Mooie gordijnen en snelle service

Al vaker gordijnen besteld. Steeds heel tevreden!

Top! Aanrader

Mooie gordijnen en snel ontvangen. Daarbij reageerde de klantenservice heel snel en vriendelijk. Het enige wat nóg beter had gekund was een kleine toelichting over de techniek die wordt gebruikt voor bepaalde soort gordijnen. Zo had ik een gordijn besteld om met haken op te kunnen hangen aan een roede. En eigenlijk verwachte ik dat er een plooiband in zou zitten, zodat ik zelf de haken er in kon bevestigen. Echter bij ontvangst bleek dat er al plastic haken in het gordijnen waren bevestigd. Dit was op zich prima en scheelt mij weer extra kosten op halen, maar het had wat geharrewar gescheeld als vooraf bij het bestellen. Verder heb ik niks aan te merken en ben ik erg tevreden over product en service!

Prima product

Het is precies wat ik me voorgesteld had, mooie gordijnstof netjes lichtdicht gevoerd en het hangt mooi!!

perfecte uitvoering en opvolging

deze morgen het gordijn ontvangen. heel tevreden over de afwerking en goede nieuws : ze hangen al op. Ook een paar keer een mail gestuurd naar het bedrijf om op te volgen hoe de afwerking verliep : hebben me altijd snel en correct te woord gestaan. De volgende gordijnen ga ik zeker bij 123gordijn bestellen en het ook aanraden aan anderen.

Uitstekend !

Heel erg goed geholpen geweest, enorm vriendelijk.

Prima werk, snelle levering.

Een goed afgewerkt gordijn. Het duurde maar een weekje vanaf de bestelling, dat is mooi snel. Aflevering kan misschien wat beter. Het kwam in een veel te grote doos. Van de doos was niks meer over toen het afgeleverd werd. Over het algemeen tevreden: vakwerk prima, snelheid prima

Goede ervaring

Goede en snelle tussentijdse communicatie, vlotte levering en mooie gordijnen zonder veel kreukels.

Mooie gordijnen, snelle levering

Veel stoffen om uit te kiezen. Instructies voor het meten zijn helder. Levering ging spoedig

Snel, makkelijk en goeie kwaliteit

Het begon al met de stofstaaltjes, die kan je heel makkelijk online aanvragen (gratis), het werd snel geleverd en vanuit daar hebben wij onze keuze gemaakt. Het invullen van de maten gaat ook makkelijk, spreekt voorzich. Snelle levering en erg blij met het resultaat. Check ook hun instagram! Hier reageren ze heel snel op vragen. Super blij mee!

Snellere levering!

Het rolgordijn werd sneller geleverd dan aangegeven. Top!

Zoals ik het wou!

Super! Goede kwaliteit. Waar voor mijn geld.

Snel geleverd en goede kwaliteit gordijnen, netjes afgewerkt.

Eerste samples besteld, daardoor goed de kleuren kunnen beoordelen. Mooie kwaliteit gordijnen, heel blij mee.

Hele fijne klantenservice

Ik ben enorm geholpen door de klantenservice. Niets was teveel, ze hebben super fijn met me meegedacht, heel veel staaltjes opgestuurd en uiteindelijk hebben we prachtige linnen gordijnen. Ik heb ze nog niet hangen, want we krijgen donderdag pas de sleutel van het huis, maar dit kan eigenlijk niet mis gaan. Dit is overigens niet de eerste keer dat ik gordijnen heb besteld bij dit bedrijf. Vorige keer waren ze ook super.

Fijne manier van gordijnen op maat laten maken.

De keuze op de website is reuze! En goed overzichtelijk. Ook is er goed uitgelegd als je verduisterende gordijnen wil. Prijs is prima. Alleen een puntje van kritiek: we kregen geen update dat de bestelling verzonden was. En ook geen track en trace code. Gelukkig was de buurvrouw thuis en stuurde zij ons bericht.

Helemaal top

Dit is de tweede keer dat ik bij 123gordijn bestel. Altijd heb ik super goede ervaring gehad. Website is het eenvoudig om te gebruiken, en ik heb tot 4 keer monsters gevraagd en ze waren super snel gestuurd, de dag daarna thuis gekregen en wat goed idee was het want de stof van je gordijnen wil je in het echt voelen en goed kijken of het pas met de rest van jou decoratie. Ik had vragen over hoe moet ik meten en ik werd super goed geholpen bij een dame aan de telefoon, ze was geduldig en aardig. Geweldig. De gordijnen waren na een week klaar thuis om op te hangen en ze zien prachtig uit dus ik ben er helemaal tevreden, Echt een aanrader deze shop. Goed bezig dames, gefeliciteerd!

Snelle levering en mooi product

Snelle levering en mooi rolgordijn. De meeste webshops hebben 3-4 weken levertijd en hier had ik het rolgordijn al binnen minder dan 2 weken binnen. Rolgordijn ziet er mooi uit en kwaliteit is goed.

Persoonlijke, directe communicatie en mooi eindproduct

Heel vriendelijk en persoonlijk geholpen via Whatsapp klantenservice. Nog extra staaltjes opgestuurd gekregen om mij te helpen bij mijn keuze. Nu heel tevreden met het eindresultaat. Mooie gordijnen die perfect passen bij de verschillende kamers..!

Voor herhaling vatbaar!

Super mooi en snel geleverd. Kwaliteit is uitstekend. Er wordt snel gereageerd op appjes als je een vraag stuurt.

De gordijntjes werden perfect binnen de afgesproken termijn geleverd. De stof was perfect, precies zoals het staaltje die we toegezonden kregen.

Netjes

Snelle verzending van staaltjes. Mooie stoffen en netjes gemaakt.

Wel goed, maar het kan nog wat beter.

Naam van vitrage Weave Pearl op de proefstaal bleek Wega White op de site te zijn, daardoor was deze niet te vinden op de site. Vragen van de klant werden wel vriendelijk beantwoord. Na enig misverstand kwam er duidelijkheid voor de klant en kon het gordijn besteld worden. Wat betreft de bezorging door Transmission: op het tijdstip van de bezorging kon er niemand thuis zijn, maar er was geen mogelijkheid om contact op te nemen om de bezorgtijd te wijzigen. Transmission heeft het pakket voor de deur gezet, dit is goed gegaan, maar als het had geregend was het hele pakket natgeregend! Geen fijn idee. Dus het zou prettig zijn als je de bezorgtijd kan wijzigen.

Nette gordijnen voor een goede prijs

Overgordijnen voor de slaapkamer laten maken. Precies op maat, nette afwerking en zeer snelle levering. Stofstalen vooraf waren ook snel binnen. Kortom, een aanrader!

Geweldig service, snelle levering en mooi product!

Jammer dat ik deze website niet eerder had ontdekt. Absolute aanrader!

Goed product, alles pas perfect en ziet er geweldig uit

2 Blokmakerstraat

Assen 9403 VD