Goede ervaring

Veel keus aan gordijnen en snel gemaakt en bezorgd.

Mooie kwaliteit stof. Maten klopten perfect.

Prachtige gordijnen!

Nadat ik 3 stoffen had uitgezocht heb ik van alle 3 een gratis staal opgevraagd. Die werden al snel bezorgd. De zelfde dag de bestelling geplaatst en na 2 weken hingen de gordijnen te stralen in m'n slaapkamer. Keurig genaaid, binnen de beloofde levertijd en zonder enig gedoe. Zodra de volgende ruimte aan nieuwe gordijnen toe is bestel ik ze zeker bij 123gordijn.nl

mooie gordijnen en goede service

Bestellen was lastig, omdat de vloer scheef weg liep. Maar hier werd over mee gedacht. Na de bestelling bleek er een weeffout in de stof te zitten, waardoor er nieuwe besteld moest worden, en eea vertraagde. Maar hier werden we continue van op de hoogte gehouden. Uiteindelijk viel het allemaal reuze mee. En uiteindelijk echt hele mooie gordijnen ontvangen. Superblij mee!!

Prachtige gordijnen

Makkelijk te bestellen, ruim aanbod. Super snel verzonden, Mijn dochter is super blij met haar mooie regenboog gordijnen en ik ook want er komt geen enkel sprankje licht meer haar kamer binnen als de gordijnen dicht zijn.

Mooie gordijnen!

Netjes binnen de gestelde termijn geleverd, mooie stof. Fijn dat er bij staat welke links en rechts moeten.

Perfecte kwaliteit voor een eerlijke prijs

De gordijnen die ik besteld heb bij 123 gordijn zijn van perfecte kwaliteit. Vooraf mijn bestelling heb ik kleurstalen besteld om de juiste stof en kleur keuze te kunnen maken. Door de duidelijke webshop en uitleg hoe ik de juiste formaten moest opmeten heb ik mijn gordijnen op een gemakkelijke manier kunnen bestellen. De stof straalt kwaliteit uit en staan prachtig in mijn interieur!

Hele fijne winkel

Product makkelijk besteld 2 rolgordijnen na eerst wat stalen te hebben aangevraagd en snel ontvangen. Product geleverd zoals besteld

Goed verduisterd rolgordijn.

Netjes gemaakt, precies op maat prachtige kleur en stof.

De kleurstalen werken fijn. Ik kon gemakkelijk bestellen op de website, als was heel duidelijk. Levering was snel genoeg en prijs-kwaliteit is prima. Ik maakte de doos open en was heel blij. Wat een prachtige stof en warme kleur.

goed!

Fijne site. Ik kreeg keurig de aangevraagde stofstaaltjes en de bestelling was simpel in te voeren. Het rolgordijn wat ik had besteld werd een paar dagen na de verwachte levertijd geleverd, maar niet veel. Hij was simpel op te hangen en ziet er erg netjes uit! Erg tevreden met de keuze om voor 123gordijn.nl te gaan en als we binnenkort weer een rolgordijn voor de andere kamer moeten bestellen, gaan we hier zeker weer voor.

Prachtige gordijnen

Super mooie gordijnen. Perfect op maat gemaakt. Ik ben er super blij mee. :)

Heel tevreden

In één woord “ heel tevreden !!!! “ Bestellen ging makkelijk Keurig, heel netjes gemaakt. Snelle levering Eerst 2 vouwgordijnen op proef besteld > daarna gelijk voor alle ramen een bestelling gedaan om dat we heel tevreden zijn. Het enige, het zou fijn zijn als we van tevoren hadden geweten wanneer ze bezorgd zouden worden. Was nu niet het geval . Maar misschien kan 123 gordijn dit niet regelen ?

Prachtige gordijnen en goede service

Mijn ervaring is zeer goed. Ik kreeg nog een aantal staaltjes van stoffen om zo de juiste gordijnen te kunnen bestellen. Na de bestelling vrij snel mijn gordijnen binnen gehad. (3 weken) gordijnen zijn van zeer goede kwaliteit, en voldoet zeker aan mijn verwachtingen.

