Geweldig en keurig verpakt.

Prettig bedrijf, duidelijke webshop. 2e keer bij jullie besteld. 1e keer voor onszelf 2e keer voor nieuwe appartement van mijn moeder.

Geweldige shop, snelle levering

Duidelijke website. Mooie proefstalen ontvangen en bestelling snel geleverd. Heel erg blij mee!

Mooie gordijnen, goede service

Mooie gordijnen besteld voor in de babykamer. Ik had best wat vragen dus meerdere keren contact gehad via whatsapp/mail en telefonisch. Ben zeer goed geholpen. Kreeg ook snel een reactie via de mail of whatsapp. Heel fijn ook de proefstaaltjes die je kan bestellen en dit kwam de dag later al binnen. De gordijnen na 3,5 week binnen gekregen. Levertijd was 1-3 weken, maar kreeg na de bestelling al een mail dat stofje besteld moest worden. Dit vond ik wel netjes! Ik raad dit aan aan anderen. Gordijnen hangen inmiddels mooi!

Kwaliteit gordijn super en bedrijf erg klantvriendelijk

Ik wilde gordijnen bij bestellen. Moest contact opnemen en dat kwam snel tot stand. Ik werd vriendelijk geholpen en heb dezelfde gordijnen weer kunnen bestellen. De kwaliteit van de gordijnen is erg goed. Stof is dik, en afwerking is goed. Levering was snel en ruim binnen de vooraf aangegeven levertijd.

Echt tevreden!

Superblij met gordijnen die wij bij 123gordijn hebben besteld. Over het beantwoorden van mijn vragen, het bestelproces en de kwaliteit van de gordijnen zijn we echt tevreden!

Fijne communicatie en een mooi product

Dit was onze tweede keer om hier gordijnen te bestellen. Weer is alles perfect geregeld, en hebben we de mooie gordijnen die we wouden hebben.

Quick Quality

Quick response rate, sending of samples was immediate & fast communication regarding order status. Quality of curtains was good, as expected.

Prachtige vitrage, zoals op de gratis proefstuderen Prettige communicatie

Efficiënt en snel, met persoonlijke touch

Het 'moest' binnen twee weken, en 123 zag de noodzaak daarvan. Men heeft er alles aan gedaan het gordijn op tijd (ruim!) te bezorgen. Er was nog een wisseling van stof nodig, ik kreeg hiervan (ongevraagd) nog een sample, het kwam helemaal goed!

Prima kwaliteit, snelle levering

Website is overzichtelijk en duidelijk. Ong. 2 weken na bestelling geleverd gekregen, dus zeer vlot! Blij met (de kwaliteit van) de gordijnen!

Stof ziet er goed uit, gordijn past precies, snelle levering.

Fantastische gordijnen

Door het hele huis hangen gordijnen van 123gordijn. Rolgordijnen, wave gordijnen, met en zonder verduistering. Goede service met het aanvragen van staaltjes.

Prima gordijnen, zeer slecht bezorging

De gordijnen zijn precies waar ie voor betaalt. Niet het beste, maar het kost dan ook niks. Verder prima dingen. De bezorging was helaas wel heel slecht; het is gewoon onbewaakt achtergelaten.

Prachtige gordijnen en goede communicatie

Wij zijn helemaal blij met onze prachtige nieuwe gordijnen in Blinnen. De afmetingen kloppen precies en de kwaliteit is prachtig! Er was tijdens het bestelproces wat vertraging in verband met levertijd van de stoffen maar we werden continue netjes op de hoogte gehouden en op een fijne manier! Wij zouden 123gordijn.nl zeker aanraden aan anderen.

Mooie kwalitatief goede gordijnen

Mooie gordijnen voor in de babykamer. Enige nadeel is dat de voering niet verduisterend is. Kwaliteit is hoog en levering was erg snel.

Prachtige gordijnen

De bestelling duurde wat langer dan verwacht, maar we zijn netjes op de hoogte gehouden. En dat was het wachten meer dan waard. De gordijnen zijn prachtig en van goede kwaliteit.

Mooie kwaliteit, extra wensen wordt rekening mee gehouden

Kost wat, maar je betaalt voor kwaliteit. Fijne klantenservice. Nadeel is de bezorging. Rond 08:00 in de ochtend weet je pas wanneer de bezorger komt. Je kunt niet zelf een dag of neerzet toestemming kiezen. Dat zal voor velen lastig zijn met werk of andere afspraken. Je laat geen ander uren bij je thuis wachten om de bestelling aan te nemen. Dat is het minpunt.

Product ziet er netjes uit, maar geen zicht op levertijd

Product ziet er netjes uit. Kleur is wel anders dan verwacht. Het zou wel handig zijn als je als klant het productieproces kan volgen. Het was niet duidelijk wanneer het rolgordijn geleverd zou worden. Zelfs het verzenden is niet gemeld. In de verpakking zat geen handleiding. Bevestigingsmateriaal (schroefjes) waren ook niet aanwezig. Gelukkig gaat bevestigen echt eenvoudig en had ik zelf wel bevestigingsmateriaal. Belangrijk dat de opgegeven maat klopte en het rolgordijn precies paste.

Goede kwaliteit en service

Duidelijk te bestellen, goede kwaliteit en service.

Heel tevreden!

Hele mooie gordijnen, goede kwaliteit en snelle levering!

Mooie gordijnen en snelle levering. Helemaal tevreden !

Ik ben erg blij met mijn nieuwe gordijnen. Ze zijn erg mooi, goed van kwaliteit en sneller geleverd dan ik dacht.

Erg tevreden met de gordijnen

De gordijnen zijn erg mooi. Toch altijd een gok als je van een klein staaltje een keuze moet maken.

Gewoon goed

Mooie kwaliteit, snelle levering

Super mooi vouwgordijn

Precies wat ik bestelde, een mooi niet lichtdoorlatend vouwgordijn. Maat was goed, stof is mooi, het laat geen licht door en isoleert daardoor zowel in de zomer als in de winter. Ga er zeker meer bestellen voor de andere ramen

Snel en mooi gordijn!

We hebben geen deur in de keuken, dus om energie te besparen hebben we nu een prachtig gordijn in dezelfde stijl als onze keuken. We zijn er blij mee!

2 Blokmakerstraat

Assen 9403 VD