Filtre

Goed product

Ik ben tevreden met de drinkemmer voor de kippen.

Goede kwaliteit en snelle levering.

Voorlopig zeer tevreden door het assortiment, de snelle levering en de kwaliteit van de goederen. Enkel het schrikdraadapparaat hebben we nog niet kunnen testen...

Prima website

Goede producten snelle levering.

Prijskwaliteit

Je krijgt waar voor je geld prijs en kwaliteit prima

Snelle service en top artikel

Bien dans l'ensemble

Commande reçue, satisfaite des produits, délai de livraison très long

Gewoon goed

Afspraak nakomen !

Gewoon prima

Bestellen, betalen en met drie dagen in huis, prima service

goede spullen voor omheining

Al eerder materialen gekocht voor omheining e.d. goede kwaliteit

Snel en correct geleverd

Hooiruif netjes en correct afgeleverd door een zeer correcte chauffeur, ook het contact met de klantenservice was zeer aangenaam

Erg mooi vogelvoederhuis besteld, snel geleverd

Ik heb een leuk vogelvoederhuis besteld, het bouwpakket werd snel geleverd. Het product bevatte een duidelijke assemblage instructie.

De levering van mijn opzet zadelkast was netjes op tijd. Ik miste alleen een handleiding (mag ook online. Het deurtje was lastig te monteren.

Good product, good delivery

Good product, good delivery

Fijne webwinkel met scherpe prijzen.

Prima winkel, vragen worden snel beantwoord. Scherpe prijzen, en erg uitgebreid assortiment. Jammer dat je als zakelijke klant niet achteraf kan betalen, ook niet als je al langer klant bent. Een tip voor de winkel, stuur bij de bestelling gelijk de factuur mee. Zeker als je zoals ik, vooraf betaal en later bij het bedrijf moet declareren. Dat kan pas als ik dus later bij verzenden de factuur krijg.

Snelle levering. Toen bleek dat ik het verkeerde besteld had contact gehad en dit was vriendelijk en correct. Nadat ik artikel had teruggezonden was alles ook financieel binnen 5 dagen afgehandeld. Nogmaals top.

Een mooi voederhuisje

- Goede kwaliteit - Makkelijk te monteren - Snelle en correcte levering

Prima levering.

Prima levering.

Als was in orde

Bestelling op tijd

zéér tevreden

Ik ben zeer tevreden over de producten wat betreft kwaliteit en prijs. Alsook de vlotte service

Goede prijs, kwaliteit

Goede prijs / kwaliteit verhouding

correct

Alles zoals het moet.

Top leverancier

Goede kwaliteit en snelle levering

Bestellung

Schnelle Lieferung

Perfekt

Beste prijs en vlug gelevert !

5 Ohrstedt-Bhf Nord

Wester-ohrstedt 25885