Mooie stof, ideaal dat staaltjes opgestuurd worden

We zijn erg blij met de gordijnen, zijn netjes op tijd geleverd en zien er goed uit!

Veel keus. Goede kwaliteit stalen gratis

Er is heel veel keus Echt alle soorten en alle kwaliteiten Je kunt gratis stalen bestellen. Wij wisten het echt niet (nog al veel en felle kleuren in huis) dus 10 stalen besteld. Geen enkel punt

Niet geheel naar wens

De gordijnstof is erg mooi. Helaas is er 4cm van de totale meeting afgehaald waardoor de gordijnen 2 cm tekort zijn. Ook te weinig rail haakjes meegeleverd waardoor we de gordijnen niet goed kunnen ophangen. Hopelijk komt er een goede oplossing, dan zou ik zeker aanbevelen om gordijnen te bestellen, anders duidelijk niet.

Mooie gordijnen, snel geleverd

Ik had eerst een staal aangevraagd en die kwam goed overeen met de geleverde gordijnen. Ik vind de gordijnen wel 1 cm tekort. Volgens de meetinstructie wordt er 2 cm afgetrokken maar die marge vind ik persoonlijk te groot. De volgende keer zou ik 1 cm meer opgeven dan de werkelijke lengte. Ik hoop het nog te kunnen compenseren door de gordijnhaakjes op de hoogste stand te schuiven.

Snel en goed voorzover nu bekeken.

Snelle service en vriendelijke werknemers aan de telefoon. Ook snel antwoord via de telefoon. Gordijnen en vitrage hangen nog niet, omdat de ruimte was ze moeten nog niet helemaal klaar is. Zo snel was het e.e.a. klaar en opgestuurd. Ziet er wel al keurig uit. Definitief oordeel kan pas later. 5 sterren kan nog komen.

Goed bedrijf en zeer goede communicatie!

Voor 5 ramen inbetweens besteld. Voor het meten had ik een vraag. Via de WhatsApp werd ik binnen een half uur goed geholpen. Zelf alles ingemeten en bestelling geplaatst online. Hierop kreeg ik een mooi persoonlijk mail terug! Ook toen bleek dat de levering vertraging op zou lopen ivm extra bestellen van de stof, werd ik hier direct over geïnformeerd en of ik bij mijn bestelling wou blijven. Dat was voor mij geen probleem, nu deze week de gordijnen ontvangen en ze zijn zeer netjes en goed afgewerkt. Alle 5 ramen kloppen de maten!! Alle lof voor dit bedrijf qua communicatie, afwerking en levering!!!

Mooie gordijnen

Erg mooie gordijnen gekregen, voor een goede prijs. Gordijnen die ik elders niet kon vinden. Vind online bestellen toch spannend, maar dit was een prima ervaring

Zeer goede kwaliteit en klantvriendelijkheid

De door mij bestelde gordijnen zijn zeer vakkundig gemaakt en toegezonden. Vlotte levering en keurig verpakt. De kwaliteit van de stof en hoe dit verwerkt is overtreft mijn verwachtingen.

Goede communicatie

Het duurde even voordat de bestelling werd verstuurd, maar zodra ik ernaar informeerde was er goede communicatie. Via whatsapp kun je eenvoudig een bericht sturen. Goede klantenservice en de gordijnen zijn prima afgeleverd.

Geweldige gordijnen

Snelle service, en prachtige gordijnen! Erg blij mee! Staat erg chique met het gouden draadje erdoor. (Golden delicious)

Top service en geweldige gordijnen

We hebben super mooie gouden glitter gordijnen en ze hangen fantastisch mooi in de woonkamer. Ik had de verkeerde maat besteld en ze hebben ons super goed geholpen door de maten aan te passen. Levertijd was wat langer dan aangegeven op de website, maar we konden gelukkig nog het leveradres aanpassen. Al met al helemaal blij en gelukkig met 123gordijn.nl.

2 Blokmakerstraat

Assen 9403 VD