Filtre

kwaliteit palen slecht

heb het kleinveenet 25mtr aangekocht. hier zitten 9 palen bij. maar de palen buigen allemaal door waardoor je het net niet kunt opspannen. best wel teleurgesteld....

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering

Weer zeer lange wachttijd op bestelling.

Heb het een 2e poging gegeven, maar dit was de laatste keer. Volgende keer bestel ik weer bij agradi.

levering erg traag i.t.t. belofte website

schrikdraad apparaat besteld op 20 mei, op 28 mei heeft PostNL het apparaat nog niet ontvangen. Terwijl 1-2 dagen levertijd beloofd wordt. Ik heb ernstig spijt van mijn bestelling. Bij spoed (kapot apparaat door bliksem inslag) nooit hier bestellen

Lamentabele trage levering

Ik had een snellen levering nodig gezien mijn moestuin het slachtoffer werd van een slakkenplaag. Vandaag, na 9 dagen heeft PostNL de bestelling nog steeds niet mogen ontvangen. Veel loze beloftes op de website aangaande snelle levering en 1 à 2 dagen...

Goed en snel geleverd

Mooie overzichtelijke site. Geen problemen mt retour zendingen. Redelijke prijzen. Zeker aan te bevelen

Het bestelde artikel snel ontvangen.

Gewoon helemaal goed.

Kwalitatief goede materialen. Netjes en op tijd geleverd.

Topper

Het is goed top

Mooi stevig net

Gemakkelijk op te zetten, stevig en goede kwaliteit. Gebruik het op vakantie om onze hond, veilig bij het huisje te kunnen houden. Werkt goed!!

Levering niet ontvangen

Bestelling geplaatst op 13 mei met levertijd 1-2 dagen. Tot op de dag van vandaag niets ontvangen behalve een trackingnummer die onveranderd blijft: pakket nog altijd niet ontvangen door pakketdienst. Contact met klantenservice moeizaam: reageren traag en je wordt afgewimpeld met een standaard antwoord.

Montage facile

Produit conçu pour un montage facile et rapide. Du plus bel effet dans le jardin. Pas encore d’habitants ailés pour l’instant… mais l’on espère !

Vooraf gemelde levertijd ruim overschreden

Overzichtelijk, makkelijk te bestellen maar levertijd totaal niet volgens verwachting ook de mails over aflevering niet volgens verwachting volgende keer maar gewoon naar een fysieke winkel

Goede service, goed product.

Prima ervaring. Alleen jammer dat je retourkosten moet betalen.

het materiaal tiptop!

zoals gewoonlijk snel en goed geleverd...

Gewoon top

Top bedrijf

Correcte afhandeling van het order

Jammer bezorgtijd niet oke

Op website stond vandaag besteld morgen geleverd. Er ging ruim anderhalve week overheen eer het geleverd werd

Zeer langzaam en schuld afschuiven

Op 10 mei een bestelling geplaatst. Nu op 21 mei nog niet ontvangen. De medewerker geeft aan dat het in verband met Pinksteren langer duurt. Wat een onzin, ik lees dat dit vaker voorkomt bij dit bedrijf, ik heb echt spijt van mijn bestelling en had ergens anders moeten kopen.

Goed assortiment, levering zou sneller mogen

Ruim assortiment met duidelijke foto's van het product. Goede prijs kwaliteit verhouding. Levering duurde door de drukte wat langer (krappe week). Netjes verpakt.

Goed materiaal

Goed materiaal. Verzendtijd wel langer dan aangegeven.

prachtig

toppers

om je dood te ergeren

12-5 schrikdraad apparaat besteld volgens advertentie op voorraad en snelle geleverd na 4 dagen eerst een bellen ongeveer 20 min in gesprek mailen en redelijk snel bericht zou mijn pakket binnen 2 dagen ontvangen met track & tracé code maar bij post.nl is het pakket nog niet ontvangen ?? dus 20-5 nog niets dit is de tweede keer dat mij dit overkomt bij deze firma (en laatste keer)

14 dagen duurde het voor ik mijn bestelling ontving. Slechte communicatie

De bestelling duurde bijna 14 dagen voor ze werd geleverd Communicatie was er wel, maar was zéér oppervlakkig.

Slechte verwachtingsmanagement

Op de website zeggen dat een product binnen 2 werkdagen geleverd wordt. Deze belofte niet nakomen, dit niet zelf melden bij de klant, vervolgens 3x beloven dat het onderweg, een T&T aanmaken maar product niet bij de pakketdienst afgeven en dan uiteindelijk na 2 weken eindelijk je product ontvangen.

5 Ohrstedt-Bhf Nord

Wester-ohrstedt 25885