Filtre

goede kwaliteit, behulpzaam aan de telefoon en goede prijs

erg tevreden met mijn 1ste bestelling. Netjes geadviseerd aan de telefoon. blij met de producten en de prijs.

Een snelle en correcte levering

2 X aankoop gedaan en tevreden met het gevraagde én geleverde items .

Goede spullen en de juiste info via chat, mail en telefoon.

Levering netjes op tijd volgens afspraak

Niet erg klantvriendelijk en vogelhuis voldoet niet

Per ongeluk stond nog een oud adres geregistreerd. Ondanks dat ik het direct melde werd er totaal geen moeite gedaan om het adres bij de bezorger aan te passen. Hoop gedoe gehad. Het vogelhuis is extreem klein waardoor het minder leuk is als omschreven. Dat zie je pas als het in elkaar gezet is en dan kan het niet meer terug.

Alles ok

Tiptop

Goede werking

Alles is geleverd zoals was afgesproken. Dus ik heb niets aan te merken. En heb alleen een goede ervaring

Hebben veel keuzes

Bestelling is lang onderweg

Uitstekende klantenservice

Deel bestelling werd niet afgeleverd door transportbedrijf. Fout werd zonder discussie meteen rechtgezet na contact Klantenservice. Netjes.

Prachtig vogelhuisje

Mooi artikel, goed geprijsd, snelle levering

Webshop met ruim assortiment.

Webshop met ruim assortiment en scherpe prijzen

Bestelling snel en juist ontvangen

Bestelling snel en juist ontvangen

Prima kwaliteit, prima prijs, en snel geleverd !!!

hele fijne onlinewinkel

Veel producten, zeer redelijke prijzen. Goede kwaliteit. En als je hulp nodig hebt , telefonisch bereikbaar.

goed product, goede prijs

snel en netjes geleverd

Hooispeelbal voor ons paard

Prima prijs en zeer snel geleverd.

De combi pakketten zijn waar voor je geld. Volgens afspraak snel geleverd

Goede service, ik had het verkeerde besteld en dat kon zonder moeite terug, dankjewel !

Zoals het hoort.

Doe zo verder.

Prima prijs/kwaliteit verhouding

Prima voss garden tuinhek afrastering,gemakkelijk te plaatsen middels de metalen pennen en metalen spiralen. Topproduct. Na +/- 9 dagen geleverd na datum bestelling. Prima site met meer dan voldoende keuze mogelijkheden. Top site met topproducten.

Nickel

Malgré un retard dans l'envoi, tout a été vite remis en ordre, très réactifs

Goede kwaliteit en goede prijs

altijd goede kwalliteit

Goed en tevreden

Word redelijk optijd geleverd

Blij met de Voss.farming Proficut

Tevreden over het bestelde scheerapparaat op accu, Een uur scheren is geen probleem op 1 batterij, mooi resultaat, weinig geluid, paarden waren er zen bij! Een tip voor agrishop, hoewel het apparaat in een mooie koffer zit, word het verzonden in een grote doos zonder vulmateriaal. De koffer stuitert bij de pakketbezorger door de doos en auto hierdoor was het binnenwerk van de koffer kapot en gebarsten. dat is zonde en te voorkomen als de koffer beschermd was geweest door met vulmateriaal in de doos te stoppen.

Nogal duur voor matig spul

Opzich is vogelhuis wel mooi maar de onderpoot die ik erbij kocht op jullie suggestie is ongeschikt en bij elkaar past het eigenlijk niet. Omdat het vogelhuis op 1 poot is staat ie veel te wankel dus miskoop voor veel geld Ik ben er niet blij mee en zou hier geen aankoop meer doen

5 Ohrstedt-Bhf Nord

Wester-ohrstedt 25885