Filtre

Goede kwaliteit

Snelle levering met goede kwaliteit

zeer goed

Correct geleverd zoals de goederen beschreven zijn , het loopt net netjes zoals besproken , stipte levering , goed ingepakt en verzorgd .

Snelle levering, goede kwaliteit

Heel vlug geleverd en goed product, ik raad deze verkoper dan ook aan.

top

correcte winkel

Alles top.

Alles zoals beschreven in detail, zowel de goederen als levering.

Vlotte levering !

Voor het eerst iets besteld bi agris shop Snelle vlotte levering en goed kunnen volgen pakketje ! Aanrader!!!

Goed product en vooral aardige mensen van de klantenservice

Toen er op de dag van bestelling een korting kwam op het vogelhuisje - die ik net gemist had- maakten ze uit zichzelf de korting over terug naar mijn bankrekening.

Zeer aangenaam

Alles werd zeer snel geleverd en is van zeer goede kwaliteit. Kreeg zelfs een mail waarin ik de dag kan kiezen van levering. Ook bij de dag van levering kreeg ik telefoon van de leverancier dat alles netjes aan de carport was geleverd. Super tevreden.

impeccabke

super service.super produit

Alles ok

Alles zoals het hoort

Prima kwaliteit en snelle levering

Groot assortiment, vogelhuis ziet er prima en degelijk uit, eenvoudig te monteren. Een verrijking voor onze tuin

BAGGER

Ik heb op donderdag mijn bestelling geplaatst voor een artikel met een levertijd van 1-2 dagen. Mijn bestelling staat ondertussen al 5 dagen "ingepakt in het magezijn" Ondertussen is er nog niks op gestuurd, heb ik 30x gebeld en is er een keer opgenomen. 90% van de tijd is het nummer bezet, en de keren dat er opgenomen word word er meteen opgehangen. Toen werd mij beloofd via de email te reageren, dat is vervolgens ook niet gebeurd. Ik zit nog steeds te wachten op een pakket van een bedrijf waar kennelijk geen communicatie mee mogelijk is.

Service rapide

Service rapide

Alles naar wens, supersnelle levering! Correcte prijs.

Zoals beloofd

Artikelen makkelijk te selecteren in de webshop. Levering zoals beloofd.

Stress

Om tijd gemeld at postcode fout was en helemaal niets gedaan voor een goede klant ...zelf de pakjes Warren nog niet verstuurd

Betrouwbaar en snel

Mijn ervaringen met Agrishop zijn goed. Betrouwbaar, snel en correct. Zeer tevreden.

Slecht verpakt

Al een paar x krijg ik de bestelling in kapotte en of open dozen Ik heb van de laatste x een foto gemaakt omdat de artikelen eruit vielen

Mooi product, nette en snelle levering

Snel besteld en snel en goed verpakt geleverd. Prachtig voederhuisje van degelijke kwaliteit.

Goede service en snelle verzending.

De klantenservice is goed bereikbaar en behulpzaam. Artikel is binnen twee dagen verzonden en bezorgd.

Perfecte service en uitstekende kwaliteit

Perfecte service en uitstekende kwaliteit

uitstekend

vanghekken zijn prima en werden zoals aangegeven stipt geleverd!

Goede ervaring

Mijn ervaring is goed Zou iedereen laten bestellen

goed snel betaalbaar betrouwbaar

xxx

waardeloze levering, duurt dagen en meestal incompleet

Bestellen vaak maar nog nooit is iets op tijd. Altijd laat en incomplete levering terwijl aangegeven op de webshop dat het direct leverbaar is.

5 Ohrstedt-Bhf Nord

Wester-ohrstedt 25885