn uiteindelijk heel mooi. Levering was slecht. Geen mail van te voren, afgegeven bij de buren en de doos was half open.

Vriendelijken adequate klantenservice, prachtige mooi gemaakte gordijnen, snelle levering: geweldig

Zie boven

voldeed zeker aan de verwachtingen

heel blij met onze nieuwe bestelling van linnen overgordijnen bij 123gordijn. Tevreden over de stof en afwerking. Heel keurig. In onze living betekenen ze zeker een extra toets.

top service

Word goed op de hoogte gehouden over het proces en wanneer je ongeveer je gordijnen kan verwachten. Het bestellen gaat ook makkelijk. Ik had per ongeluk één paar gordijnen te weinig besteld, ze doen er alles aan om je zo goed mogelijk hiermee te helpen.

Uitstekende communicatie, support en kwaliteit

Goede en duidelijke support via whatsapp Mooie kwaliteit gordijnen Perfect op maat gemaakt Zeer tevreden!

Snelle levering en mooie gordijnen

We hebben de gordijnen binnen een week ontvangen. Erg mooi.

Goed product, bevestigen rampzalig

Het product zelf (rolgordijn) is prima en nu het hangt functioneert het prima. Maar bijgeleverde bevestigings onderdelen paaten niet bij kozijn lay out. Ik had zgn in de dag constructie gekozen maar bijgeleverde bevestigings onderdelen pasten totaal niet op zijkanten raamkozijn. Het waren stalen bevestigings steunen voor op het raamkozijn. Plastick doppen konden ook niet geplaatst worden. Kortom mooi product, bevestiging rampzalig. Groet Rob

Netjes en snel

Gratis stalen ontvangen binnen 2 dagen, daarna gordijnen besteld. Via Whatsapp contact gehad over verwachte leverdatum, werkte super. Heel blij met de gordijnen, stevig, goede maat, netjes gevoerd en afgewerkt.

Vlot lopend proces

Soepele keuzehulp op de website (stof, afmetingen, type gordijn etc), snelle levering, kwalitatief goed product. Kortom, goede organisatie van het hele proces.

Snel geleverd, goede prijs/kwaliteit.

Eenvoudig te bestellen, ruim een week eerder geleverd dan de indicatie. Prachtige gordijnen; goed op maat.

Mooie gordijnen, instructies niet helemaal helder

Ik heb drie verduisterende rolgordijnen besteld bij 123gordijn.nl. De kwaliteit was goed. De kleur ‘latte’ was iets donkerder dan verwacht. Bij de gordijnen werd geen ophanginstructie geleverd, maar die had ik online wel snel gevonden (op eigen initiatief). Ook waren er geen schroeven bij geleverd. Dat is wel jammer omdat je de gordijnen niet direct kan ophangen maar eerst naar de bouwmarkt moet voor de juiste schroeven. Ook de levertijd was voor mij niet helemaal helder, maar na anderhalve week had ik ze in huis. Al met al een goede ervaring.

Gewoon heel erg fijn en goed!

Gedegen, enthousiast, vakkundig. Vriendelijke snelle communicatie! En een super mooi product!

2 Blokmakerstraat

Assen 9403 VD